Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-30@00:25:58 GMT

اعمال محدودیت تردد در شهر‌های قرمز و نارنجی

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۳۱۶۹۰

اعمال محدودیت تردد در شهر‌های قرمز و نارنجی

آفتاب‌‌نیوز :

رئیس پلیس راهور گیلان با اشاره به اعمال محدودیت های ترددی، گفت: تردد خودروهای شخصی در شهرهای قرمز و نارنجی مشروط به تزریق واکسن و نبودن در شرایط قرنطینه است.

سرهنگ امیر طالبی با اشاره به افزایش شیوع کرونا و تغییر رنگ بندی‌های کرونایی شهرها، گفت: با توجه به وضعیت موجود محدودیت‌های کرونایی اعمال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بر همین اساس تردد خودروهای شخصی به شهرهای وضعیت قرمز و نارنجی مشروط به تزریق واکسن و نبودن در شرایط قرنطینه است، ادامه داد: تردد خودروهای شخصی که رانندگان آنها در وضعیت بیماری قرار دارند ممنوع است.

رئیس پلیس راهور گیلان با اشاره به اینکه رانندگان مبتلا در صورت تردد یک میلیون تومان جریمه می‌شود، گفت: در صورت پرداخت نکردن پس از سه ماه مبلغ جریمه ۲ برابر می‌شود.

رئیس پلیس راهور گیلان از شهروندان خواست ضمن پرهیز از هرگونه تردد غیرضروری، پلیس را در اجرای این مأموریت مهم یاری کنند.

منبع: خبرگزاری ایلنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: محدودیت های کرونایی محدودیت تردد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۱۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصفهان در دو منطقه درمدار قرمز آلودگی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛بر اساس سامانه برخط کنترل کیفیت هوای سازمان حفاظت محیط زیست اصفهان، شاخص میانگین کیفی هوای این کلانشهر سومین روز از اردیبهشت با ۸۳ AQI در وضعیت قابل قبول است.
همچنین شاخص کیفی هوا براساس سامانه‌های برخط ۲۴ ایستگاه در منطقه پروین با ۱۵۶ و زینبیه ۱۶۲ AQI در وضعیت ناسالم برای عموم در حالیکه در منطقه میرزا طاهر با ۲۹ وشهر مبارکه با ۳۸ AQI در وضعیت پاک است.
همچنین شاخص کیفی هوا در مناطق شهر سگزی با ۱۰۸، زرین شهر با ۱۴۶، دانشگاه صنعتی اصفهان با ۱۲۶ AQI ناسالم برای گروه‌های حساس است.
کیفیت هوای همچنین در مناطقی از شهر اصفهان از جمله ۲۵ آبان با ۷۴ ف احمدآباد ۸۲، انقلاب ۶۴، پارک زمزم ۹۷، خرازی ۵۸، رهنان ۷۷، سپاهان شهر ۶۰، ولدان ۸۸، کردآباد ۶۶، کاوه ۱۰۰، قهجاورستان ۸۱ و فیض ۵۱، و شهر‌های شاهین شهر با ۷۸ و خمینی شهر با ۵۳، کاشان ۶۳ ونجف آباد ۷۲ AQI در وضعیت قابل قبول است.
شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت تردد در ۵محور آزاد راهی و شریانی کشور
  • محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه
  • هوای اصفهان قابل قبول است/ شاخص ۴ شهر بر مدار قرمز و نارنجی
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند
  • استفاده از خودروهای برقی، دوگانه سوز و هیبریدی راهکار برون رفت از بحران ناترازی بنزین 
  • هوای ۲ شهر خوزستان در وضعیت نارنجی آلودگی
  • اعلام وضعیت تردد در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • اصفهان در دو منطقه درمدار قرمز آلودگی
  • اصفهان در دو منطقه درمدار قرمز