Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان - سید حسن نصرالله ساعت ۲۱:۳۰ به وقت تهران میهمان شبکه العالم در گفتگویی ویژه خواهد بود.

دبیرکل حزب الله لبنان در خصوص انقلاب اسلامی، نقش امام و رهبری در پیروزی و استمرار انقلاب ایران، محور مقاومت، نقش حزب‌الله لبنان و دیگر اعضای این محور، ایستاگی محور مقاومت و پیروزی‌های مکرر و مستمر این محور در مقابل آمریکا، رژیم صهیونیستی و بالاخره آینده حرکتی که به رهبری امام خمینی درسال ۱۳۵۷ آغاز شد و در منطقه خاورمیانه رشد و جهان را از خود متأثر کرد صحبت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشروح این گفتگوی اختصاصی را می‌توانید همزمان در سایت عربی شبکه العالم به آدرس (alalam.ir) و سایت فارسی این شبکه به آدرس (fa.alalam.ir) مشاهده کنید همچنین این گفتگو در کلیه صفحات شبکه العالم در فضای مجازی در دسترس مخاطبان قرار خواهد گرفت.

دبیرکل حزب‌الله لبنان پیشتر به مناسبت ولادت پیامبر (ص) و هفته وحدت درباره برکات انقلاب اسلامی ایران گفت: «از برکات امام خمینی و پیروزی انقلاب اسلامی در ایران این است که نقطه‌ای که به نظر می‌رسد محل اختلاف است را به نقطه همگرایی و وحدت تبدیل کرده و خواستار آن شده است و ۱۲ الی ۱۷ ربیع الاول هفته وحدت اسلامی تلقی می‌شود.»

جمعه آتی چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران در ۲۲ بهمن ۵۷ و تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب اسلامی خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حزب الله لبنان سید حسن نصرالله انقلاب اسلامی ایران حزب الله لبنان انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۲۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار کارگزاران حج با رهبر معظم انقلاب

در آستانه برگزاری کنگره عظیم حج ابراهیمی، مسئولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام کشورمان صبح امروز با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.این گزارش تصویری در حال تکمیل است... به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3080639 واژه های کاربردی مرتبط سازمان حج و زیارت امام خامنه‌ای رهبر انقلاب پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • امروزه ریشه های شجره طیبه انقلاب اسلامی ایران مستحکم تر شده است
  • کتاب میریام؛ خاطرات سیده رباب صدر منتشر شد
  • دنیای اسلام در تصمیم‌گیری مشترک، خلاء بزرگ دارد | حج امسال به صورت ویژه حج برائت است | جمهوری اسلامی منتظر دیگران نمی‌ماند
  • دیدار کارگزاران حج با رهبر معظم انقلاب
  • بازدید دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی از ایسنا
  • خدمات جهاد سازندگی ماندگار است
  • دیدار کارگزاران حج با رهبر انقلاب
  • برای نخستین‌بار؛ انتشار دست‌نوشته‌ رهبر انقلاب در دفتر کتابخانه وزیری+عکس
  • برای نخستین‌بار؛ انتشار دست‌نوشته‌ رهبر انقلاب در دفتر کتابخانه وزیری | تصاویر
  • زوال اسرائیل در اندیشه امام و رهبر انقلاب