Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-01@03:36:40 GMT

بیش از ۱۲ نماد ویژه فجر انقلاب در شهر ملایر نصب شد

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۳۲۱۴۹

بیش از ۱۲ نماد ویژه فجر انقلاب در شهر ملایر نصب شد

شهردار ملایر گفت: همزمان با ایام مبارک دهه فجر بیش از ۱۲ نماد شهری ویژه چهل‌وسومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در مناطق مختلف این شهر نصب شده است.

به گزارش ایمنا، مجید فرجی اظهار کرد: به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز ایام‌الله دهه فجر، آذین‌بندی و فضاسازی گسترده معابر، بلوارها و میادین اصلی شهر با تلاش سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ملایر انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بیش از ۵۰۰ عدد پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران، ۱۰ هزار متر ریسه رنگی، ۱۲ عدد پرچم عرضی، ۳۰۰ عدد پرچم ایستاده و استندهای فلزی با مضامین انقلاب اسلامی و گرامیداشت دهه فجر برای آذین‌بندی سطح شهر ملایر مورد استفاده قرار گرفته است.

شهردار ملایر گفت: علاوه بر این، نماد میدان آزادی، ققنوس و تصاویر شهدای انقلاب ملایر، تمثال آیت‌الله «میرشاهولد» رهبر مبازره‌های انقلابی مردم نیز در بسیاری از مناطق شهر ملایر نصب شده است.

وی با تاکید بر اینکه شور و حال دهه مبارک فجر باید در شهر انقلابی ملایر زنده نگه‌داشته شود، ادامه داد: ایام‌الله دهه‌فجر، دهه عهد و میثاقی دوباره با شهدا و فرصتی مناسب برای تداعی خاطرات دوران پیروزی انقلاب اسلامی است.

فرجی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای انقلاب، گفت: این انقلاب ثمره مجاهدت و پایمردی غیور مردانی است که برای رسیدن به آرمان‌های خود دلاورانه در برابر استکبار جهانی ایستادند.

منبع: ایرنا

کد خبر 554267

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهر نمادهای شهری دهه فجر ملایر شهرستان ملایر مدیریت شهری برنامه ریزی شهری شهرداری ها شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق انقلاب اسلامی دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۲۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید به کارگران به عنوان سنگرداران جنگ اقتصادی توجه شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدمحسن محمودی پیش از ظهر دوشنبه در همایش کارگری در کارخانه روغن کشی ورامین طی سخنانی اظهار کرد: خوشبختانه کارخانه روغن کشی ورامین دارای قدمت کهن است و روغن ورامین امروز نه تنها در ایران بلکه در سطح جهانی مطرح است.

وی افزود: قشر کارگر در دین اسلام قشر ارزشمندی است به طوری که نبی مکرم اسلام (ص) دستان کارگر را می‌بوسید.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به جنگ اقتصادی کنونی ادامه داد: امروز هر کارخانه در کشور یک سنگر مهم است و باید به کارگران و تولیدکنندگان برای پیروزی در این جنگ اقتصادی توجه کنیم.

امام جمعه موقت ورامین اضافه کرد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، تمام وابستگی کشور به حوزه نفت بود اما امروز بسیاری از تولیدات و محصولات غیرنفتی جمهوری اسلامی ایران صادر می‌شود که مایه مباهات است.

محمودی تاکید کرد: امروز برخی محصولات ورامین نظیر روغن این شهرستان به برخی کشورهای دنیا نظیر سوریه و ونزوئلا صادر می‌شود و باید ظرفیت‌های بالقوه دیار ۱۵ خرداد با همت تولیدکنندگان و کارگران و حمایت مسئولان بالفعل شود.

امام جمعه موقت ورامین در پایان با اشاره به تحولات منطقه گفت: ایران در گذشته به وضعی دچار شده بود که سیم خاردار را هم وارد می‌کرد اما پس از پیروزی انقلاب اسلامی، قدرت و اقتدار ایران اسلامی به جایی رسید که جمهوری اسلامی، قلب رژیم صهیونیستی را نشانه گرفت و موجب عزت آزادیخواهان جهان شد.

کد خبر 6091930

دیگر خبرها

  • عنوان قدیمی‌ترین نماد نهاد‌های علم جهان به دانشگاه تهران اعطا شد
  • عنوان قدیمی‌ترین نماد نهاد‌های علم جهان یونسکو به دانشگاه تهران اعطا شد
  • آماده سازی کتیبه‌های دست نویس ایوان های صحن انقلاب و آزادی ویژه دهه کرامت
  • امیر دریادار ایرانی: کشتی‌های ایرانی را اسکورت می‌کنیم
  • ۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود
  • خلیج فارس اصلی‌ترین نماد تمامیت ارضی کشور است
  • باید به کارگران به عنوان سنگرداران جنگ اقتصادی توجه شود
  • شورا‌ها نتیجه انقلاب‌اسلامی برای خدمت به مردم هستند
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • ختم غائله‌ی شهرنو ؛ «چند نفر از خانم‌های‌ خیلی جوان اش را به کارمندان خودمان دادیم»