Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی کرمانی مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد شکست پرسپولیس در سوپرجام و اینکه آیا این شکست روی ادامه کار تیم در لیگ برتر و جام حذفی تاثیر می‌گذارد، اظهار داشت: تاثیر که دارد. الان مشکلات در پرسپولیس زیاد شده، پنجره بسته است و بازیکنانی که مد نظر یحیی بوده را نتوانستند بگیرند. چند مصدوم هم داشتیم و تیم به مشکل خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واقعا نفر نداریم و نیمکت خیلی ضعیف است. چند روز بیشتر فرصت نداریم و امیدوارم بتوانند این مشکل را حل کنند.

وی افزود: نمی‌دانم بیرانوند که فوتبالش را مدیون پرسپولیس است چرا این کار را کرد؟ کاش کمی فرصت می داد تا نفراتشان را می‌گرفتند. اگر قرار باشد اینطور پیش برود آینده خوبی را نمی‌بینم. اگر قرار باشد نتوانیم بازیکن بگیریم و حواشی اطراف تیم باشد، بد به مشکل می خوریم.

کرمانی مقدم در مورد مصاف پرسپولیس و فولاد و اینکه آیا نتیجه عادلانه بود یا پرسپولیس می‌توانست برنده این بازی باشد، گفت: پرسپولیس راحت می توانست برنده شود. نیمه اول بازی درگیرانه‌ای وسط زمین بود و هر دو تیم پرس می‌کردند. در 25دقیقه اول بازی زیبایی ندیدیم اما بعد از اینکه روی اتفاق گل خوردیم روند بازی کاملا عوض شد. مخصوصا در نیمه دوم که کلا بازی دست پرس بود و چند موقعیت تک به تک هم از دست دادیم.

وی تصریح کرد: اگر بازی مساوی می‌شد شک نکنید می‌بردیم. با اینکه نیمه دوم واقعا سر بودیم به گل نرسیدیم ولی به هرحال فوتبال همین است. ضمن اینکه تمام این حواشی و مشکلات به تیم منتقل می‌شود و شک نکنید روی بازیکنان اثر می گذارد. امیدوارم زودتر این مشکلات حل شوند، در غیر این صورت در لیگ و جام حذفی به مشکل می‌خوریم.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد اظهارات درویش مبنی بر اینکه سرمربی تیم بازیکنان اصلی تیم‌های دیگر را می‌خواهد و نمی‌توانیم چنین درخواستی را عملی کنیم، گفت: به هرحال این تیم، پرسپولیس است و نمی‌تواند برود نیمکت نشین‌های تیم های دیگر را بگیرد. باشگاه باید تا آنجا که می‌تواند درخواست‌های گل محمدی را انجام بدهد. معلوم است وقتی تیم برای قهرمانی می‌رود، بازیکنان اصلی را می‌خواهد.

وی افزود: مگر سپاهان بازیکنان اصلی استقلال و پرسپولیس را نگرفت؟ هرچند که واقعا الان با این موقعیتی که ما داریم، بازیکنان ذخیره تیم‌های دیگر را هم نمی‌توانیم بگیریم. پنجره بسته است و مشخص است که باشگاه پول تهیه نکرده، وقتی پول بیرانوند را هم بدهند بازیکن ذخیره هم نمی‌توانیم بگیریم! این مشکل را مدیریت و وزارت ورزش باید حل کنند نه یحیی گل محمدی.

کرمانی مقدم در خصوص اینکه پرسپولیس وضعیت خوبی در لیگ و جام حذفی دارد، عنوان کرد: درست است اما اگر بازیکن نگیریم، هرچه رو به جلو برویم کار سخت‌تر می‌شود. الان خدای ناکرده اگر سیدجلال آسیب ببیند چه اتفاقی می افتد؟ یا اینکه در خط حمله واقعا نفر نداریم و فقط عبدی است. در خط حمله و خط دفاع تیم باید تقویت شود. امیدوارم به امید خدا این مشکلات حل شوند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: پرسپولیس سپاهان رضا درویش مرتضی کرمانی مقدم استقلال بازیکنان اصلی کرمانی مقدم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۱۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حساسیت ایرانی‌ها به مسائل اخلاقی قابل تحسین است

 سرمربی خارجی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال خوزستان در هتل کوثر اصفهان گفت: چیزی که در ایران برایم بسیار جالب بود و تحسین می‌کنم این است که آنها به برخی جنبه‌های اخلاقی حساس هستند، به هر حال مخاطبانی هستند که فوتبال را دوست دارند و می‌بینند، وقتی یک بازی فوتبال را به نمایش می‌گذاریم، معرف فرهنگ و آموزش مردم شهر، منطقه و کشور است، اما مخاطبان در بعضی موارد سطح آموزش و فرهنگی که نشان داده می‌شود را دوست ندارند و این موارد به دور از اخلاقیات است.

 ژوزه مورایس افزود: هر نوع توهین به تماشاگران زن و مرد در ورزشگاه خلاف ارزش‌های انسانی است؛ باید همدیگر را درک کنیم، دوستی بالاترین نمود انسانیت است و توهین هیچ جای دنیا پذیرفته نیست.


او گفت: بازی با استقلال خوزستان بسیار حساس خواهد بود، مقابل تیمی که برای بقا در لیگ برتر تلاش می‌کند، تلاش و انگیزه ۲ برابر خواهد کرد و اگر بخواهیم پیروز شویم باید تلاش بیشتری انجام دهیم

مورایس افزود:  ذهنیت بازیکنان آماده است، هر تیمی کیفیت و قدرت خود را دارد، بازی‌ها آسان نیست و باید به حریف احترام بگذاریم.

سرمربی سپاهان گفت: به کیفیت بازی خودمان نیز اعتقاد داریم، اما گاهی مواردی مانند بازی نفت آبادان رخ می‌دهد، باید بپذیریم و گذر کنیم، این فصل از یک زمانی به بعد اتفاقات غیرعادی شد و نتایج خیلی نزدیک بودند؛ به دلایل مختلف، استقلال خوزستان یکی از تیم‌های خوب است، برخی مواقع نتوانستیم کنترل کنیم و در مورد بازی با نساجی یا آلومینیوم اگر صحبت کنیم، می‌بینیم که لیگ آسان نیست.

در چارچوب هفته بیست‌وششم لیگ برتر سپاهان و استقلال خوزستان از ساعت ۱۸:۱۰ روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت  در ورزشگاه نقش جهان اصفهانبه مصاف هم می روند.


باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • حساسیت ایرانی‌ها به مسائل اخلاقی قابل تحسین است
  • داداش زاده: سرخپوشان باید مراقب حاشیه‌های سرمربی نساجی باشند
  • آقا زمانی: پرسپولیسی ها نباید اسیر ضد حملات نساجی شوند
  • سرمربی استقلال خوزستان: با نظرات ویسی موافقم
  • پرسپولیس در نبردهای سرنوشت‌ساز ۹ امتیاز از دست داد!
  • حرفهای مهم عنایتی درباره اتفاقات پرسپولیس- سپاهان
  • برکناری علی خطیر خبر خوبی بود! | هشدار به نکونام
  • حیف وقت که برای دیدن بازی استقلال و پرسپولیس بگذاری | همین بی کیفیت ها چند هفته بعد ۴۰-۵۰ میلیارد می خواهند
  • مهاجم پرسپولیس مثل دیوار است و توپ به او می‌خورد و برمی‌گردد! | آقای مدافع ملی‌پوش ۴ تا پاس سالم نمی‌تواند بدهد
  • رافت: نیمکت پرسپولیس به خوبی مدیریت نمی‌شود