Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها_مدیر تعاون روستایی استان همدان گفت: با ۴ سردخانه در همدان برای ذخیره‌سازی میوه‌های شب عید، اخذ قرارداد شده است‌. - اخبار استانها -

مجید مسلمی راد در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در همدان، اظهار داشت: 1200 تن پرتقال شمال و 800 تن سیب از ارومیه برای ذخیره‌سازی شب عید خریداری شده است‌.

وی با اشاره به اینکه بارهای خریداری شده به تدریج وارد استان می‌شود، تصریح کرد: 4 سردخانه برای ذخیره این محصولات آماده‌سازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر تعاون روستایی استان همدان با تاکید بر اینکه عرضه این میوه‌ها از نیمه دوم اسفند ماه آغاز می‌شود، گفت: غرفه هایی به این منظور در نقاط مختلف شهر راه‌اندازی می‌شود. 

مسلمی‌راد با بیان اینکه هدف از خرید و ذخیره سازی این محصولات تنظیم بازار و تعدیل قیمت‌ها در روزهای پایانی است، اظهار داشت: قیمت میوه‌ها در ستاد تنظیم بازار تعیین و اعلام می‌شود‌.

وی با اشاره به اینکه قیمت میوه‌های دولتی از سطح بازار ارزانتر خواهد بود، افزود: این طرح برای جلوگیری از تخلف و گرانفروشی است.

بازارچه‌های محصولات کشاورزی با هدف تنظیم بازار در همدان راه‌اندازی می شودآشفتگی بازار سیب‌زمینی در همدان/ دلالان برای افزایش قیمت عرضه محصول را ‌کاهش داده‌اند

مدیر تعاون روستایی استان همدان با تاکید بر اینکه امسال بخشی از میوه‌های دولتی از طریق سایت 《کالا رسان من》به مردم عرضه می‌شود، تصریح کرد: شهروندان با ثبت سفارش در این سایت می‌توانند اقلام اساسی مانند میوه دولتی، سیب‌زمینی، برنج و روغن مورد نیاز خود را سفارش دهند و در درب منزل تحویل بگیرند.

مسلمی‌راد گفت: کیفیت میوه‌های خریداری شده مطلوب است و نرخ گذاری آن با توجه به شرایط بازار در روزهای پایانی سال انجام می‌شود‌.

انتهای پیام/743/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ذخیره سازی برای ذخیره میوه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۲۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌سازی ۲۵ پارکینگ موتورسیکلت درمحدوده بازار اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان گفت: ۲۵ پارکینگ عمومی و خصوصی در محدوده بازار و میدان امام خمینی (ره) برای پارک موتورسیکلت‌ها پیش‌بینی شده است.
روح‌الله ابوطالبی افزود: در اطراف بازار تاریخی اصفهان ۳۸ نقطه ورودی اصلی و فرعی شناسایی و در ورودی آنها راه‌بند نصب شده است.
وی گفت: اصلی‌ترین پارکینگ‌های در اختیار شهرداری پارکینگ پشت مسجد جامع، جلو خان میدان امام علی (ع) پارکینگ حمام شاه علی، حکیم، کرمانی، سرای مخلص، عالی قاپو، استانداری، پشت مطبخ، زیر گذر امام علی (ع)، حافظ و جارچی‌باشی است.

دیگر خبرها

  • ساخت ۴۰ میدان تره بار در پایتخت
  • پنج میلیون مترمکعب روان‌آب در سدهای مخزنی خراسان جنوبی ذخیره شد
  • ورود بیش از ۵ میلیون مترمکعب روان آب به سد‌های خراسان جنوبی
  • تلاش امریکا برای ذخیره انرژی با تولید باتری‌های سدیم‌یونی
  • رها سازی آب سد سفیدرود از فردا در گیلان
  • هرآنچه درباره نسل ششم آیپد ایر می‌دانیم
  • آماده‌سازی ۲۵ پارکینگ موتورسیکلت درمحدوده بازار اصفهان
  • بازار مبل ظرفیتی مناسب برای شکوفایی شهر مریانج است
  • پرچمدار ویوو با باتری غول‌پیکر معرفی شد/ عکس
  • فعالیت حدود ۱۸۰۰ معلم بازنشسته در مدارس شهرستان‌های تهران