Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دیدار با مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) که با موضوع امداد هوشمند برگزار شد، به اهمیت این پروژه برای افزایش بیشتر مشارکت‌کنندگان در کمک به نیازمندان اشاره کرد و گفت: با اجرای این پروژه و ایجاد شفافیت، نوع نیازمندی‌ها به صورت جزیی مشخص می‌شود و دایره جذب مددکار نیز افزایش می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره مشکلات مربوط به دریافت داده‌ها از درگاه‌ دستگاه‌های مختلف نیز افزود: همین طور که رئیس جمهوری در جلسه گذشته شورای اجرایی فناوری اطلاعات تاکید کردند داده‌ها سرمایه ملی است و باید در اختیار دستگاه‌های متولی گذاشته شود.

زارع‌پور تصریح کرد: مقاومت‌هایی در این حوزه وجود دارد اما برای دسترسی بهتر به داده‌های دستگاه‌ها، در حال پیگیری و تصویب مصوبه‌ای در این حوزه هستیم.

وی به روند رو به افزایش استعلامات الکترونیکی بین دستگاه‌ها اشاره کرد و افزود: استعلامات در ۱۰ ماهه سال جاری نسبت به سال گذشته تقریبا ۲ برابر شده و همچنان رو به رشد است.

وزیر ارتباطات در پایان سخنان خود تاکید کرد: برای پروژه هوشمندسازی خدمات کمیته امداد هر کمک و حمایتی که مورد نیاز باشد انجام می‌دهیم.

در ابتدای این دیدار رئیس کمیته امداد نیز با اشاره به اقداماتی که برای هوشمند‌سازی خدمات کمیته امداد انجام شده است، گفت: از شهریورماه سال ۹۹ اجرای این پروژه با هدف رسیدن به امداد هوشمند و کارآمد آغاز شده و در آینده نزدیک تکمیل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در این پروژه تلاش می‌کنیم تمام فرآیندهای مربوط به مددجویان و مددکاران به صورت الکترونیکی و هوشمند باشد، افزود: با این کار به دنبال شفاف‌سازی و قرار دادن فعالیت‌های انجام شده در دید مردم هستیم و این کار در افزایش کمک‌های مردمی و خیرین نیز بسیار اثرگذار است.

همچنین در این جلسه گزارشی از روند هوشمندسازی کمیته امداد، چالش‌ها و راه حل‌های آن ارائه شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: زارع پور هوشمندسازی کمیته کمیته امداد امداد کمیته امداد دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۲۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گام سوم طرح یاس در اردبیل اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، سیدعلی حجتی صبح سه‌شنبه در نشست مشترک با کمیته امداد اظهار کرد: گام سوم طرح یاس با محوریت یاران آسیب ستیز در اردبیل با همکاری کمیته و هلال‌احمر استان به منظور ارایه آموزش مواجهه با بحران و افزایش تاب‌آوری اجرا می شود.

وی به بررسی مفاد تفاهمنامه بین این دو نهاد و اجرای فاز سوم طرح یاس اشاره و خاطرنشان کرد: طرح یاس براساس تفاهمنامه منعقد شده میان هلال احمر و کمیته امداد در این استان با هدف جذب، ساماندهی و آموزش، ارتقای سطح دانش و مهارت‌های مخاطبین در خصوص پذیرش مسئولیت اجتماعی و ترویج فرهنگ خودامدادی و دگرامدادی در بین مدد جویان دختر ۳۰ الی ۴۰ سال مجرد زیر حمایت کمیته امداد اجرا می شود.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: این طرح آموزش‌های مورد نیاز در خصوص شیوه‌های مواجهه با بحران و بلایای طبیعی توسط حوزه جوانان جمعیت هلال احمر خوزستان به شرکت کنندگان ارایه می‌شود.

حجتی تصریح کرد: در این طرح افراد در خانه‌های هلال وارد چرخه و فرآیندی می‌شوند که در بروز بحران احتمالی می‌توانند در مرحله نخست خود، سپس خانواده و در مرحله سوم اعضای محله را از بحران نجات دهند.

کد خبر 6092921

دیگر خبرها

  • توزیع ۳۶۲۷ دستگاه لوازم سرمایشی وگرمایشی میان مددجویان کمیته امداد
  • ۸۵۰ هزار دانش‌آموز دانشجو تحت حمایت کمیته امداد هستند
  • مجهز شدن ۳۰ درصد چاه‌های لرستان به دستگاه کنترل هوشمند
  • هوشمند شدن خدمات دولت برای کسب وکار واحد‌های صنفی در اردبیل
  • افزایش ۲۶ درصدی کمک‌های مردمی به کمیته امداد
  • توزیع ۵۰۰ کیسه آرد در بخش گافر و پارامون بشاگرد
  • خدمات هوشمند دولت برای واحد‌های صنفی با صدور مجوز‌های الکترونیکی
  • گام سوم طرح یاس در اردبیل اجرا می‌شود
  • فناوری‌هایی که استاندارد امنیتی ضعیف دارند ممنوع می‌شوند
  • تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی