Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@23:28:05 GMT

اریکسن: دو روز بعد از حادثه یورو فهمیدم برمی‌گردم

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۳۰۹۵۳

اریکسن: دو روز بعد از حادثه یورو فهمیدم برمی‌گردم

کریستین اریکسن، ستاره جدید برنتفورد، می‌گوید دو روز پس از ایست قلبی در یورو متوجه شده که می‌تواند به میادین برگردد.

به گزارش "ورزش سه"، اریکسن در پنجره نقل و انتقالات زمستانی با امضای قراردادی شش ماهه تا پایان فصل به برنتفورد پیوست تا هفت ماه پس از ایست قلب در یورو به میادین برگشته باشد.

این بازیکن دانمارکی با توافقی دو طرفه قراردادش را با باشگاه اینتر فسخ کرد چون قوانین فوتبال ایتالیا اجازه نمی‌دهد که بازیکنی با استفاده از الکتروشوک در قلبش در زمین حضور پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن 29 ساله پس از اتفاقی که در جریان دیدار دانمارک و فنلاند رخ داد مجبور شد که الکتروشوکی را در قلبش بگذارد و حالا تمامی تست‌های پزشکی لازم را برای بازگشت به فوتبال با موفقیت پشت سر گذاشته است.

اریکسن در گفتگو با سایت برنتفورد در پاسخ به این سوال که چه زمانی به این باور رسید که باز هم می‌تواند فوتبال بازی کند اظهار داشت:« دو روز بعد از آن اتفاق. من آن شب متوجه شدم که واقعا چه اتفاقی برایم رخ داده است و سپس چند روز بعد بود که واقعا فهمیدم چه شرایطی دارم.»

 

 

این هافبک سابق اینتر درباره شرایطی که در آن روزها در آن قرار داشت گفت:« آزمایش‌های مختلف شروع شد و اطلاعات متفاوتی به سوی من سرازیر شد. سوالاتی درباره این که چه کارهایی می‌توانم انجام دهم مطرح شده بود من به پزشکان گوش دادم و پس از آن به آرامی این روند  را طی کردم. اگر با برنامه پزشکم پیش می‌رفتم می‌توانستم به میادین برگردم.»

این ملی‌پوش دانمارکی درباره روندی که در این مدت طی کرده اضافه کرد:« تست‌های بسیاری دادم و خوشبختانه همه چیز خوب بود. هر ماه بسیار تلاش می‌کردم و حتی با الکتروشوک هم هیچ محدودیتی ندارم. همه چیز وقتی مربوط به این است که شما چه احساسی درباره آن داشته باشید و چه روندی را طی کنید.»

کریستین اریکسن تیم ملی دانمارک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کریستین اریکسن تیم ملی دانمارک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۰۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت تخم مرغ در میادین تره‌بار

طبق نرخ نامه مصوب سازمان مدیریت میادین و میوه و تره‌بار قیمت تخم مرغ اعلام شد.

به گزارش مشرق، با اعلام سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران؛ بر اساس نرخ نامه مصوب این سازمان، قیمت هر کیلوگرم تخم مرغ غیر بسته بندی ۳۰ عددی در میادین میوه و تره بار ۴۶ هزار تومان و هر شانه ۳۰ عددی بسته‌بندی شانه‌های خمیری شیرینگ شده با قیمت ۹۶ هزار تومان به فروش می‌رسد.

گفتنی است، هر شانه تخم مرغ ۲۴ عددی بسته بندی شانه‌های خمیری درب دار یا بسته بندی با دو شانه خمیری و شرینگ شده ۷۹ هزار تومان، ۲۰ عددی ۶۶ هزار تومان، ۱۵ عددی ۵۰ هزار تومان، ۹ عددی ۲۹ هزار و ۷۰۰ تومان و ۶ عددی ۱۹ هزار و ۸۰۰ تومان در میادین میوه و تره بار به فروش می‌رسد.

دیگر خبرها

  • قیمت تخم مرغ در میادین تره‌بار
  • رگبارهای بهاری از امروز دوباره آسمان فارس را در برمی‌گیرد
  • اعتراف مهناز افشار درباره روزهای تلخ بعد از مهاجرتش | داغ بودم و نمی‌فهمیدم
  • ابرهای باران زا دوباره به خراسان جنوبی برمی گردند
  • قیمت قند و شکر در میادین تره بار
  • آرسنال پیش از یورو قرارداد رایا را قطعی می‌‌کند
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور / موج جدید بارش‌ها کدام مناطق را در برمی‌گیرد؟
  • سامان قدوس به دنبال پایان روزهای تلخ
  • شروع کاهش نرخ باروری به حدود دهه چهل برمی‌گردد
  • تراکتور امروز به بنیان دیزل برمی‌گردد