Web Analytics Made Easy - Statcounter

نادر توکلی، معاون درمان ستاد مقابله با کرونای استان تهران در پاسخ به این پرسش که «شرایط کرونایی استان تهران چگونه است؟»، بیان داشت:مرگ و میر بالا رفته؛به دلیل اینکه آمار ابتلا نیز خیلی بالا رفته است.

وی ادامه داد: بر اساس آماری که داریم شرایط، شرایط بحرانی است و چیزی که مشخص است اینکه ما داریم با یک شیب بسیار صعودی موج ششم را طی می‌کنیم و آمار مراجعان سرپایی و بستری به جز مطبها، حدود ۲۰ هزار نفر  رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون درمان ستاد مقابله با کرونای استان تهران افزود:اکنون تعداد بستری جدید به ۹۰۰ نفر در روز رسیده که یک پنجم آنها بیماران بدحال تری هستند؛ضمن اینکه تعداد بستری به ۳۳۸۰ رسیده و تعداد فوتیها در ۲۴ ساعت گذشته در استان تهران ۴۶ نفر بوده است.

توکلی درباره اینکه «آیا با کمبود تخت و تجهیزات پزشکی روبرو هستیم؟»، تأکید کرد: هیچ کمبودی نداریم و نگرانی ما درباره دو هفته آینده است. 

وی درباره «وضعیت واکسیناسیون در استان تهران»، خاطرنشان کرد: ۳۰ درصد افراد دُز بوستر را تزریق کرده‌اند؛ ضمن اینکه تعداد قابل توجهی دُز دوم را تزریق کرده‌اند و آنچه نگران آن هستیم افزایش بی رویه مبتلایان است که ممکن است در روزهای آینده گرفتاری ایجاد کند.

بیشتر بخوانید:

 حیرت محققان؛ شناسایی گوزن آلوده به اُمیکرون

۴۷۲۳۳

کد خبر 1600957

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس امیکرون واکسیناسیون شهر تهران استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۰۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۴۵۴ نفر رسید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد ارتش رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته ۷ کشتار و جنایت دیگر را در حق فلسطینیان در این باریکه مرتکب شده است.

این وزارتخانه افزود که در این حملات ۶۶ فلسطینی به شهادت رسیده و ۱۳۸ نفر دیگر زخمی شدند. هنوز بیش از ۸۰۰۰ نفر هم مفقود و زیر آوار هستند.

شمار شهدای جنگ علیه غزه از هفتم اکتبر گذشته تاکنون به ۳۴ هزار و ۴۵۴ نفر و شمار مجروحان نیز به ۷۷ هزار و ۵۷۵ نفر رسیده است. ۷۲ درصد از شهدا و مجروحان نیز زن و کودک هستند.

کد خبر 6090929 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۴۸۸ نفر رسید
  • شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۴۵۴ نفر رسید
  • ۱۹ درصد فوتی های سال گذشته در گلستان افراد زیر ۱۸ سال بودند
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته
  • افزایش مسمومیت با قارچ‌ های سمی؛ ۱۴ نفر بستری شدند
  • افزایش مسمومیت با قارچ‌های سمی؛ ۱۴نفر بستری شدند
  • رشد ۳برابری مسمومیت با قارچ‌های سمی/ ۱۴نفر بستری شدند
  • شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۳۸۸ نفر رسید
  • آمار مرگ در ایران | افزایش تعداد فوتی‌ها | آمار مرگ مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان
  • صادرات استان زنجان صعودی شد