Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی معتمدی‌پور ظهر سه شنبه در نشست قرارگاه امنیت غذایی استان افزود: در راستای افزایش تولیدات گوشتی استان، ظرفیت تولید واحدهای خوراک دام و طیور در یاسوج و گچساران افزایش یافته است.

وی بیان داشت: ظرفیت تولید کارخانه خوراک دام و طیور یاسوج از ۲۵ تن در روز به ۵۰ تن و در گچساران از ۶۰ تن به ۱۱۰ تن در روز افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه افزایش تولید خوراک دام در استان در راستای حمایت از دامداران انجام شده است، گفت: این امر در راستای افزایش تولید و ارتقای کیفت گوشت قرمز استان انجام شد.

معتمدی پور تصریح کرد: در راستای تأمین گوشت مرغ مورد نیاز بازار استان، مشکل ۲۵ واحد پرورش مرغ در جلسات رفع موانع تولید، مرتفع و و این واحدها به چرخه تولید بازگشتند.

وی افزود: همچنین ۸۲۵ رأس دام زنده از دامداران و عشایر استان خریداری و ۸۹ تن گوشت قرمز نیز توزیع شد.

کد خبر 5420205

منبع: مهر

کلیدواژه: جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد خوراک دام یاسوج دهه فجر ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه انقلاب اسلامی ایران خطبه های نماز جمعه آمار کرونا جشنواره فیلم فجر شیوع کرونا گرگان افتتاح طرح عمرانی عکس استانها بارش برف چهلمین جشنواره فیلم فجر خوراک دام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۲۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدافقی درشهر یاسوج تا۱۰۰متر کاهش یافت/هشدار قرمز بارشهابرای فردا

به گزارش خبرنگار مهر، ولی بهره مند پیش از ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: با توجه به فعالیت سامانه بارشی در استان، کاهش دید افقی تا روز شنبه پانزدهم اردیبشهت ماه ادامه دارد.

وی بیان داشت: دید افقی در شرایط استاندارد ۱۰ هزار متر است.

بهره مند با بیان اینکه دید افقی در بقیه مناطق کهگیلویه و بویراحمد عادی است، گفت: پدیده مه گرفتگی و کاهش دید در شهرهای گرمسیری استان باعث کندی تردد در محورهای ارتباطی شده و نیاز است رانندگان با روشن کردن چراغ ها با احتیاط بیشتر رانندگی کنند.

وی افزود: سامانه بارشی حاکم بر جو استان تقویت شده و در خصوص این سامانه به تازگی هشدار قرمز صادر شده و بارش شدید باران، خیزش گرد و خاک، رگبار و رعد و برق، وزش باد نسبتاً شدید و تگرگ در مناطق مستعد از ویژگی های این سامانه بارشی است.

کد خبر 6093971

دیگر خبرها

  • باید از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان در راستای ارتقای ارزش افزوده و جلوگیری از خام‌فروشی استفاده شود
  • ۱۵ درصد گوشت قرمز خراسان رضوی توسط عشایر تولید می‌شود
  • هشدار جایگزینی گندم تولیدی در واحد‌های خوراک دام و طیور
  • هشدار جایگزینی گندم تولیدی در واحدهای خوراک دام و طیور
  • دیدافقی درشهر یاسوج تا۱۰۰متر کاهش یافت/هشدار قرمز بارشهابرای فردا
  • برنامه ریزی برای تولید سوخت حاصل از زباله در شهر تبریز
  • افزایش توان صادراتی زنجیره مرغ مازندران
  • کشف ۸۵۰ کیلوگرم گوشت و آلایش‌های غیربهداشتی و غیرقابل مصرف دام و طیور
  • مشارکت عشایر برای افزایش تولید/ پیش بینی تولید ۷ هزار تن گوشت قرمز در خراسان شمالی
  • زنجیره تامین گوشت مرغ مازندران رو به رشد است