Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@10:11:41 GMT

رانگنیک: تیم از هر بازیکنی مهم‌تر است

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۳۲۳۲۳

رانگنیک: تیم از هر بازیکنی مهم‌تر است

رالف رانگنیک، سرمربی منچستریونایتد‌ به کریستیانو رونالدو هشدار داد که این تیم در اولویت قرار دارد.

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو پس از تعویض در دقیقه 71 در جریان پیروزی 1-3 برابر برنتفورد به‌شدت عصبانی شده و ناراحتی خود را در کنار زمین نشان داد.

حرکات این بازیکن پرتغالی باعث شد جنجال زیادی به راه افتاده و واکنش‌های بسیاری را به‌همراه داشته باشد، با این حال به نظر می‌رسد که رانگنیک هم‌چنان بر موضع خود اصرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رانگنیک در کنفرانس خبری پیش از بازی برابر وستهام به خبرنگاران گفت:« ‌فکر می‌کنم ما نباید این موضوع را بزرگ کنیم. من فقط می‌توانم از طرف خودم و کادر فنی‌ام بررسی کنم. این موضوع را در طول بازی به او توضیح دادم. ما مکالمه کوتاهی پس از گل سوم داشتیم و من همان حرفی را به او زدم که در کنفرانس خبری زده بودم.»

 

 

این مربی آلمانی درباره صحبتی که با رونالدو داشته اضافه کرد:« ‌به او گفتم گوش کن، کریستیانو! تو 36 ساله هستی و در شرایط خوبی هستی اما وقتی سرمربی شوی، این اتفاق را از آینه نگاه یک سرمربی ‌خواهی دید.»

سرمربی یونایتد با دفاع از این تصمیم اظهار کرد‌: «‌کار سرمربی فوتبال این است که به فکر تیمش باشد و به پیروزی تیمش کمک کند و این از تجربه ما در ویلا‌پارک مشخص بود که باید این بار بهتر عمل کنیم. سوال این بود که چه کسی را بیرون بکشیم. او از من پرسید چرا یکی از جوانان را بیرون نکشیدم، پاسخ او پنج دقیقه بعد وقتی یکی از بازیکنان جوان‌تر گل سوم را زد مشخص شد.»

رانگنیک درباره شرایط تیمش و دیدارهای پیش رو نیز گفت:« من با اتفاقاتی که ممکن است در چهار یا پنج ماه آینده رخ دهد کاری ندارم، این موارد جایی در اولویت‌های من ندارند. من به این فکر می‌کنم که چطور باید با وستهام بازی کنیم، سپس به بازی جام حذفی برابر میدلزبورو و پس از آن به برنلی، ساوتهمپتون و برایتون فکر می‌کنم. تمرکز من روی این بازی‌ها است.»

رالف رانگنیک کریستیانو رونالدو منچستر یونایتد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رالف رانگنیک کریستیانو رونالدو منچستر یونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۲۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی تایلند: هدف ما برتری برابر ایران در دیدار نهایی است

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم‌های ملی فوتسال ایران و تایلند در دیدار نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا یکشنبه ساعت ۱۴:۳۰ به مصاف هم خواهند رفت.

میگل رودریگو سرمربی تیم ملی فوتسال تایلند در نشست خبری پیش از دیدار با تیم ملی ایران گفت: این بازی برای هر دو تیم چالش‌های زیادی خواهد داشت. ایران پادشاه آسیا و یکی از پنج تیم برتر دنیا است اما تیم ما به‌عنوان میزبان مسابقات تلاش می‌کند این تورنمنت را با برتری برابر ایران و رسیدن به قهرمانی به پایان برساند.

سرمربی تایلند ضمن اشاره به دیدارهای سختی که تیمش برابر تاجیکستان و عراق برگزار کرد، گفت: هوادارانی که ما را در سالن تشویق می‌کردند موجب افزایش قدرت تیم تایلند می‌شوند و در لحظات دشوار به کمک ما می‌آیند. در دو بازی قبلی به لطف حمایت تماشاگران پیروز شدیم و امیدوارم در دیدار نهایی نیز از ما حمایت کنند. ایران هم در این تورنمنت نتوانسته است به راحتی همه رقبا را شکست دهد و بازی‌های سختی برگزار کرده است.

سرمربی تیم ملی تایلند ادامه داد: به این دلیل که در دو بازی اخیر کار به وقت‌های اضافه کشیده شده است تیم ما به لحاظ بدنی خسته است. ضمن اینکه ۲ بازیکن خود را در اختیار نداریم و با ۱۲ بازیکن به مصاف ایران می‌رویم که کار ما را سخت می‌کند اما به دنبال توجیه یا بهانه نیستیم و تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.

کد خبر 6089726

دیگر خبرها

  • ستارگانی که با رویای 'رونالدو شدن' بزرگ شدند!
  • سرمربی تایلند: هدف ما برتری برابر ایران در دیدار نهایی است
  • (عکس) مجسمه زیبای کریستیانو رونالدو از سنگ
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی: با استعفای اکبرپور مخالفت می‌شود/ او خسته است و نیاز به استراحت دارد
  • (عکس‌) مجسمه زیبای کریستیانو رونالدو از سنگ
  • ستاره بارسا مسی را حذف کرد و به سیتی پیام داد!‏
  • رزرو شهریار مغانلو برای پرسپولیس!
  • تیم رویایی پنج نفره ژائو کانسلو؛ رونالدو هست، مسی نیست + عکس
  • آزمون در ترکیب اصلی رُم برابر اودینزه
  • وقتی دوست صمیمی کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی را می ترساند! / فیلم