Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، میلاد بسطامی از کارکنان بیمارستان بهار شاهرود به عنوان سومین شهید عرصه سلامت در استان سمنان شامگاه گذشته به دلیل بیماری کرونا آسمانی شد.

وی در بیمارستان بهار شهرستان شاهرود کار می‌کرد که متأسفانه به دلیل بیماری کرونا و درگیری ریه جان خود را از دست داد؛ حسین شیبانی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در پی درگذشت میلاد بسطامی پیام تسلیتی را صادر کرد که متن آن به این شرح است

همکار متعهد و فرهیخته‌مان جناب آقای میلاد بسطامی در حال انجام وظیفه و خدمت‌رسانی به بیماران مبتلابه کووید ۱۹ به خیل بلند مرتبه و عظیم شهدای مدافع سلامت پیوست در حالی که خدمت به بیماران را تا آخرین لحظات حیات پرثمر خود ادامه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی شک خدمات ارزشمند آن فقید سعید درراه خدمت به‌سلامت مردم در یادها باقی است.

اینجانب عروج شهادت گونه این سرباز خدوم در عرصه سلامت را به خانواده محترمشان، مردم شهیدپرور شهرستان شاهرود و به‌ویژه همکاران ایشان تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال مغفرت و علو درجات آن مرحوم و هم‌نشینی با انبیا مسئلت داریم.

بسطامی پس از اکبر ناظم پور و حبیب ذاکری، سومین شهید سلامت استان سمنان از زمان شروع ویروس کرونا محسوب می‌شود.

خبرگزاری مهر استان سمنان درگذشت این شهید والامقام را تسلیت می‌گویند و از خداوند متعال برای خانواده ایشان صبر مسئلت دارد.

کد خبر 5420102

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی شاهرود شهید دهه فجر ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه انقلاب اسلامی ایران خطبه های نماز جمعه آمار کرونا جشنواره فیلم فجر گرگان شیوع کرونا عکس استانها افتتاح طرح عمرانی بارش برف چهلمین جشنواره فیلم فجر استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۱۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پدر شهید محمد ملکپور آسمانی شد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری گفت: حاج عبدالعلی ملکپور پدر شهید محمد ملکپور به لقا الله پیوست.

وی افزود: مراسم تشیع و خاکسپاری وی امروز شنبه ۸ اردیبهشت در آرامستان شهر نقنه برگزار شد.

بیشتر بخوانید

تشییع و خاکسپاری ۸ شهید گمنام در چهارمحال و بختیاری

گفتنی است: محمد ملکپور یکــم بهمن،۱۳۳۷ در شهرستان بروجن به دنیا آمد. تا پایان دوره راهنمایی درس خواند و سال ۱۳۵۹ ازدواج و صاحب یک دختر شد. به عنوان پاســدار در جبهه حضور یافت و نهم شهریور،۱۳۶۰ با سمت مســئول آموزش در بستان بر اثر اصابت گلوله به ســر، شهید شد. مزار او در گلستان شهدای شهر نقنه زادگاهش قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • تعداد فروشگاه‌های صنایع‌دستی استان سمنان به ۱۹ باب افزایش یافت
  • تعداد فروشگاه‌های صنایع‌ دستی استان سمنان به ۱۹باب رسید
  • شور و هیجان وصف ناشدنی در مسابقات کشتی نونهالان استان سمنان
  • عملیات کنترل آفت در ۵۰۰ هکتار از تاغزارهای شاهرود آغاز شد
  • ورزشکار نوجوان ایران آسمانی شد | سومین مرگ بعد از حادثه تلخ
  • پدر شهید محمد ملکپور آسمانی شد
  • انجام ۳ ماموریت پلیسی در استان سمنان/کلاهبردار به دام پلیس افتاد
  • دستگیری سارقان سیم و کابل در شاهرود
  • آسمانی شدن پدر شهید در نقنه
  • انتظار ۹ ساله تمام شد/ پرواز حجاج استان سمنان در آسمان سرزمین وحی