Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری فارس، در سالگرد بیعت تاریخی همافران با امام خمینی(ره) در ۱۹ بهمن ۱۳۵۷، جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، صبح امروز (سه‌شنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمانده کل قوا دیدار کردند.

ایشان در ابتدای این دیدار فرمودند: من مقیدم به شیوه‌نامه‌هایی که پزشکان اعلام می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنده تقید دارم، یعنی وظیفه می‌دانم برای خودم که آنها را عمل کنم و عمل می‌کنم. اصرار روی ماسک دارم و این نوبت سوم تزریق این واکسن را هم من انجام دادم.

رهبر معظم انقلاب اسلامی تصریح کردند: توصیه می‌کنم به مردم عزیزمان که به هر حرف متخصصین و صاحب‌نظران این رشته توجه کنند و گوش کنند. آنچه که آنها صلاح می‌دانند و لازم میدانند انجام بدهند.

رهبر معظم انقلاب با بیان اینکه حرکت ۱۹ بهمن ضربه آخر به پیکر پوسیده رژیم پهلوی بود، تاکید کردند: آن روز (۱۹ بهمن ۵۷) آن جوانهای افسر و درجه‌دار و عمدتاً همافرانی که در آن دیدار عجیب با امام شرکت کردند و بیعت کردند، این بیعت، بیعت با شخص نبود. این بیعت، بیعت با هدفها بود. بیعت با آرمانها بود. بیعت با آن جهاد مقدسی بود که امام فرمانده مقتدر آن جهاد بود.

فرمانده کل قوا افزودند: هر کس در هر دوره‌ای که در مسیر آن آرمانها حرکت کند، در واقع در این حرکت سهیم و شریک است. بنابراین شما فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی هم جزو کسانی هستید که از افتخارات نوزدهم بهمن بهره‌مندید. حرکت آن روز نیروی هوایی ضربه‌ی آخری بود که بر پیکر پوسیده رژیم پهلوی.

ایشان در بخش دیگری از سخنان خود فرمودند: هر جایی که نیروی حق در مقابل کفر وارد میدان بشود، دشمن با همه‌ جلال و جبروت ظاهری که باطن و مغز ندارد در محاسباتش اشتباه می‌کند؛ همیشه همین‌جور است.

رهبر معظم انقلاب اسلامی تأکید کردند: آمریکا امروز از جایی ضربه می‌خورد که هرگز آن را محاسبه نکرده است. امروز دو رئیس‌جمهور آمریکا ــ رئیس‌جمهور قبلی و رئیس‌جمهور فعلی ــ اینها دست به دست هم دادند که تتمه‌ی آبروی آمریکا را ببرند و دارند می‌برند.

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: آیت الله خامنه ای انقلاب رئیس جمهور رهبر انقلاب ماسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۱۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش به خودکفایی در ساخت تجهیزات و ادوات رسیده است

جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش، گفت: با وجود تحریم‌‎‌های ظالمانه و کمبود‌های فراوانی که در این سال‌ها وجود داشته، ارتش موفق شده در کنار سایر نیرو‌های مسلح به خودکفایی در ساخت تجهیزات و ادوات مورد نیاز خود برسد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم در مشهد، به نقل از روابط عمومی منطقه پدافند هوایی شمال شرق، امیر سرتیپ علیرضا الهامی با حضور در منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا(ع)، ضمن قدردانی از زحمات کارکنان این منطقه پدافندی از آمادگی دفاعی و بخش‌های مختلف این منطقه بازدید و توان رزمی این منطقه را مورد ارزیابی قرار داد.

وی ضمن حضور در جمع فرماندهان این منطقه به پیشرفت‌های چشمگیر ارتش در منطقه اشاره کرد و گفت: با وجود تحریم‌‌های ظالمانه و کمبود‌های فراوانی که در این سال‌ها وجود داشته، ارتش موفق شده در کنار سایر نیرو‌های مسلح به خودکفایی در ساخت تجهیزات و ادوات مورد نیاز خود برسد.

امیر سرتیپ الهامی افزود: ارتش جمهوری اسلامی که در اوج آمادگی به سر می برد، ارتشی منظم، منضبط، محکم و مجهز به تجهیزات نوین است.

جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه ارتش در همه حوادث، همواره در کنار مردم و خدمتگزار آن‌ ها بوده است، اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران آنجا که لازم بوده قاطع در مقابل دشمنان این مرز و بوم در میدان رزم ایستاده و ولایتمداری خود را ثابت کرده است.

وی با اشاره به اینکه نیروی پدافند هوایی نوک پیکان دشمن است، بیان کرد: نیروی پدافند با جانفشانی خود دین خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ادا کرده است.

جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه امروز می‌توانیم در سایه وحدت، همدلی و در سایه ولی امر مسلمین با هوشیاری از مشکلات عبور کنیم، خاطرنشان کرد: ما سربازان ولایت هستیم و تا پای جان از این انقلاب و دستاور‌دهای آن به عنوان یک بازوی محکم در کنار سایر نیرو‌های مسلح دفاع خواهیم کرد.

انتهای پیام/282/

دیگر خبرها

  • معاون پارلمانی رئیسی: از مجلس آینده انتظار داریم همکاری خوبی با دولت داشته باشد؛ البته ما از مجلس فعلی هم راضی هستیم
  • ارتش به خودکفایی در ساخت تجهیزات و ادوات رسیده است
  • پاریس برای المپیک 2024 به یک دژ نظامی تبدیل می‌شود!
  • بسته شدن حریم هوایی پاریس در افتتاحیه المپیک
  • حمله هوایی و موشکی روسیه به مقر فرماندهی ارتش اوکراین/حمله پهپادی اوکراین به مناطق مختلف روسیه/اوکراین ۳۰۰ هزار پهپاد می‌خرد
  • سردار سلامی: رهبر انقلاب فرمودند سپاه در بحث آموزش مجاهدت کند
  • اولین واکنش رهبر انقلاب به اعتراضات دانشجویان در آمریکا و اروپا
  • رژیم صهیونیستی استفاده از سامانه «پاتریوت» آمریکا را کنار می‌گذارد
  • حرکت علمی باید همراه با روح تمدنی انقلاب اسلامی باشد
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند