Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار احمد طاهری از توقیف یک دستگاه کشنده نفتکش و کشف ۳۰ هزار لیتر نفت سفید قاچاق در سراوان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار احمد طاهری، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با عصرهامون بیان کرد: روز گذشته مأموران انتظامی سراوان در راستای طرح مقابله با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور سراوان به گشت، یک دستگاه کشنده نفتکش را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در بازرسی از خودرو توقیفی ۳۰ هزار لیتر نفت سفید قاچاق و خارج از چرخه قانونی توزیع کشف شد. طاهری اضافه کرد: در این رابطه ۲ فرد متخلف شناسایی و به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی ادامه داد: قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی از عوامل اصلی اخلال در نظام اقتصادی کشور است که پلیس قاطعانه با متخلفان اقتصادی برخورد می کند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: هجدهم مهرماه امسال ۲ فرد مسلح ناشناس با سر و صورتی پوشیده با ورود به یک مغازه فروش لوازم خانگی به طرف صاحب مغازه که جوانی ۳۴ ساله بود تیراندازی کردند و با مجروح ساختن وی به سرعت سوار بر خودروی خود شده و از محل متواری شده اند. 

وی افزود: جوان مجروح شده با حضور نیروهای امدادی به مراکز درمانی منتقل شد، ولی بر اثر شدت خونریزی قبل از رسیدن به بیمارستان فوت کرد. 

طاهری بیان کرد: ۲ نفر از عاملان این جنایت که از قبل با مقتول اختلاف داشتند، شناسایی و مشخص شد متهمان پس از ارتکاب جرم از شهرستان گریخته اند، تا اینکه تیم رسیدگی کننده به پرونده از حضور مجدد قاتلان در مهرستان مطلع شدند و روز گذشته آنها را در یکی از ایستگاه های بازرسی بین راهی دستگیر و متهمان به جنایت ارتکابی اعتراف کردند و به مراجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۱۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط ۳۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در شهرستان کرخه

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ امین ملکشاهی دادستان شهرستان کرخه از کشف ۳۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: پس از دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت یک گروه سازمان‌ یافته قاچاق سوخت، دستورات قضایی جهت بررسی موضوع و دستگیری متهمان صادر شد.

وی افزود: بر همین اساس ماموران پس از سوختگیری خودروی مورد نظر، آن را توقیف و دو نفر سرنشین آن را بازداشت کردند که هر دو با قرار متناسب روانه زندان شدند.

ملکشاهی گفت: در راستای مبارزه با قاچاق سوخت، از سال گذشته تاکنون چهار محموله گازوئیل قاچاق در این شهرستان کشف و ضبط شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900158

دیگر خبرها

  • کشف ۸۲ هزار و ۸۴۵ لیتر سوخت قاچاق در مرز پرویزخان
  • کشف و توقیف ۲۵هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان کشف شد
  • طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس 
  • کشف ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در بندرعباس
  • کشف بیش از ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • کشف بیش از ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در کرخه
  • کشف و ضبط ۳۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در شهرستان کرخه
  • کشف ۳۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در خاتم
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز‌های خراسان رضوی