Web Analytics Made Easy - Statcounter

احسان پهلوان یکی از بازیکنان بدشانس این فصل پرسپولیس بوده است

احسان پهلوان نتوانست پرسپولیس را در بازی سوپرجام همراهی کند.

به گزارش طرفداری، بی تردید یکی از بازیکنانی که یحیی گل محمدی روی بازی او در چمن فوق العاده آماده سیرجان حساب ویژه ای باز کرده بود، احسان پهلوان بود. بازیکنی که تابستان سال گذشته به همراه تعد زیادی از نفرات مورد نظر یحیی گل محمدی پرسپولیسی شد و یکی از ارکان رسیدن سرخ پوشان به فینال لیگ قهرمانان آسیا لقب گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در ادامه راه او نیز همچون خیلی از همان ستاره های تازه سرخ پوش شده دچار افت شد تا نیمکت نشین شود. او پس از این نیمکت نشینی چند بازی برای پرسپولیس بازی کرد و درحالی که در حال رسیدن به شرایط خوب گذشته بود دچار مصدومیت شد تا باز هم از ترکیب دور شود.

جالب این که پهلوان در چند هفته پایانی پایانی نیم فصل اول به ترکیب اضافه شد و بازی های فوق العاده ای را به نمایش گذاشت. فرم خوب او در چند بازی منتهی به نیم فصل به ویژه بازی با ذوب آهن در جام حذفی، خیال یحیی و پرسپولیسی ها را بابت این که پهلوان از روزهای بدش عبور کرده و دوباره شرایط لازم را به‌دست آورده راحت کرده بود. برهمین اساس کادرفنی پرسپولیس روی بازی این بازیکن باهوش و تکنیکی مقابل فولاد حساب ویژه ای باز کرده بود. به خصوص این که پهلوان در زمین های مناسب عملکرد متفاوتی دارد و یحیی به خوبی می دانست بازی متفاوتی را از پهلوان در چمن سیرجان خواهد دید.

اما پهلوان باز هم دچار بدشانسی شد و با مثبت شدن تست کرونایش در آخرین لحظات بازی با فولاد را از دست داد. بی تردید اگر پهلوان با توجه به بازی های فوق العاده اش در زمین بود و مهدی ترابی نیز در آخرین لحظات قرنطینه نمی شد شاهد پرسپولیس متفاوتی در زمین می بودیم اما هرچه هست سرخ ها در غیاب تعداد زیادی از نیروهای خود مقابل تیم تجهیز شده فولاد قرار گرفتند و ده نفره شکست خوردند.

حالا باید منتظر بود و دید چه زمانی دوران قرنطینه احسان پهلوان به پایان خواهد رسید.

اخبار داغ 

این زن روی تتلو را کم کرد! / سارا سبات کیست؟ + عکس واکنش علیرضا بیرانوند به بیانیه پرسپولیس: قرارداد بازیکنان تاجیکستانی باشگاه با اجازه من در فدراسیون ثبت شد کنعانی زادگان 100 میلیون جریمه و دو بازی ملی محروم شد دنی آلوز و احتمال محرومیت دو جلسه ای از همراهی بارسلونا فصل کابوس وار یان اوبلاک؛ آماری افتضاح برای فاتح زامورا 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: احسان پهلوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۲۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی با نساجی

آفتاب‌‌نیوز :

پرسپولیس هفته قبل و بعد از تساوی استقلال مقابل تراکتور فرصت عالی برای رسیدن به صدر داشت، ولی نتوانست از پس سپاهان بربیاید تا کورس سرخابی‌ها در راه قهرمانی همچنان ادامه داشته باشد. شاگردان اوسمار که در دو بازی گذشته خود در لیگ و جام حذفی موفق به کسب پیروزی نشدند، درحالی برای بازی با نساجی راهی مازندران شدند که نیاز مبرمی به کسب این ۳ امتیاز بیرون از خانه دارند. پرسپولیس برای بازی امروز با نساجی، امید عالیشاه ستاره و کاپیتان اول خود را در اختیار ندارد و این بازیکن به دلیل محرومیت نمی‌تواند امروز برای قرمز‌ها به میدان برود.

از تمرینات پرسپولیس خبر رسیده که سرمربی برزیلی پرسپولیس قصد دارد برای بازی امروز از وحید امیری به جای عالیشاه در ترکیب اصلی استفاده کند و ستاره باتجربه سرخ پوشان با بازوبند کاپیتانی در ترکیب اصلی به میدان خواهد رفت. همچنین دانیال اسماعیلی فر که شادی بعد از گلش در بازی با صنعت نفت حسابی جنجال به پا کرده بود و در بازی با سپاهان محروم بود، بعد از یک جلسه محرمیت به ترکیب اصلی پرسپولیس بازخواهد گشت و جانشین هنانوفی خواهد شد که در بازی با سپاهان در سمت راست خط دفاعی پرسپولیس قرار گرفته بود.

پرسپولیس برای بازی با نساجی به غیر از عالیشاه غایب دیگری ندارد، ولی دیشب خبر رسیده که اوستون اورونوف ستاره تکنیکی پرسپولیس دچار سرماخوردگی شده و ممکن است شرایط بازی کردن مقابل نساجی را نداشته باشد. با وجود سرماخوردگی، به احتمال زیاد اورونوف در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار خواهد گرفت، ولی اگر مشخص شود که او شرایط بازی کردن نداشته باشد، از بین سعید صادقی و محمد خدابنده لو یکی در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت.

ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی مقابل نساجی به این شکل خواهد بود. علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر، محمدحسین کنعانی‌زادگان، گیورگی گولسیانی، عبدالکریم حسن، مسعود ریگی، سروش رفیعی، وحید امیری، اوستون اورونوف، مهدی ترابی و عیسی آل کثیر.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • عاشق‌ترین دختر پرسپولیسی در روز ممنوع‌الورودی به ورزشگاه! | تصویر
  • اوسمار: پرسپولیس همیشه هجومی بوده، حتی زمان یحیی
  • اوسمار ویرا: چیزی را در پرسپولیس ادامه می دهیم که یحیی گل محمدی آن را شروع کرد!
  • ارونوف خیال پرسپولیسی ها را راحت کرد!
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی با نساجی
  • آقا زمانی: پرسپولیسی ها نباید اسیر ضد حملات نساجی شوند
  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود
  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود!
  • ستاره پرسپولیس پایان فصل جدا می‌شود
  • اعتراف یک پرسپولیسی؛ نکونام و هاشمی نسب شاهکار کرده اند | شانس قهرمانی یک تیم بیشتر است