Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی روز سه‌شنبه در مراسم جشن انقلاب با موضوع "انقلاب اسلامی، ثبات، امنیت و اقتدار نظامی" در سالن شهید سلیمانی آموزش‌ و پرورش مریوان، با تبریک دهه مبارک فجر به همه مردم و روحانیون، اظهار داشت: مریوان یک شهر خاطره‌انگیز و حس بسیار خوبی به بنده می‌دهد که با شور و شوق خدمت مردم و علمای این شهرستان می‌رسم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از متولیان برگزاری این جلسه که زمینه ملاقات مجدد با علمای این شهرستان را فراهم کردند، قدردانی کرد و گفت: خوشبختانه با همراهی ادارات متولی، اتفاقات خوبی در زمینه کمک به بهبود معیشت ماموستایان کردستانی در حال انجام است، که قابل تقدیر است.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در جهت احیای حیات طیبه در جامعه که قرآن و پیامبر گرامی اسلام(ص) نیز بر آن تاکید فرموده‌اند، اضافه کرد: حیات طیبه یعنی زندگی‌ که در آن، روح، جسم، دنیا و آخرت انسان تامین است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با تاکید بر اینکه واژه حیات طیبه از دیدگاه امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب نیازمند بازگویی است، اظهار داشت: حیات طیبه زندگی‌ است که در آن تنگنای معیشتی، ظلم و تبعیض نیست این هم محقق نمی‌شود مگر با تلاش یکدیگر و همراهی علمایان چراکه همه کارها که مربوط به مسوولان نیست.

وی با تاکید بر اینکه ماموستایان به علم و مسائل روز مسلط و میزان مطالعات خود را ارتقا بدهند، ادامه داد: روحانیون باید روی گشاده، رفتار مودبانه و آغوش باز به روی مردم داشته باشند.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی با ذکر اینکه جوانان تشنه معنویت هستند، اعلام کرد: تقویت حوزه و بهبود وضعیت معیشتی ماموستایان مریوان از جمله برنامه‌هایی بوده که در حال انجام است تا طلبه‌ها بتوانند از مکان مناسب برخوردار و علما بدون دغدغه زندگی کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان یادآور شد: تربیت طلبه و ماموستای جوان، گرایش جوانان به غیراسلام را برطرف خواهد کرد.

نماینده ولی‌فقیه در جریان سفر خود به شهرستان مریوان، با چهار تن از ماموستایان پیشکسوت و راوی دفاع‌مقدس و جانباز که در بستر بیماری بودند، دیدار کرد.

حجت الاسلام پورذهبی ابتدا در منزل ماموستا عبدالکریم فتاحی جانباز و راوی مستقر در یادمان دفاع مقدس خانم شیخان مریوان حضور یافت و از نزدیک جویای احوال این رزمنده شد.

وی سپس در منزل ماموستایان ملا علی نصراللهی، جمال فتحی و رمضان کریمی حضور پیدا کرد و ضمن احوالپرسی، از سال‌ها زحمات و تلاش‌های آنان در راستای روشنگری جامعه تقدیر کرد.

ماموستا عبدالکریم فتاحی، از جانبازان کردستانی نیز در این دیدار ضمن قدردانی و ابراز خوشحالی از حضور نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان، به بازگویی خاطراتی از عملیات‌های مختلف دوران دفاع مقدس پرداخت و گفت: سالیان ‌سال است خانه‌ام را در دل کوه و بیابان بنا کرده تا با گروه تفحض پیکر شهدا را پیدا کنیم.

ماموستا ملا علی نصراللهی و جمال فتحی نیز در این دیدار که در بستر بیماری بودند، خواستار حمایت و کمک مالی برای درمان و تامین نیازهای زندگی روزانه و اجاره خانه خود شدند، که نماینده ولی‌فقیه قول مساعدت به آنان داد.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی در پایان این دیدارها به رسم یادبود، با اهدای لوح تقدیر از این ماموستایان تجلیل کرد.

برچسب‌ها انقلاب اسلامی ایران مریوان کردستان دفاع مقدس قرآن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انقلاب اسلامی ایران مریوان کردستان انقلاب اسلامی ایران مریوان کردستان دفاع مقدس قرآن حجت الاسلام و المسلمین نماینده ولی فقیه دفاع مقدس حیات طیبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۲۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریاچه زریبار (زریوار) مریوان در استان کردستان بعد از سال‌ها سرریز کرد + فیلم

دریاچه زریبار یکی از بزرگ‌ترین دریاچه‌های آب شیرین ایران است و از معروف‌ترین و زیباترین جاذبه‌های طبیعی غرب کشور محسوب می‌شود. دور تا دور دریاچه با کوه‌هایی زیبا از درختان و مراتع احاطه شده‌است که جلوه ای منحصر به فرد به این دریاچه می‌دهند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • تزکیه و تعیلم اصلی‌ترین کار همه امامان
  • معلمان بر شخصیت دانش‌آموزان تاثیرگذار هستند
  • حجت‌الاسلام رضایی: دانشجویان میدان‌دار عرصه انقلاب هستند
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت امام صادق (ع) در بیت نماینده ولی فقیه در خوزستان
  • دریاچه زریبار (زریوار) مریوان در استان کردستان بعد از سال‌ها سرریز کرد + فیلم
  • برگزاری همایش حکمت مطهر با حضور نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا
  • روحانیت در دفاع از دین جان و مال را فدا می‌کند
  • نیازمند جهاد تعلیم و تربیت در حوزه های علمیه هستیم
  • شهدای روحانی الگوی مجاهد تبیین محسوب می‌شوند
  • عزاداری کردستانی‌ها در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)