Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمد عزتی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از تمدید مهلت ارسال آثار به این همایش در تبریز خبر داد و افزود: دانشگاهیان و علاقه مندان شرکت در همایش می توانند آثار خود را تا ۱۵ اسفند امسال به دبیرخانه ارسال کنند. 

وی تعداد مقالات رسیده به دبیرخانه را ۵۵ مقاله عنوان کرد و افزود: مقالات ارسالی به دبیرخانه همایش با موضوعات مدیریت شهری شهروند مدار، عدالت محوری، برنامه محوری، مدیریت راهبردی در شهرها، شایسته سالاری، معنویت محوری، دیپلماسی شهری، مدیریت بحران، کودکان و نوجوانان، مسئولیت پذیری، مدیریت یکپارچه و آینده پژوهی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عزتی اظهار کرد: علاقه مندان می‌توانند مقالات خود را تا تاریخ ششم اسفند سال ۱۴۰۰ به دبیرخانه همایش ملی «جلوه های جهادی آقا مهدی باکری و حاج قاسم سلیمانی در مدیریت شهری» به آدرس www.basij.tabriz.ir  ارسال کنند.

وی افزود: این همایش توسط سازمان بسیج شهرداری تبریز و با همکاری مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری تبریز برگزار می‌شود و چارچوب همایش در ۲ بخش اجرایی و علمی تنظیم شده است که بخش علمی شامل کمیته علمی مرکب از استادان دانشگاه جامع علمی کاربردی، هنر اسلامی، آزاد اسلامی، پیام نور و سایر دانشگاه ها و  مراکز علمی آذربایجان شرقی هستند و بخش اجرایی نیز شامل کمیته های اجرایی، ارتباطات و تشریفات و فناوری است.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی شهرداری تبریز شهید مهدی باکری همایش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی شهرداری تبریز آذربایجان شرقی دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی شهرداری تبریز شهید مهدی باکری همایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۲۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری اصفهان باید فصل وصل سرمایه‌گذاری مخاطره‌پذیر با شرکت‌های دانش‌بنیان باشد

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اگر معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان سال آینده درصدد است اتفاقی را رقم بزنند باید فصل وصل سرمایه‌گذاری مخاطره‌پذیر با شرکت‌های دانش‌بنیان باشد و با ایده‌پردازان و ایده‌نگاران ارتباط بگیرند تا در نهایت در کنار هم تامین‌کننده مدیریت شهری باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مصطفی نباتی‌نژاد در جلسه انعقاد قرارداد مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای بین سازمان مشارکت‌ها و سرمایه گذاری شهرداری اصفهان و شرکت صنایع شهر فرین به عنوان یکی از برنامه‌های ویژه دومین رویداد ملی حمل و نقل دانش بنیان ضمن تقدیر از برگزارکنندگان این رویداد مهم در حوزه حمل‌ونقل اظهار کرد: معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان برای دومین بار نسبت به برگزاری GoingEvent در این رویداد اقدام کرده‌اند که امیدواریم ادامه پیدا کند.

وی اضافه کرد: بر اساس گزارش ارائه شده ۷۰ درصد محتوای نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان نسبت به سال گذشته تغییر کرده است و این نشان دهنده شاخص بهبود در این موضوع است.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: به‌نظر می‌رسد اگر کل مجموعه خدماتی و امکاناتی مدیریت شهری اصفهان و کل شهر اصفهان را مورد توجه قرار دهید و آن‌ها را در آینده در این ره‌آورد فناورانه درگیر کنید، بسیار مؤثرتر است.

وی با بیان اینکه مدیریت شهری اصفهان ۸ درصد سهام بانک شهر را دارد، ادامه داد: همچنین مدیریت شهری اصفهان بخشی از سهام اولین VC یا سرمایه‌گذاری خطرپذیر اصفهان را دارد که اسم این VC شرکت هدهد است؛ در این برنامه باید تعدادی از وی‌سی‌های کشور دعوت می‌شدند، می‌دیدند، می‌خریدند و با همدیگر شراکت داشتند.

نباتی‌نژاد گفت: اگر معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان سال آینده درصدد است اتفاقی را رقم بزنند باید فصل وصل سرمایه گذاری مخاطره‌پذیر با شرکت‌های دانش‌بنیان باشد و با ایده‌پردازان و ایده‌نگاران ارتباط بگیرند تا در نهایت در کنار هم قرار بگیرند و تأمین کننده حرفه‌ای مدیریت شهری باشند.

کد خبر 749916

دیگر خبرها

  • شهرداری اصفهان باید فصل وصل سرمایه‌گذاری مخاطره‌پذیر با شرکت‌های دانش‌بنیان باشد
  • احیای خانه های تاریخی با هدف جذب گردشگری در تبریز
  • ۱۱۲۹ اثر به دبیرخانه «طنز پهلو» ارسال شد/ استان تهران بیشترین آثار طنز را ارسال کرد
  • افزایش تعداد مددسراها و پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایتخت
  • توزیع ۱۴ هزار تن آسفالت در معابر شهری تبریز
  • افزایش تعداد مددسرا‌ها و پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایتخت
  • تبریز گردشگرپذیر می شود/ احیای خانه های تاریخی در دل شهر
  • کوتاهی دستگاه‌های خدمات‌رسان مدیریت شهری را ضعیف جلوه می‌دهد
  • تحقق مدیریت هماهنگ شهری در شرکت توسعه شهرداری اصفهان/ شوراها مصداق بارز مردم سالاری است
  • شورا‌های اسلامی نمونه استان کرمان مشخص شدند