Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@07:45:07 GMT

استقرار ناظرین مدیریت بحران در مترو تهران

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۳۲۷۱۹

استقرار ناظرین مدیریت بحران در مترو تهران

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از سازمان مدیریت بحران شهر تهران، علی نصیری در جلسه ستاد مدیریت بحران شهر تهران اظهار کرد: ناظرین رعایت پروتکل ها را با روی گشوده از شهروندان درخواست و افرادی را که پروتکل‌ها را رعایت نکنند، با احترام از مترو خارج می‌کنند.

نصیری ادامه داد: همچنین از هفته آینده با مشارکت سازمان زیباسازی شهر تهران تبلیغات موثری در خصوص کرونا در تهران صورت می‌گیرد، ضمن اینکه تاکید می‌کنم که سوله‌های مدیریت بحران همیشه آماده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به وضعیت شیوع امیکرن در کشور و شهر تهران، میزان ابتلا و بستری ناشی از این بیماری بر تمرکز روی این موضوع تاکید کرد و یادآور شد: پیگیری مصوبات ستاد به منظور اجرای کامل آنها از اهمیت برخوردار است و باید چالش‌های موجود را به سرعت برطرف کرد.

رییس سازمان مدیریت بحران شهر تهران همچنین با اشاره به اهمیت تشکیل تیم‎های نظارتی برای کنترل مراکز پرتجمع مانند سالن‎های سینما، جشنواره فیلم فجر و همچنین واگن‎های مترو بر ضرورت آگاه‌سازی شهروندان تهرانی نسبت به خطرات امیکرون تأکید کرد.

به گفته وی، پیگیری تزریق دز سوم واکسن به اقشار آسیب‌پذیر از طریق اعزام تیمهای عملیاتی، بهره گیری از سامانه امید و سایر روشهای ممکن شناسایی و تدقیق آمار رانندگان تاکسی برای تزریق دُز سوم، اتخاذ تصمیمات لازم در خصوص رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در مترو و دیگر بخش‌های حمل و نقل عمومی و اعمال رویه یکسان در حوزه اطلاع‌رسانی و ایجاد یکپارچگی اجرایی بخشی از مصوبات جلسه ستاد مدیریت بحران کرونا شهر تهران بود.

برچسب‌ها ویروس کرونا شهر تهران سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا شهر تهران سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران ویروس کرونا شهر تهران سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران مدیریت بحران شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۲۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر رئیس سازمان مدیریت بحران کشور به کرمانشاه

افشین یگانه مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت : محمدحسن نامی معاون وزیر و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور به منظور بررسی میزان آمادگی این استان در حوادث غیرمترقبه سفری یک روزه به استان کرمانشاه خواهد داشت.

وی افزود: هدف از این سفر بررسی مجموعه موضوعات و آخرین اقدامات پیشگیرانه در حوزه مدیریت بحران در کرمانشاه است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه به برنامه‌های این سفر اشاره کرد و گفت: قرار است رئیس سازمان مدیریت بحران بازدیدی از مناطق زلزله زده سرپل ذهاب داشته باشد و از نزدیک در جریان آخرین اقدامات ساخت و ساز در منطقه قرار بگیرد.

یگانه افزود: بازدید از بافت فرسوده، بررسی آخرین اقدامات انجام شده و روند پیشرفت ساخت و ساز در این مناطق و بازدید از آبشوران به عنوان یک نقطه حادثه خیز در شهر کرمانشاه از دیگر برنامه‌های این سفر است.

وی خاطرنشان کرد: در نهایت جلسه ستاد مدیریت استان کرمانشاه با ریاست دکتر نامی و حضور مدیران استانی برگزار می‌شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • سفر رئیس سازمان مدیریت بحران کشور به کرمانشاه
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن های مترو
  • رئیس سازمان مدیریت بحران کشور به کرمانشاه سفر می‌کند
  • عملیات تیم مدیریت بحران تهران در امدادرسانی به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • ابلاغ یک مصوبه مهم در حوزه ایمنی پایتخت | تهران امن‌تر می‌شود؟
  • استفاده از درس آموخته‌های سیل۱۴۰۳در بحرانهای ناشی از آب در پایتخت
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن‌های مترو
  • بازسازی گذرگاه آبی مرکزی شهر ایلام
  • بازسازی گذرگاه آبی مرکزی شهر ایلام در دستور کار است
  • سیل مسیر قطار تهران - گرگان را بست