Web Analytics Made Easy - Statcounter

قائم مقام باشگاه پدیده مشهد اعلام کرد که دیگر هیچ توافقی با باشگاه پرسپولیس وجود ندارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اسماعیل حیدرپور گفت: تا به امروز از توافق صورت گرفته با پرسپولیس فقط یک عکس یادگاری موجود است و هیچ اقدامی از سوی مدیران پرسپولیس مبنی بر انجام تعهداتی که در جلسه مقرر شد، صورت نگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقای درویش علی رغم آنکه قرار بود امروز به تعهداتش عمل کند، به طور صریح به بنده گفت تا یک ماه آینده نمی‌توانیم پرداختی‌ به شما داشته باشیم. بنابراین هیچ توافق دیگری بین ما و باشگاه پرسپولیس وجود نخواهد داشت و ما خواستار کل‌ مبلغ بدهی همراه با جرائم هستیم.

وی در پاسخ به این سؤال که در چه تاریخی پرسپولیس باید اقدام به انجام تعهدات خود می‌کرد گفت: آقای درویش به باشگاه پدیده تشریف آوردند و قرار شد توافقاتی که جناب آقای حمیداوی ریاست هیئت مدیره در حضور مدیرعامل باشگاه انجام دادند، اجرایی شود اما دوستان ما در باشگاه پرسپولیس برای ما توافقاتی را مکتوب و ارسال کرده‌اند که با توافقاتی که در جلسه صورت گرفت متفاوت بود، بر همین اساس روز گذشته وقتی با آقای درویش صحبت کردیم، ایشان گفتند با توجه به مشکلاتی که در‌ باشگاه پرسپولیس حاکم است، نمی‌توانیم در حال حاضر پولی را به پدیده تا یک ماه آینده پرداخت کنیم، بنابراین با توجه به این موضوع توافق قبلی ما و باشگاه پرسپولیس کان لم یکن خواهد شد.

قائم مقام باشگاه پدیده یادآور شد: به هیچ عنوان از حق باشگاه پدیده کوتاه نخواهیم آمد و نامه‌ای را به فدراسیون مبنی بر بستن پنجره نقل‌وانتقالاتی پرسپولیس ارسال کرده‌ایم و از آقایان عزیزی خادم، بهاروند، نور شرق و صالحی می‌خواهیم که عدالت رعایت و اجرا شود.

حیدرپور ادامه داد: اگر ارکان قضایی فدراسیون پنجره پرسپولیس را باز کند، نامه ما آماده ارسال به فیفاست. حتماً روز شنبه به فیفا و دادگاه CAS نامه خواهیم زد و از این طریق اعاده حق خواهیم کرد. در خصوص این پرونده بارها حسن نیت خود را نشان داده و دیگر زمان آن رسیده است که حق خود را دریافت کند.

وی خاطرنشان کرد: مطمئن باشید اگر تا روز پنجشنبه اقدام موثری از سوی دستگاه‌های اجرایی فدراسیون و باشگاه پرسپولیس در خصوص این پرونده صورت نگیرد، پیگیری این پرونده را از طریق مجامع بین‌المللی مربوطه پیش خواهیم گرفت و دیگر هیچ مماشاتی را در دستور کار خود قرار نمی‌دهیم.

باشگاه پرسپولیس اعلام کرد؛ توافق با پدیده برای بستن پرونده شکایت

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پرسپولیس تیم فوتبال پدیده پرسپولیس تیم فوتبال پدیده باشگاه پرسپولیس باشگاه پدیده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۲۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک اینستاگرامی رییس فیفا به قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران

به گزارش خبرنگار مهر، جیانی اینفانتینو رییس فدراسیون بین‌المللی فوتبال با انتشار عکسی از تیم ملی ایران در استوری اینستاگرام خود نسبت به قهرمانی ملی‌پوشان فوتسال در جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال واکنش نشان داد و گفت: «به تیم ملی ایران بابت قهرمانی در آسیا و صعود به جام جهانی فوتسال تبریک می‌گویم».

شایان ذکر است تیم ملی فوتسال ایران با کسب پیروزی ۴ بر یک مقابل تایلند در فینال جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا برای سیزدهمین بار با کاپ قهرمانی این رقابت‌ها جشن گرفت.

کد خبر 6091746

دیگر خبرها

  • فرمانده سپاه: رسما اعلام کردیم که می‌زنیم و همه می‌دانستند؛ این عملیات قابل تکرار است
  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از امشب
  • تجربه اخیر کاهش نرخ ارز در شرایط بحرانی بی‌سابقه بود
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس رسمی شد(عکس)
  • بررسی ادعاهای تازه بی‌بی‌سی در مورد پرونده نیکا شاکرمی
  • سفر به عتبات یک سفر توحیدی است
  • نامه باشگاه سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال
  • نامه محرمانه AFC برای استقلال و پرسپولیس
  • تبریک اینستاگرامی رییس فیفا به قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران