Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده انتظامی استان مرکزی با بیان اینکه "پلیس استان مرکزی قاطعانه با اراذل، اوباش و برهم‌زنندگان امنیت برخورد می‌کند" گفت: رویکرد اصلی نیروی انتظامی استان مرکزی تحقق «پلیس در تراز انقلاب اسلامی» است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک ، سردارحسن مفخمی شهرستانی ظهر امروز در گفت‌و‌گویی خبری در جمع خبرنگاران با تبریک ایام پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران با ظهور و بروز و پیروزی به الگوی موفقی برای تمام کشورها به ویژه مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان تبدیل شد و بی‌تردید به همین دلیل است که انقلاب اسلامی ایران در جهان اسلام به عنوان تحولی عظیم در افکار و اندیشه های آزادی‌خواهان جهان شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از آنکه در سال 69 قانون تشکیل نیروی اسلامی از سوی مجلس تشکیل شد، وزارت کشور موظّف به ادغام 3 سازمان ژاندارمری، شهربانی و کمیته انقلاب اسلامی گردید که این مهم در سال 1370 با ادغام این 3 مجموعه تحقق یافت و سازمان نیروی انتظامی تشکیل شد و فعالیت خود را آغاز کرد.

مفخمی شهرستانی تصریح کرد: در طول سال‌های اخیر، تغییر و تحوّلات زیربنایی و اساسی فراوانی در مجموعه نیروی انتظامی اتفاق افتاده به طوری که در شرایط امروز نیز رسیدن به تراز و شأن جمهوری اسلامی ایران محوری ترین هدف پلیس جامعه اسلامی است.

ایجاد امنیت و برخورد قاطع با اراذل و اوباش

فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به ویژگی‌های پلیس در تراز انقلاب اسلامی گفت: پلیس در تراز انقلاب اسلامی باید محبوب مردم مقتدر و مسئولیت‌پذیر و پاسخگو باشد ، پلیس امروز، پلیس اسلامی و مبتنی بر اصول و رویکردهای دینی است.

وی اضافه کرد: در این رویکرد نیز خدمت به مردم، تکریم و احترام ارباب رجوع، سلامت در خدمت و صحت عمل از ضروریات به شمار می‌رود و بر پایه پاسداری از ارزش‌های اسلامی و نیز حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی استوار است.

دوره‌های خانوادگی تربیت اسلامی برای کارکنان نیروی انتظامی در قم فراهم شد تذکر 2 نماینده مجلس برای به روز شدن تجهیزات نیروی انتظامی سردار اشتری در منزل شهید رنجبر: نیروی انتظامی اجازه نمی‌دهد اراذل و اوباش به امنیت کشور خدشه وارد کنند

فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به شهادت «شهیدعلی‌اکبر رنجبر" از کارکنان فداکار پلیس استان فارس در مبارزه با اراذل و اوباش گفت: بر اساس قانون به کار گیری سلاح، همکاران ما مکلف هستند تا در مواقع لزوم، شرایط مختلفی را برای استفاده از سلاح سنجیده و سپس از آن استفاده کنند که بی ترید وجود این شرایط توان فیزیکی پلیس را بسیار پایین می آورد.

مفخمی شهرستانی عنوان کرد: امیدواریم که نمایندگان مجلس قوانین مربوط به کاربرد سلاح را مورد واکاوی جدید قرارداده و به منظور تسهیل مسیر مبارزه قانونمند با هنجارشکنان، مشکلات قوانین را بر طرف کنند.

وی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی براساس قانون با اراذل و اوباش با قاطعیت و با استفاده از ظرفیت حداکثری برخورد خواهد کرد تا هرگز کسی به خود جرأت آسیب رساندن به حریم امنیت جامعه اسلامی را ندهد و به طور قطع، ما تا پای جان برای ایجاد امنیت و برخورد قاطع با اراذل و اوباش خواهیم ایستاد و با شناسایی و دستگیری مخلان نظم و آسایش عمومی، امنیت خاطر شهروندان را کسب خواهیم کرد.

عملیاتی کردن "بیانیه گام دوم انقلاب" در اولویت برنامه‌های نیروی انتظامی

فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به برنامه‌های پلیس در استان مرکزی گفت: اجرایی شدن و عملیاتی کردن "بیانیه گام دوم انقلاب" در معماری آینده فرماندهی کل انتظامی امری مهم و ضروری است چراکه نیروی انتظامی این امر را در دستور کار خود قرار داده و با داشتن ایمانی راسخ برای رسیدن به آرمان‌های انقلاب از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهد بود زیرا پلیس ملجاء و پناهگاه مردم بوده و هرگز کوتاهی در خدمت به شهروندان و رفع مشکلات آنها قابل قبول نیست.

مفخمی شهرستانی عنوان کرد: تعامل مناسب مردم سلحشور و همیشه در صحنه استان با پلیس مرکزی به منظور پیشبرد موفقیت آمیز مأموریت های مختلف پلیسی امری ضروری است که جا دارد از همراهی مردم تشکر کنیم.

وی ادامه داد: پلیس در استان مرکزی به منظور تسهیل در روند خدمت‌رسانی به مردم اقدامات زیادی از جمله راه اندازی سامانه پیامکی11086 در مرکز فوریت‌های پلیسی 110 برای افراد سخت‌گویش و کم شنوا، ایجاد سامانه نما به منظور ثبت کد وسایل منازل شهروندان، تسهیلات ویژه برای مشمولان غایب خدمت نظام وظیفه داشته است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی بیان کرد: هوشمندسازی پلیس در تمامی رده‌های خدمتی، افزایش کشفیات در برخورد با قاچاقچیان عمده مواد مخدر و همچنین قاچاق کالاهای مورد نیاز مردم، اقدامات ویژه پلیس از زمان شیوع کرونا در استان بخشی از عملکرد پلیس استان بوده است.

انتهای پیام/711/س

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرمانده انتظامی استان مرکزی اراذل و اوباش مفخمی شهرستانی انقلاب اسلامی نیروی انتظامی پلیس استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۲۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است

استاندار لرستان با اشاره به امنیت این استان گفت: اهداف و مأموریت‌های نیروی انتظامی در سایه تعامل مردم با پلیس محقق می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، ابوطالب شفقت، ظهر امروز، در نشست با فرماندهان فراجای لرستان گفت: این استان امن و فعال با مشارکت مردم است.

او با بیان اینکه تعامل مردم و پلیس عامل موفقیت پلیس است، اضافه کرد: اهداف و مأموریت‌های نیروی انتظامی در سایه تعامل مردم با پلیس محقق می‌شود.

استاندار لرستان با اشاره به تظاهرات‌های مسالمت‌آمیز علیه نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه، تأکید کرد: خشونت پلیس علیه دانشجویان معترض در دانشگاه‌های آمریکا حاکی از زیر پا گذاشتن حقوق انسانی است.

شفقت بیان کرد: رفتار پلیس آمریکا با دانشجویان، استادان و فیلسوفان قابل‌ قبول نیست، اما پلیس در کشور ما امنیت را با حضور مردم ایجاد می‌کند.

انتهای پیام/ 644

دیگر خبرها

  • مخلان امنیت در مشهد دستگیر شدند
  • دستگیری ۵ مخل نظم و امنیت در مشهد
  • انهدام باند اراذل و اوباش در شهرستان بابلسر
  • اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر دستگیر شدند
  • نیروی انتظامی آماده تعامل بیشتر با مدیریت شهری است
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر
  • قدردانی مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در قم از اجرای طرح نور
  • عاملین رعب و وحشت در نقده دستگیر شدند
  • دستگیری یکی از اراذل و اوباش معروف در گرگان