Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@15:37:45 GMT

کنسرت مشترک علی زندوکیلی و کورای آوجی در ترکیه

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۳۱۸۰۷

کنسرت مشترک علی زندوکیلی و کورای آوجی در ترکیه

به گزارش ایرنا از امور رسانه‌ای این پروژه موسیقایی، علی زندوکیلی و کورای آوجی خواننده ترکیه‌ای روز چهارم فروردین سال آینده در یکی از تالارهای بزرگ و شناخته شده استانبول کنسرت مشترکی را به مخاطبان ارائه می‌دهند.

کورای آوجی خواننده شهیر و شناخته شده ترک با ۲ آلبوم Sonra Dersin Ki (حالا شما بگویید) سال ۲۰۱۶ و Senin İçin Değer (ارزش شما) سال ۲۰۱۷ مورد توجه قرارگرفت و توانست نظر طرفداران بسیاری را در ترکیه به سمت آثار خود جلب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خواننده در کنسرت ۲۶ تیرماه ۱۴۰۰ خود در ترکیه، از علی زندوکیلی به عنوان خواننده مهمان دعوت کرد که ۲ قطعه را به صورت مهمان در کنسرتش اجرا کند و استقبال از آن برنامه باعث شد برنامه گذاران ترکیه، به فکر برگزاری کنسرت مشترک این دو خواننده در سالن بزرگ icc  بیفتند و نوروز ۱۴۰۱ پذیرای مخاطبان ایرانی و ترک باشند

روزنامه ملیت از معتبرترین رسانه‌های ترکیه در گزارشی از کنسرت قبلی این دو هنرمند با اشاره به حضور علی زندوکیلی در کنسرت خواننده تُرک به عنوان مهمان، از علی زندوکیلی به عنوان یکی از پرمخاطب‌ترین خواننده‌های ایرانی یاد کرده و استقبال از این خواننده ایرانی در کنسرت کورای را «جالب و غیرقابل پیش بینی» خطاب کرده است.

محمود شبیری مدیربرنامه و تهیه کننده علی زندوکیلی درباره این کنسرت گفته است: هنرمندان موسیقی و برگزارکننده‌های کنسرت در ترکیه مدت‌هاست موسیقی ایران را مورد رصد قرار داده‌اند و بعد از اجرای کنسرت «تکسیم تریو» در ایران، روابط خوبی بین ما با برنامه گذاران ترکیه برقرار شد. حضور علی زندوکیلی در کنسرت قبلی کورای واکنش‌های زیادی را در رسانه‌های ترکیه به دنبال داشت و همین باعث شد ایده برگزاری کنسرت مشترک این دو خواننده مطرح شود و با بررسی جوانب مختلف، با این اجرا موافقت کردیم.

برچسب‌ها کنسرت موسیقی علی زند وکیلی ترکیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کنسرت موسیقی علی زند وکیلی ترکیه کنسرت موسیقی علی زند وکیلی ترکیه علی زندوکیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۱۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوقلوهای آواز ایرانی در شهر اصفهان به روی صحنه می‌روند

به گزارش خبرنگار مهر، گروه موسیقی آوا به خوانندگی برادران سعیدی در تاریخ ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به مناسبت هفته اصفهان در هنرسرای خورشید و در قالب کنسرت به روی صحنه می‌رود.

در این برنامه که به همت دفتر موسیقی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان برگزار می‌شود، امیرمهدی مقدم: عود، سیاوش عابدزاده: تار، امیر محمدرضایی: کمانچه، همایون سبزواری: گیتار بیس، معین طاهری: پیانو، پویان جمشیدی: دف و سازهای کوبه ای، ایمان بهلول: تنبک و سازهای کوبه ای، علیرضا فاتحی: ادوات کوبه ای، آواز برادران سعیدی را همراهی خواهند کرد.
تنظیم قطعات این کنسرت را نیز امیرمهدی مقدم برعهده دارد.

آخرین اثر منتشر شده برادران سعیدی قطعه «بوگو چیطو شد» بود که بر اساس لهجه اصفهانی بود. برادران سعیدی سابقه همکاری با علی رهبری، در پروژه بلبل‌های پارسی را در کارنامه خود دارند.

کد خبر 6090603

دیگر خبرها

  • یادمانی برای مرحوم غلامحسین بنان در فرهنگسرای ارسباران
  • فقط شورای عالی امنیت ملی می‌تواند کنسرت‌ها را لغو کند
  • هیچ نهادی مجاز به لغو کنسرت‌ها نیست/ در سوگِ مرگِ «موسیقی هنری»
  • مشکل برگزاری کنسرت موسیقی در بوشهر حل شد؟
  • یادمان غلامحسین بنان در فرهنگسرای ارسباران
  • کنسرت‌های موسیقی در بوشهر هیچ مشکلی برای مجوز ندارند
  • سلین دیون در مورد بیماری عصبی نادر خود می‌گوید / از لحاظ اخلاقی زندگی کردن روز به روز سخت‌تر می‌شود!
  • وحید اسداللهی رِنگ‌های آذربایجانی را به تالار وحدت می‌آورد
  • دوقلوهای آواز ایرانی در شهر اصفهان به روی صحنه می‌روند
  • این صدا برای بچه‌های ایران است/ جزییات یک کنسرت باتربیت!