Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-02@06:06:55 GMT

طرح آب‌رسانی پایدار به ۴۱ روستای اسفراین

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۳۲۱۳۷

طرح آب‌رسانی پایدار به ۴۱ روستای اسفراین

طرح آب‌رسانی پایدار به ۴۱ روستای شهرستان اسفراین خراسان شمالی با حضور ویدئوکنفرانسی رئیس‌جمهور بااعتباری بالغ‌بر ۳۴۷ میلیارد ریال افتتاح و در مدار بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش قدس آنلاین، در دهه مبارک فجر با حضور ویدئوکنفرانسی آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور و  حضور محمدرضا حسین نژاد استاندار خراسان شمالی، آیین افتتاح طرح‌های آب‌رسانی پایدار به ۴۱ روستا در قالب سه  مجتمع روستایی به نام‌های  زرق آباد، سینان و احد و همچنین مراسم آغاز عملیات اجرایی آب‌رسانی به ۶۲ روستای دیگر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش این مراسم در روستای کوشکی در شهرستان اسفراین و هم‌زمان با کل کشور  به‌صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد که ۴۱ روستا واقع در دشت اسفراین از آب سالم، باکیفیت و بهداشتی بهره‌مند شدند.

 مهم‌ترین عملیات اجرایی در این پروژه‌ها شامل :  اجرای ۵۸ کیلومتر خط انتقال، سه و نیم کیلومتر شبکه توزیع، احداث پنج باب مخزن ذخیره آب، احداث ۲ ایستگاه پمپاژ و حفر و تجهیز یک حلقه چاه است.

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: طرح آب رسانی پایدار اسفراین آب رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۲۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به ایلام سفر کرد

                                                                            به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ دکتر سپهر خلجی رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت با حضور بر مزار شهید گمنام استانداری، ضمن قرائت فاتحه به مقام والای شهدا ادای احترام کردند.   رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت در این برنامه همچنین با اهدای گل به خانواده شهید محمد‌شفیع فیضی‌زاده، به این شهید والامقام تازه تفحص‌شده جنگ تحمیلی ادای احترام کرد.   حضور در نشست شورای اداری استان با موضوع "تبیین الزامات اطلاع‌رسانی دولت" و نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه و فعالین مجازی از برنامه‌های سفر دکتر خلجی رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به ایلام است.

دیگر خبرها

  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به ایلام سفر کرد
  • کمیته فنی هوای پاک برای ممنوعیت سوزاندن بقایای کشت گندم برگزار شد 
  • ۴۳ روستای محروم خراسان رضوی از آب پایدار برخوردار شدند
  • تأمین آب کامل شهر توپ آغاج بیجار با اجرای ۴ کیلومتر خط انتقال آب
  • آبرسانی بسیج سازندگی به ۵۰۸ روستای استان اردبیل + فیلم
  • ۳۰۰طرح ارتباطی طی دو سال اخیر در کهگیلویه و بویراحمد اجرا شده است
  • تأمین آب ۱۲۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • بررسی روند اجرای قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران
  • حضور سفیران و مقامات بین المللی در همایش و نمایشگاه ملی ژئوماتیک
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است