Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@08:42:34 GMT

با ژاوی مخالفم؛ دمبله هرگز نباید بخشیده شود

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۳۲۲۲۰

با ژاوی مخالفم؛ دمبله هرگز نباید بخشیده شود

اسطوره بارسلونا اعتقاد دارد که عثمان دمبله مرتکب اشتباهی نابخشودنی شده است.

به گزارش "ورزش سه"، پس از تهدیدات و کشمکش‌های بسیار، سرانجام ژاوی هرناندز ترجیح داد عثمان دمبله را وارد فهرست بارسا برای بازی با اتلتیکو کند.

دمبله در نقل و انتقالات زمستانی از سوی مسئولان بارسا تهدید شده بود که اگر تمدید نکند یا راهی باشگاهی دیگر نشود، هیچ شانسی برای بازی در ادامه فصل نخواهد داشت و به سکوها تبعید می‌شود اما این دقیقا خلاف نظر ژاوی هرناندز بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

سرمربی بارسا همواره گفته بود که تبعید بازیکنی مثل دمبله به سکوها و عدم استفاده از او تا پایان فصل، به تصویر باشگاه بارسلونا لطمه خواهد شد و در نهایت او توانست مسئولان باشگاه را با خود همسو کند.

دمبله در بازی برابر اتلتیکو روی نیمکت نشست و به میدان نرفت ولی قطعا در بازی های پیش رو و تا پایان قراردادش، از سوی ژاوی در ترکیب قرار داده خواهد شد. او در ابتدای بازی به شدت توسط هواداران هو شد تا جایی که ژاوی در نشست خبری خود درخواست کرد که هواداران دیگر علیه او سوت نزنند.

 

 

 

 

هریستو استویچکوف، اسطوره بلغاری بارسا با نظر ژاوی مخالفت است و اعتقاد دارد دمبله هرگز نباید بخشیده می شد.

او در این رابطه گفت:« معتقدم دمبله اشتباه کرد و اشتباه او نیز نابخشودنی است. او خوب می داند که هرگز مورد حمایت هواداران قرار نخواهد گرفت. دمبله باید ذهنیتش را تغییر دهد و مشکل بزرگ او این است که بارسا و تاریخش را درک نکرده است. برای من مهم نیست که بارسا چقدر برای او هزینه کرده ولی قطعا اهمیت دارد که عملکرد دمبله در بازی هایی که به میدان رفته، چگونه بوده است. متاسفانه او علی رغم کیفیت و توانایی های بالا و سرعت خیره کننده ای که دارد، هرگز نتوانست ثابت کند ارزش آن همه پول را داشته است. مشکل دیگر دمبله اطرافیانش هستند که به او خوب مشاوره نمی دهند.»

 

عثمان دمبله ژاوی بارسلونا هریستو استویچکوف پیشکسوت بلغارستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: عثمان دمبله ژاوی بارسلونا هریستو استویچکوف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۲۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال بی نظیر از میزبانی المپیک 2036!

به گزارش "ورزش سه"، رئیس IOC تاکید کرده که تغییرات آب و هوایی می‌تواند باعث شود تاریخ بازی‌ها از تابستان به پاییز تغییر کند. در سال‌های اخیر، علاقه به میزبانی بازی‌های المپیک به شدت کاهش یافته بود و تنها یک پیشنهاد برای هریک از بازی‌های تابستانی ۲۰۲۴ و ۲۰۲۸ وجود داشت.

باخ در اینباره گفت: "بازی های ‌۲۰۳۲ به بریزبن استرالیا تعلق گرفت و برای سال ۲۰۳۶، درخواست‌ها با تعداد دو رقمی کشورهایی که علاقه‌مند هستند، مواجه شده است. ما هرگز در چنین موقعیت مطلوبی قرار نداشتیم. هرگز به این میزان علاقه به میزبانی بازی‌های المپیک ندیده بودیم."

عربستان سعودی و قطر هر دو مشتاق میزبانی بازی‌های ۲۰۳۶ هستند. همچنین اندونزی و هند نیز میزبان بالقوه هستند. باخ افزایش علاقه به میزبانی المپیک را به اصلاحاتی نسبت می‌دهد که در دوران تصدی وی انجام شد و به دنبال پایان دادن به هزینه‌های بیهوده‌ای بود که در گذشته چندین شهر میزبان را در آستانه ورشکستگی قرار داد و شهرها را وادار می‌کرد قبل از پیشنهاد درباره میزبانی تجدیدنظر کند.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) لیونل مسی را هرگز با این تیپ خاص ندیده‌اید
  • هرگز به ژاوی نگفتم برادرت را بیرون کن
  • استقبال بی نظیر از میزبانی المپیک 2036!
  • پدرو تماشاگر ویژه دیدار بارسلونا و والنسیا / عکس
  • ژاوی: ماندم چون اعتماد‌به‌نفس تیم بالا رفته بود
  • بارسا ۴-۲ والنسیا: بازگشت قدرتمندانه تیم ژاوی
  • معاون بارسا: به غیر از ژاوی به مربی دیگری فکر نکردیم
  • نصیحت امباپه و دمبله به پدیده فوتبال فرانسه
  • تنش مدیریتی: جنگ روانی دشمنان بارسا یا واقعیت
  • در انتظار حرف آخر هواداران به ژاوی