Web Analytics Made Easy - Statcounter

این آموزش اهمیت زیادی دارد و در صورتی که اطلاعات شما کافی نباشد، در این حوزه بسیار ضرر می‌کنید. ارزهای دیجیتال این روزها یکی از راه‌های سرمایه‌گذاری شناخته می‌شوند. در صورتی که قصد سرمایه‌گذاری در حوزه رمزارز را دارید، بهتر است اطلاعات کاملی داشته باشید تا دچار مشکل نشوید. بهترین راه برای یاد گرفتن این حوزه، آموزش ارز دیجیتال و مطالعه منابع معتبر و به‌روز بودن در حوزه اخبار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به‌منظور پیگیری اهمیت آموزش در این حوزه به سراغ مهدی بندری، کارشناس اقتصادی حوزه رمزارز رفتیم. وی در ابتدای صحبت‌های خود با تاکید بر لزوم آموزش در حوزه‌ ارزهای دیجیتال گفت: بازار ارزهای دیجیتال بدون دریافت آموزش، مخاطرات فراوانی دارد و برای از سر گذراندن خطرات و کاهش ریسک معاملات باید از نکات کلیدی آگاه شویم. این آگاهی نیز تنها از طریق کارشناسان معتبر به دست می‌آید.

بازار ارزهای دیجیتال پرابهام است و به همان اندازه که فرصت‌های سودآور زیادی در این بازار وجود دارد، تهدیدها و دام‌های بسیاری هم پیش‌روی سرمایه‌گذاران است. دیدگاه شما در این‌باره چیست؟

ارزهای دیجیتال در مرز فناوری هستند و اشتباه بسیار بزرگی است که مردم و علاقه‌مندان سرمایه‌گذاری در این حوزه بی‌گدار به آب بزنند. در حقیقت، ارزهای دیجیتال نیمه تاریکی دارند که کمتر در فضای مجازی و گفت‌وگوها به آن پرداخته می‌شود و عمدتا مردم از سودآوری و درآمد بالا در این زمینه با یکدیگر صحبت می‌کنند؛ غافل از اینکه سود، زمانی به دست می‌آید که شناخت کافی از این فناوری داشته باشید و بدانید در صورت نداشتن ‌شناخت کافی از رمزارزها، به‌سرعت کل دارایی سرمایه‌گذاری‌شده شما در این بازار از بین می‌رود. متاسفانه خانواده‌ها و افراد زیادی را می‌شناسم که به سودای سودهای چند صدو چندهزار درصدی، بی‌توجه به یادگیری، وارد این زمینه شدند و دارایی چندساله خود را از دست ‌دادند. باید به این نکته دقت کنیم که تمامی سودهای بازار ارزهای دیجیتال متعلق به ما نیست و قبل از دچار شدن به حس جا ماندن از سود، باید برای آینده برنامه‌ریزی کنیم و با یادگیری قدرتمند سودهای آتی بازار را شکار کنیم.

مهدی بندری کیست؟

‌ مهدی بندری یکی از کارشناسان مشهور حوزه رمز ارز در ایران است. نام این کارشناس مجرب و متخصص را به احتمال زیاد از طریق مصاحبه‌های رادیو اقتصاد و شبکه دو می‌شناسید. او دانش‌آموخته دوره مبانی ارزهای دیجیتال (Cryptocurrency Fundamentals) و معاملات الگوریتمی رمزارزها (Algorithmic Cryptocurrency Trading) بوده و تا به‌امروز بیش از ۱۱ دوره آموزشی ارز دیجیتال را در دانشگاه آزاد برگزار کرده است. مهدی بندری همچنین عضو اتاق بازرگانی تهران (از سال ۱۳۸۴ تا کنون) و عضو رسمی انجمن بلاکچین ایران بوده و سمت سبدگردانی را در کارگزاری به‌گزین و صندوق‌های قابل معامله بورس بر عهده دارد. از دیگر سوابق مهدی بندری در زمینه آموزش ارز دیجیتال می‌توان به برخورداری از مدرک تجارت ارزهای دیجیتال و مدیریت ریسک دارایی‌های دیجیتال استرالیا اشاره کرد. این کارشناس ارز دیجیتال سابقه تدریس بین‌المللی (آلمان) را نیز در کارنامه خود دارد.

چرا به این دوره ارز دیجیتال نیاز دارید؟

با توجه به وضعیت اقتصادی و بحران کرونا، همه افراد در حال حاضر به راه‌حلی فراتر از شغل روزمره برای درآمدزایی و پیشرفت اقتصادی نیاز دارند. در چنین شرایطی ارزهای دیجیتال بدون شک یک راه مناسب برای درآمدزایی و پیشرفت به‌حساب می‌آیند. اما باید توجه داشت که در سال‌های اخیر افراد زیادی وارد این حوزه شده‌اند و به‌همین دلیل، به درآمد رسیدن از این راه دیگر چندان کار راحتی نیست. در همین راستا دوره ارز دیجیتال مهدی بندری به شما کمک می‌کند مسیر ورود به ارز دیجیتال را بهتر بشناسید و از اشتباهات رایج افراد تازه‌کار در این حوزه جلوگیری کنید. تا به امروز شاگردان مهدی بندری توانسته‌اند به سودهای چند صد میلیونی دست پیدا کنند. با شرکت در این دوره‌ها می‌توانید راز و رمزهای این بازار پرسود را آموخته و با سرعتی بیشتر از دیگران به سودهای بالا دست پیدا کنید.

برای ثبت نام در دوره آموزش ارزهای دیجیتال مهدی بندری می‌توانید از وبسایت اختصاصی او اقدام کنید. در صورت وجود هر گونه ابهام و سوال نیز می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی زیر با تیم مهدی بندری تماس بگیرید:

شماره تماس: ۰۲۱۲۲۰۴۰۳۱۹ - ۰۲۱۲۲۰۳۱۸۶۷

واتس اپ و تلگرام: ۰۹۳۸۲۸۹۸۲۱۲

ایمیل: info@mahdibandari.com

کد خبر 655816 برچسب‌ها رمزارز رپرتاژ آگهی آموزشی ارز دیجیتال

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: رمزارز رپرتاژ آگهی آموزشی ارز دیجیتال ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری ارز دیجیتال مهدی بندری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۰۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روبیکا در سال ۱۴۰۳ به بیش ۱۰ حوزه جدید ورود خواهد کرد

معاون بازاریابی روبیکا از راه‌اندازی ۱۰ سرویس جدید در حوزه‌های سفارش آنلاین خدمات، فروش بلیت و ... در سال جاری خبر داد.

اخیرا کمپین تبلیغاتی جدید روبیکا با شعارهای «من با روبیکا فیلم و سریال می‌بینم»، «من با روبیکا تماس صوتی و تصویری می‌گیرم»، «من با روبیکا آموزش می‌بینم» و ... فعالیت خود را آغاز کرده است. امیرعلی نجفی، معاون بازاریابی روبیکا، در گفت ‏وگو با فرارو این کمپین را پیش‌درآمدی برای ورود این سوپراپلیکیشن به یک دوره جدید دانست.

نجفی در این باره گفت: «کمپین زندگی دیجیتال با روبیکا قصد دارد که سرویس‌های مختلف این سوپراپلیکیشن را به مردم معرفی کند. پیش از این بسیاری روبیکا را فقط به‌عنوان یک پیام‌رسان یا سرویس پخش فیلم و سریال می‌شناختند، در حالی که سرویس فروشگاه، سرویس آموزش، سرویس کسب درآمد، سرویس روبینو و سرویس بازی از دیگر سرویس‌های فعال روبیکا هستند».

معاون بازاریابی روبیکا در ادامه با اشاره به برنامه‌های این سوپراپلیکیشن در آینده، گفت: «این کمپین آغازی است برای دوره جدید روبیکا؛ دوره‌‌ای که در آن روبیکا قصد دارد پا را فراتر گذاشته و به بیش از ۱۰ حوزه‌‌ جدید ورود کند.»

وی در ادامه افزود: «روبیکا قصد دارد به زودی سرویس‌های خود را در حوزه کسب‌وکارهایی مانند سفارش غذا، سفر، بلیت‌های امور فرهنگی و تفریحی، فینتک، شارژ اینترنت و ... رونمایی کند».

نجفی در پایان با بیان این موضوع که روبیکا ۵ تا 10 درصد سهم بازار این حوزه‌ها را هدف قرار داده است، گفت: «توسعه کسب‌وکار روبیکا در سال ۱۴۰۳ برای اکوسیستم دیجیتال و جامعه بسیار هیجان‏انگیز خواهد بود. برای ما بسیار مهم است که در آینده‌ی نزدیک بتوانیم به اصلی‌ترین اهداف خود یعنی عدالت اجتماعی و جریان‌سازی در حوزه‌های مختلف از جمله آموزش دست پیدا کنیم.»

دیگر خبرها

  • روبیکا در سال ۱۴۰۳ به بیش ۱۰ حوزه جدید ورود خواهد کرد
  • دوره آموزشی مدیران دبیرستان‌های شبانه‌روزی غرب کشور در سنندج
  • کارگاه آموزش حقوقی برای مشاوران املاک در کردستان برگزار شد
  • بیت کوین به ۶۳ هزار و ۸۲۲ دلار رسید
  • آینده ارزهای دیجیتال: چگونه بلاکچین صنایع مختلف را متحول می‌کند؟
  • چه فاکتورهایی بر تعیین قیمت بیت کوین تأثیرگذار هستند؟
  • اولین خلبانان اوکراینی برای آموزش اف-۱۶ وارد فرانسه شدند
  • آموزش خبرنگاران شهرستان‌های غرب گیلان
  • برگزاری ۴۳ دوره آموزشی صنایع‌دستی در گلستان
  • آموزش نصب کولر صنعتی آبی