Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@20:03:33 GMT

نرخ روزانه مرگ‌ومیر کرونایی در قزوین ۳ برابر شد

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۳۰۵۶۲

نرخ روزانه مرگ‌ومیر کرونایی در قزوین ۳ برابر شد

گروه استان‌ها ـ معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: در ۲۴ ساعت اخیر ۳ بیمار کرونایی بدحال جان خود را از دست دادند که این آمار ۳ برابر روز قبل بوده است. - اخبار استانها -

جلال رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین از افزایش 2 درصدی موارد قطعی ابتلای روزانه به کرونا در استان خبر داد و اظهار داشت: در 24 ساعت گذشته 851 بیمار کرونایی جدید در آزمایشگاه‌های منتخب کووید-19 استان قزوین شناسایی شدند که این آمار در مقایسه با روز قبل 15 نفر افزایش پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به کاهش 6.5 درصدی نرخ روزانه بستری‌های کرونایی اضافه کرد: در شبانه‌روز اخیر 85 بیمار کرونایی جدید با علایم حاد تنفسی در بیمارستان‌های استان قزوین بستری شدند که این آمار نسبت به روز قبل 6 نفر کمتر شده است.

رحمانی به افزایش 7.2 درصدی آمار بیماران بدحال کرونایی در استان قزوین هم اشاره کرد و گفت: در حال حاضر 15 بیمار کرونایی با حال وخیم در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان با اتصال به دستگاه کمک‌تنفسی ادامه حیات می‌دهند که این آمار یک نفر بیشتر از روز گذشته شده است.

وی همچنین از افزایش 200 درصدی نرخ مرگ‌ومیر روزانه کرونایی خبر داد و افزود: متأسفانه در 24 ساعت اخیر 3 بیمار کرونایی بدحال ما به دلیل علایم شدید بیماری و ضعف مفرط جسمانی جان خود را از دست دادند که این آمار نسبت به روز قبل 3 برابر شده و 2 نفر افزایش یافته است.

معاون دانشگاه علوم پزشکی قزوین در ادامه با اشاره به افزایش 9.6 درصدی نرخ بهبود کرونایی در استان گفت: در شبانه‌روز گذشته 69 بیمار کرونایی با علایم قطعی نقاهت و بهبود از بیمارستان‌های قزوین مرخص شدند که این آمار در مقایسه با روز گذشته 6 نفر بیشتر شده است.

رحمانی از افزایش 5.2 درصدی آمار مجموع بستری‌های کرونایی فعلی استان هم خبر داد و افزود: در حال حاضر 344 بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان قزوین بستری شدند که این آمار در قیاس با روز پیش 17 نفر افزایش داشته است.

نرخ ابتلای کرونایی در استان قزوین 3.5 برابر شدنرخ ابتلای کرونایی استان قزوین از 450 نفر گذشتنرخ روزانه ابتلای کرونایی استان قزوین به مرز 550 نفر رسید

وی ادامه داد: در حال حاضر پوشش واکسیناسیون مرحله سوم برای افراد بالای 18 سال استان قزوین به 32.66 درصد رسیده و 2.62 درصد کودکان 5 تا 12 ساله هم دوز اول واکسن کرونا را تزریق کردند. در ضمن تا امروز 95.45 درصد قزوینی‌ها دوز اول و 85.65 درصد هم دوزهای اول و دوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استانداری قزوین ویروس کرونا استانداری قزوین ویروس کرونا شدند که این آمار بیمار کرونایی استان قزوین روز قبل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۰۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار مرگ در ایران | افزایش تعداد فوتی‌ها | آمار مرگ مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان

به گزارش همشهری آنلاین، در سال ۱۴۰۲ مردان ۵۵/۶ درصد و زنان ۴۴/۴ درصد از ثبت فوت‌ها را به خود اختصاص داده‌اند.

این میزان در مدت مشابه سال قبل برابر ۵۶/۶ درصد برای مردان و ۴۳/۴ درصد برای زنان بوده است.

همچنین آمارهای ثبت‌شده در سازمان ثبت احوال کشور نشان می‌دهد در مقابل هر ۱۳۰ مرد فوت‌شده، ۱۰۰ زن فوت شده‌اند. به عبارتی، تعداد مردان فوت‌شده ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان است.

بر اساس این گزارش، سال گذشته ۴۴۲ هزار و ۲۱۳ رویداد فوت به ثبت رسیده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن با ۴۱۸ هزار و ۷۴۱ رویداد فوت ثبت‌شده ۵/۶ درصد افزایش داشته است.

کد خبر 847441 منبع: مهر برچسب‌ها مردان ثبت احوال خبر مهم زنان

دیگر خبرها

  • ۱۰ برابر کشور‌های پیشرفته در تصادف کشته می‌دهیم
  • افزایش آمار شهدای غزه به ۳۴۴۸۸ نفر
  • آمار تصادفات عید امسال به نظر من اصلاً رسمیت ندارد/ ده برابر کشورهای پیشرفته در تصادف کشته می‌دهیم
  • خاطره تلخ پیکان در قزوین با ردپای شهاب زاهدی
  • روزانه ۱۵۰ تن گوشت مرغ در مازندران خریداری می شود
  • چرا آمار خودکشی پزشکان بالا رفته؟ / این طبقه مانند گذشته نزد مردم محترم نیست
  • هشدار مهم به مردم؛ افزایش احتمال مرگ‌ومیر با این عمل پرطرفدار!
  • ویدیو/ ۵۰ هزار خودکشی در یک سال!
  • آمار مرگ در ایران | افزایش تعداد فوتی‌ها | آمار مرگ مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان
  • پیش بینی هواشناسی