Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم شهرستان شیروان در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتبارات راه روستایی خراسان شمالی در بودجه ۱۴۰۱ هفت برابر شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  بجنورد ٬ علی جدی امروز در آئین افتتاح طرح‌های دهه فجر در این شهرستان با تقدیر از تلاش‌های دولت سیزدهم در عرصه خدمت رسانی به مردم٬ اظهار داشت: زحمات شبانه روزی دولت نوید بخش روزهای خوش برای ملت ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مجلس شورای اسلامی، نگاه ویژه‌ای به مسائل کلان و اساسی دارد به طوری که در حوزه مناطق محروم شاهد تحول در بودجه هستیم.

نماینده مردم شهرستان شیروان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به رشد اعتبارات عمرانی استان خراسان شمالی و مناطق محروم٬ ادامه داد: اعتبارات راه روستایی استان خراسان شمالی به بیش از هفت برابر افزایش یافته است.

جدی گفت: راه شیروان به باجیگران، فاضلاب شهرستان شیروان، مسکن مهر، عدم تعریف شدن پروژه ملی برای حوزه راه شهرستان شیروان و تامین آب شرب از مشکلات اساسی این شهرستان است که باید مورد توجه و پیگیری قرار گیرد.

5 آسیب اجتماعی مطرح در آذربایجان‌غربی/ بودجه‌ای که صرف مدیریت آسیب‌ها می‌شودروزهای برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد/1 اسفند زمان بررسی بودجه در مجلسعضو شورای اسلامی شهر یزد: از مهم‌ترین ویژگی‌های بودجه 1401 جلوگیری از رشد غیر واقعی بودجه است

دولت اسماعیل زاده سرپرست فرمانداری شهرستان شیروان نیز در این آئین اظهار داشت: 107 پروژه با اعتبار 198 میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی می‌شود. 18 دستگاه اجرایی دارای پروژه افتتاحی و دو دستگاه دارای پروژه کلنگ زنی است.

وی افزود:  33 درصد طرح های افتتاحی از محل تسهیلات، 23 درصد از محل منابع ملی و 44 درصد باقی مانده از محل اعتبارات استانی و داخلی است.

انتهای پیام/311/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرستان شیروان شورای اسلامی خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۱۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین دور مسابقات کشتی با چوخه در شیروان برگزار شد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از خراسان شمالی، مهدی شعبانی، رئیس اداره ورزش و جوانان شیروان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسکانیوز در خراسان شمالی اظهار کرد: سومین دور مسابقات کشتی با چوخه در عرض یک ماه گذشته، فردا در محل گود شیرکوه این شهرستان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به حضور ۲۰۰ شرکت کننده در این مسابقه گفت: کشتی گیران استان‌های خراسان رضوی و شمالی در اوزان ۴۶، ۷۴، ۸۶، ۹۶ و +۹۶ در این مسابقه به رقابت خواهند پرداخت.

رئیس اداره ورزش و جوانان شیروان افزود: سعی داریم این ورزش اصیل و چندین هزارساله کشورمان با برگزاری مداوم این مسابقات به جایگاه اصلی خود برسد.

شعبانی در انتها خاطرنشان کرد: هدف ما در برگزاری مسابقات کشتی با چوخه در شهرهای زیارت و خانلق استفاده کردن از تمام ظرفیت موجود شهرستان است.

خبرنگار : متین لنگری

انتهای خبر/

کد خبر: 1229261 برچسب‌ها ورزش

دیگر خبرها

  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش
  • بارش باران و جاری شدن روان‌آب در خراسان شمالی
  • جاری شدن روان‌آب در خراسان شمالی
  • جاری شدن روان‌آب در چند شهر خراسان شمالی
  • ایرادات شورای نگهبان به جداول بودجه چه زمانی بررسی می‌شود؟
  • گشایش نمایشگاه موزه عبرت در شیروان
  • افزایش اعتبارات شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در برنامه هفتم توسعه
  • تناسب جمعیت روستایی و شهری خراسان شمالی حفظ شود
  • سومین دور مسابقات کشتی با چوخه در شیروان برگزار شد