Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - مدیرکل بنیاد مستضعفان سیستان و بلوچستان گفت: این نهاد در راستای توسعه سرانه ورزشی مناطق محروم در سال‌های اخیر ۲۸ زمین چمن مصنوعی مینی‌فوتبال مشارکتی در روستاهای محروم استان احداث کرده است. - اخبار استانها -

آرشام هنرکار در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اظهار داشت: بنیاد مستضعفان در راستای رسالت اجتماعی و توسعه سرانه فضای ورزشی در مناطق محروم و فراهم‌سازی امکان دسترسی عمومی به زیرساخت‌های ورزشی، از سال 96 احداث زمین‌های چمن مصنوعی مینی‌فوتبال را در مناطق روستایی محروم در دستور کار قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان سیستان و بلوچستان افزود: در این راستا پیرو تفاهم‌نامه میان بنیاد مستضعفان و وزارت ورزش، از سال 96 تاکنون 28 پروژه زمین ورزشی مینی‌فوتبال برای این استان در نظر گرفته شده که تعداد 6 مورد سهمیه سال 96، تعداد 15 مورد سهمیه سال 97 و تعداد 7 مورد سهمیه سال 98 بوده و بر اساس توافق فی‌مابین مقرر بوده بنیاد خرید چمن مصنوعی و ورزش و جوانان زیرسازی، سکوسازی، فنس‌کشی و ساخت سرویس بهداشتی و رختکن این پروژه را تقبل کند.

وی با اشاره به اینکه در سهمیه سالانه در نظر گرفته شده بابت احداث زمین‌های ورزشی در روستاهای محروم کشور بیشترین تعداد به استان محروم سیستان و بلوچستان اختصاص پیدا کرده، گفت: در مجموع حدود چهار میلیارد تومان از جانب بنیاد بابت خرید چمن مصنوعی این زمین‌های ورزشی هزینه شده است.

هنرکار خاطرنشان کرد: در راستای اجرای بهینه پروژه‌های احداث چمن نظارت ماهیانه از سوی پرسنل اداره‌کل سیستان و بلوچستان روی این پروژه‌ها صورت گرفته و بخش عمده زیرسازی و ساخت سکو و سایر اقدامات در تعهد ورزش و جوانان از سوی دهیاری‌ها اجرا شده است.

مدیرکل بنیاد مستضعفان سیستان و بلوچستان گفت: از مجموع پروژه‌های سهمیه استان تنها دو مورد از پروژه‌ها مربوط به دو روستای شهرستان‌های زهک و قصرقند در مراحل نهایی اجرا بوده و مابقی پروژه‌ها به بهره‌برداری رسیده‌اند و در این راستا بنیاد به موقع به تهعد خود در راستای خرید چمن مصنوعی عمل کرده است.

اختصاصی| دستور ویژه وزیر نیرو برای تأمین آب پایدار سیستان و بلوچستان/ قیمت خرید تضمینی آب چاه‌های ژرف تعیین شدآغاز عملیات پروژه‌های محرومیت‌زدایی وزارت نیرو/ اجرای شبکه توزیع 37 روستای سیستان آغاز شددی ماه امسال 7 میلیارد مترمکعب باران در سیستان و بلوچستان باریده است

افتتاح نخستین زمین چمن مصنوعی مینی‌فوتبال شهرستان مرزی "سرباز"

وی بیان کرد: روز گذشته همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر نخستین زمین چمن مصنوعی مینی‌فوتبال روستایی شهرستان مرزی سرباز با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد ریال به همت بنیاد مستضعفان افتتاح شد.

هنرکار افزود: اجرای این پروژه به دلیل اینکه در یکی از روستاهای محروم، دورافتاده و صعب‌العبور شهرستان مرزی سرباز به نام «نسکند» صورت گرفت، کمی زمانبر شد اما خوشبختانه زمینی درخور تحویل مردم روستایی شد.

مدیرکل بنیاد مستضعفان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه بار مالی اصلی این نمونه پروژه‌ها مربوط به خرید چمن مصنوعی است، خاطرنشان کرد: زیرسازی و فنس‌کشی این زمین به همت دهیاری و مردم محلی انجام شد و تامین چمن مصنوعی و برج نوری این پروژه ورزشی به ترتیب توسط بنیاد مستضعفان و اداره‌کل ورزش و جوانان صورت گرفت.

وی با اشاره به اینکه پایین‌ترین سرانه فضای ورزشی سیستان و بلوچستان و به عبارتی پایین‌ترین سرانه در کشور مربوط به شهرستان سرباز است، بیان کرد: این شهرستان به لحاظ زیرساخت‌ها مختلف از جمله مراکز ورزشی بسیار محروم است و ضرورت دارد نهادهای انقلابی و دولت تمرکز بیشتری به توسعه مراکز تفریحی و ورزشی سرباز داشته باشند.

انتهای پیام/391/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: محرومیت زدایی مناطق محروم سیستان و بلوچستان محرومیت زدایی مناطق محروم سیستان و بلوچستان بنیاد مستضعفان سیستان و بلوچستان چمن مصنوعی مینی فوتبال خرید چمن مصنوعی سهمیه سال پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۱۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| اعترافات عضو گروهک تروریستی انصارالفرقان در سیستان و بلوچستان

دریافت 11 MB

دیگر خبرها

  • زمین برای ساخت بیش از ۹۰ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در شمال سیستان و بلوچستان تامین شد
  • تامین زمین برای ساخت ۹۰ هزار واحدطرح مسکن ملی درشمال سیستان وبلوچستان
  • تامین زمین برای ۹۰ هزار واحد مسکن ملی در سیستان و بلوچستان
  • فیلم| اعترافات عضو گروهک تروریستی انصارالفرقان در سیستان و بلوچستان
  • تامین زمین برای ساخت بیش از ۹۰ هزار واحد مسکونی در شمال سیستان و بلوچستان
  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی پروژه نهضت ملی مسکن هیدج
  • جنوب کرمان ظرفیت افتخارآفرینی بیشتر در زمینه ورزش دارد
  • بندر چابهار در آینده نزدیک یک بندر ریل پایه خواهد شد
  • (تصاویر) آبتنی کودکان در سیل سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی سپاه و‌ ارتش در سیل سیستان و بلوچستان