Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@16:13:48 GMT

معرفی انواع مبلمان و سرویس خواب

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۳۰۸۰۱

معرفی انواع مبلمان و سرویس خواب

انواع مبل راحتی، استیل، کلاسیک و سرویس خواب

امروزه یکی از مهمترین و اساسی ترین وسایلی که در بیشتر خانه ها وجود دارد، مبلمان و سرویس خواب می باشد. چراکه در صورت نبود مبلمان و سرویس خواب، دکوراسیون منزل به صورت کلی نقص خواهد داشت. اما اگر قصد خرید مبلمان را دارید باید حتما با انواع و اقسام آن آشنا بوده تا بتوانید مناسب ترین مبلمان را برای منزل خود انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شما می توانید با خرید مبل استیل و یا مبل راحتی ال، جلوه ای بسیار زیبا به منزل خود ببخشید. برای دانستن اطلاعات بیشتر در مورد انواع مبلمان ارزان و انتخاب بهترین آن در ادامه با ما باشید.

قیمت مبل ارزان

امروزه با تحولات عظیمی که در صنعت سرویس خواب و مبلمان رخ داده است، مدل ها و سبک های متفاوتی از مبلمان و سرویس خواب در بازار وجود دارد. اگر قصد خرید سرویس خواب و یا مبلمان را دارید، در ادامه با ما باشید تا شما را با محبوب ترین مدل های آن آشنا کنیم. چرا که یکی از مهمترین قسمت های هر خانه ای، اتاق پذیرایی اوست و تمام افراد همیشه برای استراحت کردن به آنجا می روند، در نتیجه مبلمان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. امروزه سبک ها و مدل های بسیار زیادی از مبلمان وجود دارند که شما مطابق سلیقه و دکوراسیون خود میتوانید بهترین آن را انتخاب و خریداری کنید. شما می توانید بسیاری از ارزان ترین مبلمان شیک را در سایت فروشگاهی لکسون مشاهده و خریداری کنید. به صورت کلی مبلمان در 3 سبک راحتی، کلاسیک و استیل وجود دارند که در در ادامه به بررسی هر کدام می پردازیم:

قیمت مبل ارزان

درباره مبلمان راحتی

یکی از محبوب ترین سبک های مبلمان، مبل راحتی می باشد که با استفاده از آن در فضای منزل خود، محیطی گرم و صمیمی برای خانواده خود رقم می زنید. مبل های راحتی با داشتن نشیمنگاهی بسیار نرم و راحت، موجب می شود تا شما ساعاتی از روز را به خستگی در کردن و آرامش بدست آوردن بپردازید. عموما تمام مبل های راحتی دسته هایی پهن و نشیمنگاهی کوتاه داشته تا افرادی که به روی آن می نشینند، تمام مشکلات خود را فراموش کرده و به استراحت بپردازند. این سبک از مبلمان تقریبا با بیشتر دکوراسیون ها همخوانی داشته و موجب جذاب تر شدن منزلتان می شود.  این نوع مبلمان به دلیل کاربردی بودن نسبتا مقرون به صرفه می باشند.

معروف ترین مبل راحتی

یکی از بهترین و کاربردی ترین مدل از مبلمان راحتی، مبل ال شکل می باشد. چرا که این نوع از مبلمان با اشغال فضای بسیار کم، گزینه بسیار مناسبی برای منزل های کوچک می باشد. مبلمان ال شکل کاربرد های بسیار زیادی برای شما دارند که می توانید از آنها بهره مند شوید. طراحی مبل راحتی ال به گونه ای می باشد که به صورت تخت خواب در آمده و جایگاه مناسبی برای استراحت میهمان و یا خودتان به وجود می آورند.

مبل راحتی ال

درباره مبلمان استیل

این نوع از مبلمان با داشتن طراحی ها و حکاکی های خاص و منحصر به فرد خود، گزینه بسیار مناسبی برای افرادی می باشد که می خواهند دکوراسیون منزل خود را به صورت سلطنتی و یا پادشاهانه در بیاورند. از مهمترین ویژگی های این مبلمان که در نگاه اول به مبل استیل توجهتان نسبت به آن جلب می شود، بلند بودن پایه های مبل و منبت کاری های بسیار زیبای مبل های سلطنتی می باشد. همچنین باید توجه داشته باشید که اینگونه مبلمان به دلیل منبت کاری های زیاد و استفاده از چوب هایی مثل راش و... از قیمت نسبتا بالایی برخوردارند.

درباره مبلمان کلاسیک

بسیاری از افراد بر این باورند که مبلمان کلاسیک تقریبا بین مبلمان راحتی و سلطنتی می باشند. این نوع مبلمان همانند مبلمان استیل منبت کاری نداشته، اما مانند مبلمان راحتی هم خیلی ساده نیستند. این نوع مبلمان با حفظ کردن ظاهر شیک خود بسیار نرم بوده که می توانید برای دکوراسیون منزل خود از آن استفاده کنید. همچنین قیمت این نوع مبلمان تقریبا بین مبلمان راحتی و سلطنتی می باشد که می تواند برای بسیاری از افراد مناسب باشد. در نتیجه افرادی که طرح های شلوغ برای مبلمان خود نمی خواهند، مبلمان کلاسیک می تواند بسیار مناسب باشد.

درباره سرویس خواب

یکی دیگر از مسائل بسیار مهم در چیدمان دکوراسیون منزل، توجه به سرویس خواب می باشد. بهره مندی از سرویس های خواب امکانات بسیار زیادی را در اختیار شما قرار می دهد. شما با خرید یک سرویس خواب، نه تنها صاحب تخت خواب مخصوص خود می شوید، بلکه ملزومات جانبی مانند پاتختی، میز آرایش، صندلی، آینه، کمد و... را بدست خواهید آورد. همچنین سرویس های خواب جلوه منزلتان به بسیار شیک و مدرن کرده و حسی فوق العاده به شما القا می کند. سرویس های خواب قیمت های بسیار متنوعی دارند که نسبت به ملزومات آن سنجیده می شود. شما می توانید سرویس های خواب ارزان را در سایت لکسون مشاهده و خریداری نمایید.

خرید سرویس خواب

جمع بندی درباره قیمت مبل ارزان

امروزه از مهمترین وسایل منزل و اتاق خواب می توان به مبلمان و سرویس خواب اشاره کرد. امروزه مبلمان در سبک های کلاسیک، راحتی یا مدرن و استیل یا سلطنتی در بازار وجود دارند. اگر قصد دارید تا فضای منزلتان کاملا صمیمی بوده و از راحتی مبلمان خود لذت برید، ما به شما خرید مبل راحتی را پیشنهاد می کنیم. همچنین اگر می خواهید سبک منزلتان سلطنتی باشد، خرید مبل استیل گزینه فوق العاده ای می باشد. و در آخر اگر می خواهید مبلمانتان علاوه بر منبت کاری، نرم و راحت باشد، مبلمان کلاسیک نیاز شما را برطرف خواهد کرد. و همچنین برای دانستن قیمت مبل ارزان و سرویس خواب می توانید به سایت لکسون مراجعه کنید.

سوالات متداول برای خانه های کوچک چه نوع مبلمانی مناسب می باشد؟
مبل راحتی ال به دلیل کم جا بودن و کارایی بالا، بسیار برای خانه هایی که فضای کافی ندارند، مناسب می باشد. مبل کلاسیک چه تفاوتی با مبل سلطنتی دارد؟
مبل های کلاسیک بر خلاف مبل های استیل منبت کاری های بسیار کمتری دارند و همچنین نسبت به مبلمان استیل نشیمنگاه راحت تری دارند. علاوه بر آن قیمتی مقرون به صرفه تر دارند. مهمترین مزیت مبلمان راحتی چیست؟
مبلمان راحتی با داشتن نشیمنگاهی بسیار نرم و قیمتی مقرون به صرفه، گزینه بسیار مناسبی برای منزل ها می باشد.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین پیک ششم کرونا دهه فجر چهلمین جشنواره فیلم فجر مبل راحتی ال خرید مبل استیل خرید سرویس خواب خرید مبل کلاسیک مبل راحتی جهیزیه عروس رپرتاژ آگهی مذاکرات وین پیک ششم کرونا دهه فجر چهلمین جشنواره فیلم فجر مبلمان و سرویس خواب دکوراسیون منزل نوع مبلمان سرویس های خواب قیمت مبل ارزان مبلمان کلاسیک مبلمان راحتی مبل راحتی ال بسیار مناسب منبت کاری خرید مبل منزل خود سبک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۰۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استرس یکی از مهمترین عوامل از بین رفتن آرامش در کانون خانواده است

 ریحانه راحتی مسئول واحد سلامت روان مرکز بهداشت میرجاوه گفت: افرادی که در خانواده استرس دارند معمولا پرخاشگری زیادی از خود نشان می دهند و این موضوع روی کودکان هم تاثیر منفی دارد

وی افزود: استرس در کانون خانواده را می‌توان با تکنیک های موثر که کارشناسان سلامت روان آموزش می‌دهند کنترل نمود.

ریحانه راحتی گفت:  در سه ایستگاه مستقر در بهزیستی ،بخشداری و مراکز بهداشتی شهری و روستایی به مراجعین و کارکنان ادارات  شهرستان میرجاوه به مناسبت هفته سلامت خدمات حوزه سلامت روانی، اجتماعی و پیشگیری از اعتیاد  توسط کارشناسان سلامت روان مرکز بهداشت ارائه می شود

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • پاکسازی غزه از آوار و بمب‌، ۱۴ سال طول می‌کشد
  • میگل: ایران پادشاه فوتسال آسیاست اما به‌راحتی قبل نمی‌برد
  • استرس یکی از مهمترین عوامل از بین رفتن آرامش در کانون خانواده است
  • فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! + عکس
  • فرودگاهی در ایران برای خواستگاری!/ عکس
  • فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! | ببینید
  • پرسپولیس به راحتی آلومینیوم و سپاهان را شکست می دهد
  • ماده‌ای سمی که به راحتی می‌توان از تولیدش جلوگیری کرد
  • برزگر: به‌راحتی می‌شد تیلور را شکست داد 
  • برزگر: مردم در المپیک از کشتی مدال می‌خواهند/ به‌راحتی می‌شد تیلور را شکست داد