Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور طلاب و خانواده جامعه المصطفی با اشاره به حضور بیش از چهار هزار نفر از ۶۴ملیت در جشنواره ، گفت: اختتامیه جشنواره قرآن و حدیث خانواده های طلاب المصطفی در بیست بهمن ماه برگزار خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  قم فردا، حجت الاسلام سید علی شمسی پور  ظهر امروز در کنفرانس خبری چهاردهمین  جشنواره قرآن و حدیث خانواده های طلاب المصطفی با اشاره به اینکه در برگزاری این جنشواره جامعه المصطفی و مرکز خدمات حوزه علمیه همکاری کرده اند، اظهار داشت: چهاردهمین جشنواره قرآنی و حدیثی خانواده های طلاب جامعه المصطفی برگزارشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: جشنواره قرآن طلاب مرد در زمان دیگری برگزار می شود و این جشنواره فقط برای فرزندان و همسران طلاب می باشد.
معاون امور طلاب و خانواده جامعه المصطفی با اشاره به اینکه 40هزار نفر همسر و فرزندان طلاب در داخل و خارج کشور هستند، گفت: از این تعداد 14هزار نفر خانواده طلاب خارجی در داخل کشور مشغول تحصیل هستند.
وی اضافه کرد: معاونت خانواده امور طلاب در المصطفی برای خانواده طلاب خارجی برنامه های متعددی در قالب قرآن و حدیث، آموزش، فرهنگ و... را برنامه ریزی کرده است.
حجت الاسلام شمسی پور با اشاره به اینکه اختتامیه این جشنواره 20بهمن ماه در مجتمع امین برگزار خواهد شد، بیان داشت: به دلیل شرایط کرونایی جمعیت محدودی در این اختتامیه شرکت خواهند کرد که این افراد فقط برگزیدگان  خواهند بود.
وی ابراز داشت: در این جشنواره 4هزار 94نفر از همسران و فرزندان طلاب شرکت کرده اند که بر اساس رشته ها ، 5206نفر رشته می باشد. از این تعداد 1553نفر پسر ، 2153نفر دختر و 388 نفر همسر طلاب می باشند که جمعا 4هزار 94نفر می شود.
معاون امور طلاب و خانواده جامعه المصطفی با اشاره به اینکه این جشنواره داخلی است، عنوان کرد: شهرها و شهرستان های آشتیان با 9نفر، اصفهان با 352نفر، قم با 3039نفر، تبریز با 8نفر، مشهد با 626نفر و گرگان با 60نفر شرکت کننده در این جشنواره حاضر هستند.
وی ادامه داد: از این تعداد 52نفر در گروه سنی نونهال، 428نفر گروه سنی پیش دبستانی، 2163نفر در گروه سنی ابتدایی ، 449نفر در رده سنی متوسط اول ، 614نفر در رده سنی متوسط دوم و بالاتر و 388 نفر هم همسر طلاب در رشته های اذان، تفسیر قرآن، تواشی، حفظ قرآن، قرائت قرآن، نقاشی، دعاخوانی و هم خوانی شرکت کرده اند.
حجت الاسلام شمسی پور بااشاره به اینکه در این جشنواره از 64ملیت حاضر هستند، گفت: سال قبل تنوع ملیتی در جشنواره 37ملیت بود که امسال به 64ملیت رسیده است.
وی اضافه کرد: تعداد شرکت کنندگان دراین جشنواره در سال 1391 از 1513 نفر به 4094نفر در سال جاری رسیده است که این نشان از پیشرفت جشنواره را می رساند.


انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: خانواده های طلاب جامعه المصطفی جشنواره قرآن قرآن و حدیث امور طلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۲۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه‌ی جشنواره‌ی ملی «افتخار من» همزمان با سراسر کشور در گیلان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ؛ مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان در آیین اختتامیه این جشنواره گفت: در حوزه‌ی استانی جشنواره‌ی «افتخار من» که سال گذشته همزمان با سراسر کشور در گیلان برگزار شد، بیش از هزار اثر به دبیرخانه ارسال شد که ۸ اثر برتر به تهران معرفی شد.

سرهنگ حسن حبیبی افزود: هدف از برگزاری این جشنواره آشنایی نسل جوان و آینده ساز با فرهنگ و تاریخ دفاع مقدس و تاسی از تاریخ شفاهی رزمندگان پیشکسوت است که در ۸ سال مقاومت ملی مردم ایران مقابل تجاوز حزب بعثی ، درس شهامت، ایثار و آزادگی را مشق نمودند و از کیان و شرف این سرزمین دفاع کردند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان تصریح کرد: در سلسله جشنواره‌های ملی «افتخار من» فرزندان و نوادگان پیشکسوتان دفاع مقدس، حوادث و خاطرات دوران جنگ را از اجداد خویش جویا شده ودر قالب نثر یا ضبط، به جشنواره ارایه می‌دهند. 

سرهنگ حسن حبیبی اضافه کرد: نخستین جشنواره‌ی ملی «افتخار من» سال ۱۴۰۰ همزمان با سراسر کشور در گیلان برگزار شد و فراخوان چهارمین جشنواره هم سوم خردادماه امسال همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر اعلام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • اختتامیه هشتمین جشنواره طنز پهلو در فومن برگزار شد
  • اختتامیه دومین جشنواره ملی «دوست من کتاب» در همدان
  • آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی دوست من کتاب برگزار می‌شود
  • برگزاری اختتامیه چهارمین دوره جشنواره خودنویس در نمایشگاه کتاب
  • برگزاری دوره تربیت معلم تدبر سوره‌ای قرآن در مشهد
  • اختتامیه‌ی جشنواره‌ی ملی «افتخار من» همزمان با سراسر کشور در گیلان
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت
  • اختتامیه جشنواره هنر انقلاب در یاسوج
  • برگزاری جشنواره استعدادیابی «ستاره‌های شهر» در قم
  • برگزاری ماراتن کنکور در کرمانشاه با پیشتازی بانوان