Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@08:42:03 GMT

آزادی ۲ محکوم مالی غیرعمد از محل بقاع متبرکه در یزد

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۳۱۰۳۶

آزادی ۲ محکوم مالی غیرعمد از محل بقاع متبرکه در یزد

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد،‌ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ستاد دیه استان،‌ به مناسبت فرا رسیدن چهل و سومین سالگرد با شکوه انقلاب اسلامی ایران ، مدیر امام زاده سید جعفر محمد (ع) و مدیر امام زاده سید تاج الدین جعفر (ع) معروف به سید پنهان با حضور در دفتر ستاد دیه استان یزد و دیدار با مدیر نمایندگی این ستاد مبلغ ۴۸ میلیون تومان را جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا نمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن فلاح، مدیرامام زاده سید جعفر محمد(ع) در این دیدار با اشاره به یکی از رسالت‌های این امام زاده و مرکز اجتماعی، فرهنگی، قرآنی افق گفت: در تلاشیم تا با کمک‌های مردم و نیکوکاران به این مرکز در کارهای اجتماعی همچنین، تهیه جهزیه، تهیه غذای گرم، بسته‌های معیشتی، هزینه‌های درمان و تحصیل و مواردی دیگر اقدام نماییم و در این نوبت نیز اقدام به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد نموده و مبلغ ۴۰ میلیون تومان از ناحیه این مرکز به ستاد دیه استان اهدا شد.

فاطمه یاوری معاونت اجتماعی امام زاده سید جعفر محمد (ع) نیز در خصوص این امر خداپسندانه افزود: به مناسبت سالروز میلاد حضرت فاطمه الزهرا (س) به همکاری ستاد دیه استان یزد اقدام به برگزاری آیین گلریزان نموده و با کمک خیرین و نیکوکاران توانستیم این مبلغ را جهت آزادی زندانیان جرائم غیرعمد اهدا نماییم.

محمد مهدی نجفی یزدی مدیر امام زاده سید تاج الدین جعفر (ع) معروف به سید پنهان نیز در خصوص این امام زاده توضیحاتی را ارائه نموده و تصریح کرد: مبلغ هشت میلیون تومان نیز توسط این امام زاده به این کار خیر اختصاص یافته و امیدواریم در نوبت‌های دیگر و به مناسبت های دیگر نیز بتوانیم در این کار خیر مشارکت داشته باشیم.

سید مسعود عظیمی مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد نیز در این دیدار با تبریک به مناسبت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و سالگرد با شکوه پیروزی انقلاب و تقدیر و تشکر از همکاری این امام زاده ها در راستای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد گفت : امروزه به برکت باور هایی که در ذهن مردم شکل گرفته است شاهد کمک های نیکوکاران و خیرین جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد هستیم که به مدد از همین بقاع متربکه که وابسطه به امامهای معصوم هستند اینگونه اقدامات خداپسندانه را رقم میزنند .

وی گفت: این نشست امروز برگزار گردیده تا گرفتارانی که به دلایل غیر عمد در زندانها تحمل حبس می نمایند با کمک مردم و خیرین  از زندان آزاد گردیده و به آغوش خانواده خود بازگردند که این امر یکی از مهمترین رسالت های ستاد دیه است و در کنار این اقدام می بایست فرهنگ سازی در راستای آهاگی بخشی در جامعه انجام شود تا شاهد ورود افراد با این گونه محکومیت ها به زندان نباشیم .

انتهای پیام /ح

منبع: فارس

کلیدواژه: ستاد دیه یزد استان یزد بقاع متبرکه آزادی زندانی آزادی زندانیان جرائم غیر عمد ستاد دیه استان امام زاده امام زاده سید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۱۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، امام جمعه خاش پیش از ظهر شنبه در اردوی اعتلای فرهنگی و آموزشی ستاد اقامه نماز جمعه که با حضور مسؤولان شهرستان خاش، فعالان خواهر و برادر عضو این ستاد در اردوگاه فرهنگی و تفریحی دره گل شهرستان تفتان برگزار شد، گفت: جامعه و مردم در سه چیز یعنی شرکت در نماز جمعه، جهاد و مناسک حج با رهبران و پیشوایان خود مخالفت نکنند که هلاک می‌شوند.

حجت‌الاسلام غلامرضا دهقان افزود: باید مسلمانان به نماز جمعه که یک محفل معنوی، عبادی و سیاسی بوده و مسائل جهان و عزت اسلام بیان می‌شود، بیش از پیش اهمیت بدهند، زیرا هم به عبادت خداوند متعال می‌پردازند و هم وحدت، انسجام و شکوه و همبستگی و عظمت و ابهت اسلام برای دشمنان به نمایش گذاشته می‌شود.

حجت الاسلام حسن شیبک امام جمعه موقت و مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خاش هم در این مراسم گفت: نماز جمعه در حقیقت حج مساکین و محلی باشکوه برای نمایش اتحاد و یکپارچگی امت اسلامی به شمار می‌رود.

شایان ذکر است در پایان این مراسم از فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شد.

کد خبر 6089950

دیگر خبرها

  • آزادی ۱۸ زندانی جرایم مالی در نذر هشتم سبزوار
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • آزادی ۶ زندانی جرایم غیرعمد توسط هیئات کاشان
  • آزادی زندانی بدهی مالی توسط پزشک یاسوجی
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به منطقه بقاع لبنان
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان
  • تکذیب صحبتهای غضنفری درباره‌ وعده مالی و کمیسیونها
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • رهاورد ۱۶ جشن گلریزان ستاد دیه استان فارس اعلام شد
  • آزادی ۲ زندانی جرایم غیرعمد به همت اهالی رسانه