Web Analytics Made Easy - Statcounter

قهرمان سنگین وزن کشتی ایران گفت: نحوه اهدای مدال طلای المپیک لندن در جلسه IOC در المپیک زمستانی پکن مشخص می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کمیل قاسمی قهرمان اسبق سنگین وزن کشتی جهان و المپیک درباره مربی‌گری در کامبوج اظهار داشت: از لحاظ استعداد این کشور حرفی برای گفتن ندارد، اما با استعدادیابی که انجام می‌دهند، شاید در سال‌های آینده بتوانند پیشرفت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: کشتی ورزش محدودی است و شاید خیلی از کشورها در آن سرمایه گذاری نکنند و مثل فوتبال نیست. چند کشور جدید هستند که به دنبال تزریق سرمایه در کشتی هستند و رفتن به کامبوج چالش جدیدی در زندگی من بوده و برای اینکه بتوانم در کشتی مثمرثمر باشم، این کار را انجام می‌دهم.

قهرمان سابق المپیک بیان کرد: دلم می‌خواهد در ایران مربی گری کنم چون کشورمان چشمه جوشان است به خصوص در شهر خودم جویبار جوانان استعداد ذاتی دارند.

قاسمی گفت: هنوز مدال طلای المپیک لندن را نگرفتم. البته گفتند مدالم به تایید کمیته بین المللی المپیک رسیده و قرار بود در یک جلسه تصمیم گیری شود. این موضوع 3 ماه پیش توسط IOC تایید شد و گفتند مدالها را برای IOC بفرستید تا از آن طرف هم مدال طلا و حکم را ارسال کنند.

وی تصریح کرد: از اول که این موضوع مطرح شد من خودم پیگیر آن شدم. دو سالی بود که این قضیه مطرح شده بود. در این 2 سال یکسری نامه به فدراسیون کشتی و کمیته ملی المپیک زدم که پیگیری شود، اما این موضوع تا به تاییدیه قطعی برسد، طولانی شد.

قهرمان سابق المپیک که با رادیو ورزش گفتگو می کرد، در پایان گفت: مهم این بود که کمیته بین المللی المپیک این موضوع را تایید کند که کرد. قرار بر این شده در المپیک زمستانی پکن هئیتی از کمیته ملی المپیک کشورمان به مسابقات بروند و قرار است جلسه‌ای با IOC تشکیل شود تا مشخص شود در کجا مدال من را تحویلم می‌دهند.

کمیل قاسمی در المپیک لندن موفق به کسب مدال برنز شده بود، اما با مثبت شدن آزمایش دوپینگ آرتور تایمازوف ازبکستانی و مودزامانشویلی گرجستانی مدال‌های طلا و نقره از آنها گرفته شد و مدال طلا به کمیل قاسمی رسید.
انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۱۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سخنگوی دولت به رکوردشکنی دونده زن ایرانی در آسیا

سخنگوی دولت کسب مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا در دوی ۴۰۰ متر توسط نازنین‌فاطمه عیدیان را تبریک گفت.

به گزارش ایسنا، علی بهادری جهرمی با اشاره به موفقیت نازنین‌فاطمه عیدیان در کسب مدال طلای قهرمانی آسیا در مسابقات دوی ۴۰۰ متر، نوشت:

«پارسال در جلسه‌ای خدمت خانم نازنین‌فاطمه عیدیان و خانوادهٔ محترمش بودم. این دختر قهرمان، نمونهٔ جوان ایرانی موفقی است که با انگیزه و تلاش، توکل و ایمان، و حمایت خانواده، یکی پس از دیگری موانع را پشت‌سر گذاشت و حالا در قلهٔ قهرمانی پرچم پرافتخار ایران اسلامی را به اهتزاز درآورده است…
تبریک به خانم عیدیان عزیز بخاطر قهرمانی و رکوردزنی در آسیا.
قهرمانی المپیک ان‌شاءالله
تا باد چنین بادا»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران
  • کدام کشتی گیران ایرانی با ملیت های خارجی در انتخابی المپیک شرکت می کنند؟
  • خداحافظی 4 قهرمان توکیو با المپیک پاریس!
  • حسن یزدانی در المپیک پاریس برابر قاتل تیلور؛ اشتباه یا احترام؟
  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان
  • قهرمان دوومیدانی جهان امباپه را به چالش دوی ۱۰۰ متردعوت کرد
  • واکنش سخنگوی دولت به رکوردشکنی دونده زن ایرانی در آسیا
  • احتمال حضور ۵ کشتی‌گیر خوزستانی در مسابقات المپیک
  • بولت، امباپه را به چالش دوی ۱۰۰ متردعوت کرد
  • طلای نسرین شاهی در جام جهانی کره جنوبی