Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از وب‌سایت جی‌اس‌ام آرنا، دو هفته پس از اعلام این خبر، بالاخره دستگاه‌ها به فروشگاه‌ها رسیده‌اند.

P50 Pocket اولین گوشی تاشوی این شرکت است که هنگام بسته شدن شکاف قابل مشاهده‌ای ندارد. یک صفحه‌نمایش دایره‌ای خارجی با قطر یک اینچ برای پیش‌نمایش اعلان‌ها وجود دارد و همچنین به عنوان یک صفحه پیش‌نمایش برای سلفی‌ها با دوربین اصلی عمل می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

P50 Pro پرچمدار گوشی هوشمند این شرکت است. در حالی که هوآوی جایگاه خود را در بازار جهانی از دست داده است (به‌دلیل تحریم‌های آمریکا)، اما هنوز دستگاه‌های قابل‌توجهی تولید می‌کند. سری P عکاسی محور هستند (به همین دلیل حرف P دارند) و این تلفن یک بار دیگر سطح تصویربرداری را افزایش داده است. در حالی که دوربین‌ها جزو بهترین‌ها هستند، P50 Pro همچنین دارای صفحه نمایش دوست داشتنی، عملکرد باتری و ظاهر کلی فوق‌العاده است.

P50 Pocket در دو نوع عرضه می‌شود؛ یکی رم ۱۲ و ظرفیت ذخیره‌سازی ۵۱۲ گیگابایت دارد و طراحی طلایی که قیمت آن ۱۵۹۹ یورو است. در کنارش، یک گزینه سفید نیز وجود دارد که هنوز در نوع خود خوب به‌نظر می‌رسد و ۱۲۹۹ یورو قیمت دارد، اما دارای ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی است.

 P50 Proبا ۸/۲۵۶ گیگابایت در رنگ‌های طلایی یا مشکی عرضه می‌شود و قیمت آن ۱۱۹۹ یورو است. این گوشی از شارژ سریع بی‌سیم ۵۰ واتی پشتیبانی می‌کند و هواوی شارژر پایه مناسب را به جای قیمت ۱۳۰ یورویی، تنها با قیمت ۵۰ یورو به فروش می‌رساند.

کد خبر 655860 برچسب‌ها شرکت هواوی تحریم چین موبایل

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: شرکت هواوی تحریم چین موبایل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۲۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت مرغ و گوشت امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول

قیمت بعضی اقلام پروتئینی (مرغ، گوشت قرمز شامل گوسفند و گوساله) در بازارهای روز کوثر اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت بعضی اقلام پروتئینی (مرغ، گوشت قرمز شامل گوسفند و گوساله) امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در بازارهای روز کوثر اصفهان به شرح جدول زیر است:

کد خبر 746280

دیگر خبرها

  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • احتمال خروج توتال از پروژه ال‌ان‌جی روسیه
  • وزیر صمت: با وجود تحریم ۱۵۳ میلیارد دلار تجارت خارجی داریم
  • قیمت گوشت بوقلمون در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • اقبال بازارهای جهانی به محصولات دانش‌بنیان ایران
  • جنگ جهانی نفت؛ بایدن در تنگنای تحریم‌ها، قیمت‌ها و انتخابات
  • نام و برند ایران باید در بازارهای جهانی بدرخشد