Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@05:15:09 GMT

شهرداری خلخال سگ‌های بی‌پناه را ساماندهی می‌کند

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۳۰۹۵۴

شهرداری خلخال سگ‌های بی‌پناه را ساماندهی می‌کند

ضرغام محمدی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: شهروندان خلخالی برای رفع مزاحمت از سگ‌های ولگرد به شهرداری فشار می‌آورند، از طرفی عده دیگری بدلیل معدوم‌سازی چند قلاده سگ مریض این ارگان را مورد انتقاد و هجمه قرار داده‌اند.

وی گفت: شهرداری برای تامین هزینه‌های مربوط به زنده‌گیری و تهیه مکانی مناسب برای جمع‌آوری سگ‌های بی‌پناه مشکل دارد ولی با کشتار آنها از طریق شلیک تیر مستقیم مخالف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: با افزایش روزافزون جمعیت این حیوانات و حضور فیزیکی آنها پیرامون محیط زندگی مردم چاره‌ای جز اتلاف چند قلاده سگ بیمار نداشتیم.

سرپرست شهرداری خلخال اظهارکرد: علاقه‌مندان به راه‌اندازی کمپ ویژه نگهداری سگ‌های ولگرد از حمایت‌های مالی شهرداری و زمین رایگان منابع طبیعی بهره‌مند می‌شوند.

محمدی گفت: خبر منتشر شده در برخی صفحات فضای مجازی مبنی بر کشتار گسترده سگ‌های ولگرد توسط شهرداری غیرواقعی است.

سرپرست شهرداری خلخال با بیان اینکه به زودی طرح زنده‌گیری سگ‌های ولگرد و بدون صاحب در شهر اجرا می‌شود، افزود: در شرایط فعلی جایی برای نگهداری سگ‌ها وجود ندارد ، بنابراین احتمالا برای نگهداری به یکی از شهرهای شمالی کشور فرستاده شوند.

خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.

برچسب‌ها خلخال استان اردبیل شهرداری خلخال مراکز جمع آوری سگ های ولگرد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خلخال استان اردبیل شهرداری خلخال خلخال استان اردبیل شهرداری خلخال شهرداری خلخال سگ های ولگرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۰۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلستان شهدای جروکان ساماندهی شد

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: ساماندهی گلزار شهدای جروکان با هزینه بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال در دستور کار شهرداری قرار گرفته است و با هزینه‌ای بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال انجام شد.

سیدسلمان قاضی‌عسگر با اشاره به سامان‌دهی گلزار شهدای جروکان با هزینه‌ای بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال اظهار کرد: این اقدام با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت انجام شد؛ بهسازی و مرمت گلزارهای شهدا به‌منظور ماندگارسازی نام شهدا به‌عنوان میراث ملی ضروری است.

وی با تاکید بر اهمیت تلاش برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت افزود: ارتقای سطح آگاهی مردم نسبت به باورهای دینی و معرفی شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران به‌عنوان الگو برای جوانان از مؤثرترین راهکارها به‌منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با بیان اینکه ساماندهی گلستان شهدای جروکان شامل ساماندهی قبور شهدا، کف‌سازی و بدنه‌سازی این مجموعه است، گفت: گلزار شهدا سمبل فرهنگ ایثار و شهادت است، از این‌رو حفظ و ساماندهی این پروژه یکی از الزامات و اولویت‌های پروژه‌های شهرداری است.

قاضی‌عسگر خاطرنشان کرد: در عملیات عمرانی پروژه‌های فرهنگی باید رویکرد ما خلاقانه و با اثرگذاری ارزش ترویجی باشد تا به اهدافی که در ترویج ارزش‌ها مشخص شده، دست پیدا کنیم.

کد خبر 749089

دیگر خبرها

  • تهران ۱۰ هزار سگ بدون صاحب دارد | زنده گیری روزانه ۵۰ سگ از سطح شهر
  • ماجرای گازگرفتگی کودک کرجی چه بود؟
  • منطقه پردیسان قم صاحب مجتمع نانوایی می‌شود
  • گلستان شهدای جروکان ساماندهی شد
  • آخرین آمار جمع آوری متکدیان و معتادان در تهران
  • اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • مطالبه ۳۵ میلیارد تومانی شهرداری قوچان در پروژه مجتمع فرهنگی هنری
  • وعده شهردار سنندج برای ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش ‌
  • پلمب ۱۷ انبار غیرمجاز جمع‌آوری و فروش ضایعات در شیراز
  • گزارش روزنامه شهرداری تهران درباره یک شغل جدید با عنوان «یک زندگی سگی»!