Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: به مناسبت گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی 51 طرح اشتغالزایی و خدمات مشاوره ای با 143 میلیارد ریال اعتبار در شهرستان به بهره برداری رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد حسین قربانی در گفتگو با خبرنگار صاحب نیوز؛ از افتتاح و بهره برداری از پروژه های اشتغال زایی مددجویان بهزیستی شهرستان شاهین شهر و میمه خبر داد و اظهار کرد: به مناسبت چهل و سومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، ۵۱ طرح اشتغالزایی و دو مرکز مشاوره و خدمات پیشگیری در شهرستان به بهره برداری رسید که با افتتاح این طرح ها به صورت مستقیم برای 84 نفر زمینه اشتغال فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهین شهر و میمه افزود: برای تکمیل این طرح ها جمعا ۳۳ میلیارد و پانصد میلیون ریال تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان پرداخت شد علاوه بر این 109 میلیارد ریال نیز از محل بخش خصوصی برای راه اندازی این طرح مشارکت کرده است.

وی با بیان اینکه این طرح ها و پروژه ها با حضور فرماندار شهرستان، معاون حوزه امور توانبخشی بهزیستی استان اصفهان و رئیس کمیته امداد شاهین شهر به بهره برداری رسید ادامه داد: مرکز مشاوره تحصیلی تربیتی «باهم» یازدهمین مرکز مشاوره تحت نظارت بهزیستی در شهرستان و مرکز خدمات پیشگیری و ارتقاء سلامت «زندگی التیام» اولین مرکز خدمات پیشگیری شهرستان به بهره برداری رسید و آماده ارائه خدمات به تمامی شهروندان عزیز است.

سید کمال صدیقی معاون حوزه امور توانبخشی بهزیستی استان اصفهان در حاشیه این مراسم از بخش های حوزه توانبخشی بهزیستی شهرستان نیز بازدید کرد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: بهره برداری رسید بهزیستی شهرستان شاهین شهر و میمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۱۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست

به گزارش قدس خراسان، حسن عبدالله‌زاده با بیان اینکه در راستای افزایش دسترسی عادلانه به خدمات بهداشتی، اتمام طرح‌های بهداشتی از سال گذشته در دستور کار قرار گرفته است، اظهار کرد: این طرح‌های بهره‌برداری شده شامل هفت خانه بهداشت، یک پایگاه سلامت، سه مرکز خدمات جامع سلامت و یک ستاد شبکه در شهرستان خواف است.

مدیر توسعه و ارتقا شبکه معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: ۷۳ طرح بهداشتی دیگر نیز در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حال ساخت است که در صورت تامین اعتبار، ۴۳ پروژه دیگر در سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی گفت: پروژه‌های بهداشتی با همکاری این دانشگاه و فرمانداری ساخته خواهد شد تا عموم مردم دسترسی خوبی به خدمات حوزه بهداشت و درمان داشته باشند.

دیگر خبرها

  • ۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست
  • ارسال کمکهای مردمی از شاهین شهر و میمه به سیل زدگان جنوب شرق
  • فعالیت بیش از ۷۰ مرکز خدمات مشاوره‌ای در استان اردبیل
  • مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی شد
  • بیش از ۳۴۰۰ مرکز مشاوره درکشور به مردم خدمات سلامت روان می دهند
  • بهره برداری از پایگاه اورژانس ۱۱۵ در اردل
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی
  • بهره‌مندی ۳۶۰ هزار نفر از خدمات روانشناختی در مازندران ‌
  • بهره‌برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن کمیته امداد خراسان رضوی‌