Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@10:12:52 GMT

برگزاری جشن شکوفه‌های انقلاب در گلشهر

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۳۱۰۰۱

برگزاری جشن شکوفه‌های انقلاب در گلشهر

شهردار گلشهر با اشاره به برگزاری جشن شکوفه‌های انقلاب با مشارکت شهرداری و به مناسبت دهه فجر، گفت: المان بلوار سردار سلیمانی شهر گلشهر در دهه فجر رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مصطفی محمودی امروز _ سه‌شنبه نوزدهم بهمن‌ماه _ در حاشیه مراسم جشن شکوفه‌های انقلاب که در محل مهد قرآن گلشهر برگزار شد، با تبریک ایام‌الله دهه فجر، اظهار کرد: به مناسبت ایام‌الله دهه فجر و چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، جشن شکوفه‌های انقلاب با مشارکت شهرداری و همکاری کانون پرورش فکری کودکان و مهد قرآن گلشهر، برای کودکان مهدکودک، با اجرای برنامه‌های شاد و مفرح، برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کودکان و نوجوانان شهر گلشهر از هوش و استعداد بالایی برخوردار هستند، از این رو در راستای شکوفا شدن استعداد آنان باید بسترهای لازم را فراهم کنیم.

شهردار گلشهر با بیان اینکه به مناسبت دهه فجر مسابقات دارت ویژه کارکنان ادارات گلشهر برای عموم بانوان شهر برگزار شده است، خاطرنشان کرد: شهرداری گلشهر در نظر دارد با برنامه‌ریزی مدون در مناسبت‌های مختلف سال برای کودکان و نوجوانان شهر گلشهر برنامه‌های شاد و متنوعی اجرا کند.

محمودی در تشریح برنامه‌های شهرداری گلشهر برای گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر، از رونمایی المان بلوار سردار سلیمانی شهر گلشهر خبر داد و تصریح کرد: با نزدیک شدن به سالگرد پیروزی انقلاب، شهرداری با استفاده از پلاکارد و نصب پرچم، آذین‌بندی و فضاسازی شهر را انجام داده است.

وی به ارائه تخفیف ۲۰ درصدی عوارض ساختمانی به مناسبت دهه فجر اشاره کرد و گفت: شهرداری گلشهر با موافقت شورای شهر در نظر دارد به مودیانی که در فاصله زمانی دوازدهم بهمن تا ۲۵ اسفندماه نسبت به پرداخت عوارض ساختمانی خود به صورت نقدی اقدام می‌کنند، تا ۲۰ درصد تخفیف اعطا کند.

کد خبر 554184

منبع: ایمنا

کلیدواژه: گلشهر گلپایگان گلشهر شهرداری پرداخت عوارض تخفیف شهرداری جشن شکوفه ها مدیریت شهری برنامه ریزی شهری شهر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق جشن شکوفه های انقلاب شهر گلشهر دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۱۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکوفه‌های بهاری در عجب شیر

شکوفه‌های درختان میوه بهار زیبای عجب شیر را دل انگیزتر کرده و نوید بخش سالی پربار است.

 

 

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • آخرین آمار جمع آوری متکدیان و معتادان در تهران
  • برگزاری ۲۵۰ برنامه به مناسبت هفته میراث فرهنگی در گیلان
  • شکوفه‌های بهاری در عجب شیر
  • برگزاری جشنواره شکوفه‌های بادام در شهر زیبای دژکرد
  • برگزاری مسابقه فوتبال به مناسبت هفته سلامت در امور آب و فاضلاب میاندوآب
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • برگزاری جشنواره شکوفه‌های بادام در دژکرد اقلید
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • اردوی هفت گردی به مناسبت هفته فرهنگی در منطقه ۷ شهرداری اصفهان
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته سلامت