Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@06:17:23 GMT

ادامه تاریخ‌سازی‌های مودریچ، در چند قدمی رونالدو

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۳۲۳۵۸

ادامه تاریخ‌سازی‌های مودریچ، در چند قدمی رونالدو

لوکا مودریچ تنها 10 بازی تا رکورد بازی‌های کریستیانو رونالدو در لالیگا فاصله دارد. او اخیر به رکورد دی استفانو هم رسید.

به گزارش "ورزش سه"، لوکا مودریچ ستاره 36 ساله کروات رئال مادرید یکشنبه شب از ابتدا برابر گرانادا به میدان رفت تا بازی شماره 282 خود برای رئال در لالیگا را ثبت کند. به این ترتیب او با رکورد بازی های آلفردو دی استفانو برای رئال در رقابت های لیگ اسپانیا برابری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

دی استفانو بین سال های 1953 تا 1964 برای رئال بازی می کرد و البته باید توجه داشت که در آن مقطع لالیگا 16 تیمی بود و هر تیم در مجموع 30 بازی انجام می داد. بازی ها از سپتامبر شروع می شد و ماه می به اتمام می رسید. سپس رقابت های کوپا دل ری شروع می شد و تا ژوئن ادامه داشت.

 مودریچ که وارد فهرست 25  نفره بازیکنانی شده که بیشترین بازی را برای رئال در لالیگا انجام داده اند، هنوز 15 بازی دیگر می تواند در فصل جاری برای رئال در لالیگا انجام دهد تا از رکورد یکی دو اسطوره دیگر نیز عبور کند.

 

 

 

 

ستاره کروات با حضور در دو بازی پیش رو برابر ویارئال و سپس آلاوس می تواند به رکورد بازی های خوانیتو برسد و با 10 بازی دیگر نیز با رونالدو برابری خواهد کرد. فوق ستاره پرتغالی بین سال های 2009 تا 2018 در 292 بازی لالیگا به میدان رفت.

 

 

 

 

رکورد اما در اختیار رائول گونزالس با 550 بازی است و پس از او مانولو سانچیس و ایکر کاسیاس با 523 و 510 بازی قرار دارند.

 

 

کریستیانو رونالدو دی استفانو (مرحوم) لوکا مودریچ رائول گونزالس رئال مادرید منچستر یونایتد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو لوکا مودریچ رائول گونزالس رئال مادرید منچستر یونایتد برای رئال دی استفانو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۲۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش آردا گولر مقابل دیدگان کارلو آنچلوتی / عکس

آردا گولر لایق اعتماد بیشتری در رئال مادرید است.

طرفداری | نیمه اول دیدار رئال سوسیداد و رئال مادرید با تک گل آردا گولر به سود شاگردان آنچلوتی به پایان رسید.

رئال مادرید در حالی در هفته سی و سوم لالیگا مقابل رئال سوسیداد قرار گرفت که تغییرات زیادی را نسبت به بازی مقابل بارسلونا در ال‌کلاسیکو تجربه می‌کرد. تغییرات کارلتو البته کاملا منطقی است چراکه رئال مادرید چند روز دیگر بازی بسیار حساسی مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا آن هم در آلیانتس آرنا در پیش‌رو دارد. در این مسابقه آردا گولر برای اولین بار در لالیگا در ترکیب اولیه رئال مادرید جای گرفت و جواب خوبی هم به اعتماد سرمربی ایتالیایی لوس بلانکوس داد.

گولر در نیمه اول یکی از بازیکنان خوب رئال مادرید بود و در دقیقه 29 از روی پاس زیبای کارواخال، با یک ضربه دقیق و زمینی گل اول این بازی را برای رئال مادرید به ثمر رساند. این دومین گل گولر در رقابت‌های لالیگا و البته اولین گل او در اولین بازی است که از ابتدا در این فصل در ترکیب رئال مادرید به میدان رفته است. آردا گولر به خوبی نشان داد که لایق اعتماد بیشتری در رئال مادرید است و می‌تواند یکی از بازیکنان آینده‌دار این تیم اسپانیایی به حساب آید.

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • خلاصه‌بازی رئال‌مادرید و رئال سوسیداد + فیلم
  • برد نصف رئال درخانه سوسیداد؛ ۴ امتیاز تا قهرمانی
  • آنچلوتی: شک ندارم آردا گولر فصل بعد هم در رئال مادرید است؛ به قهرمانی در لالیگا خیلی نزدیکیم
  • خلاصه بازی رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید (لالیگا - 2023/24)
  • درخشش آردا گولر مقابل دیدگان کارلو آنچلوتی / عکس
  • تاریخ‌سازی عیدیان با کسب طلای دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا
  • کارلتو یک جام تا بلعیدن رکورد زیدان
  • جان اوبی میکل: دی بروین با فاصله از مودریچ بهتر است
  • شوک به رئال: بلینگام و رودریگو مریض شدند!
  • با 123 بازی کمتر از دیوید بکام؛ جود بلینگام گلزن‌ترین انگلیسی تاریخ رئال مادرید شد!