Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان شهرکرد - همزمان با هشتمین روز دهه فجر انقلاب اسلامی، ۱۰ طرح در شهرستان خانمیرزا با حضور سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری و جمعی از مسئولین استانی و محلی افتتاح شد.

برای این طرح‌ها ۳۳۷ میلیارد و ۸۹۹ میلیون ریال هزینه شده است.

بیشتر بخوانید

افتتاح ۱۲ طرح در شهرستان اردل در دهه فجر

اجرای طرح هادی، ترمیم و آسفالت معابر، آبیاری نوین، گلخانه سبزی و صیفی، احداث مرغداری تخم‌گذار، ساخت شبکه بهداشت و درمان و بهینه‌سازی شبکه‌های برق از مهمترین طرح‌های افتتاح و بهره‌برداری شده شهرستان خانمیرزا به‌شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین عملیات اجرایی یک طرح گازرسانی با کاربری زیرساخت در بخش مرکزی شهرستان خانمیرزا آغاز شد که برای اجرای این طرح ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار ملی در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دهه فجر کلنگ زنی طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۰۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی در شهر قروه

 معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری کل کردستان در مراسم افتتاح چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهرستان قروه اظهار کرد: کاهش مراجعه به دستگاه قضائی، تسریع در رسیدگی به پرونده و صرفه جویی در وقت و هزینه، افزایش کارآمدی نظام قضائی کشور با افزایش نسبی سرعت، دقت و کیفیت و استفاده شهروندان از فرصت‌های برابر با رفع موانع اداری از اهداف توسعه دفاتر خدمات الکترونیک قضائی است.

علی رشیدی افزود: تکریم ارباب رجوع باید از اولویت‌های کاری دفاتر خدمات الکترونیک قضایی باشد و بر همکاری هر چه بیشتر دادگستری‌ها با دفاتر خدمات الکترونیک قضایی تأکید کرد.

 این دفتر به آدرس شهرستان قروه، خیابان شریعتی، بعد از سه راه طالقانی، جنب فروشگاه افق کوروش به شهروندان قروه خدمات قضایی ارایه می‌کند.

درحال حاضر چهل و سه دفتر خدمات الکترونیک قضایی در استان کردستان وجود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • شست‌وشوی عقل به واسطه کتاب انجام می‌شود
  • کلنگ‌زنی و افتتاح ۴ طرح بزرگ کشاورزی و دامپروری در چهارمحال و بختیاری
  • افتتاح کتابخانه در روستای بیوران شهرستان سردشت
  • افتتاح چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی در شهر قروه
  • اجرای ۲۵ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان تربت جام
  • کلنگ زنی احداث سالن چند منظوره ورزشی در روستای سنگان اشنویه
  • سالن چند منظوره ورزشی در سنگان اشنویه احداث میشود
  • جاده مواصلاتی قرح به گوشکی نیازمند تامین اعتبار است
  • افتتاح گنجینه کیانوش عیاری در موزه سینما/ ۴ فیلم مرمت‌شده از کارگردان روز باشکوه روی پرده می‌رود
  • نجات دو خانواده در ارتفاعات آس جم شهرستان خانمیرزا