Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان همدان - محمدعلی محمدیدر مراسم بهره برداری از هفت طرح در حوزه‌های فرهنگی، آموزشی، اقتصادی و درمانی گفت:این طرح ها شامل چهار مرکز آموزشی، مرکز اورژانس جاده ای، رادار هواشناسی و کارگاه روستایی گلدوزی تمام اتوماتیک است که  با اعتبار ۵۹ میلیارد تومان در هشتمین روز از ایام الله دهه فجربه  بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در آیین افتتاح «دبیرستان دخترانه مشارکتی حاج حسن اخوان عطار»  گفت: نقش مردم ایران در انقلاب بی نظیر بود  و انقلاب اسلامی ایران، مردمی و سراسری بود و همه اقشار مردم در سراسر کشور با تمام قوا و تمام وجود در آن مشارکت داشتند و این امر یکی از مهمترین دلایل پیروزی انقلاب و استقرار جمهوری اسلامی است.

 فرماندار همدان گفت:ساخت دبیرستان دخترانه مشارکتی حاج حسن اخوان عطار با ۶ باب کلاس و هشت اتاق مجهز به سالن آمفی تئاتر و آزمایشگاه با ۸۲۸ متر زیر بنا به همت خیر از سال ۹۷ شروع شده و با سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

محمدی گفت:آشنایی نسل آینده ساز و دانش آموزان با اهداف و دستاورد‌های انقلاب اسلامی و انتقال مفاهیم و ارزش‌های این رویداد عظیم به نسل نوجوان و جوان از طرق مختلف در جامعه ضروری بوده و مورد تاکیداست.

او گفت: ایجاد توسعه پایدار جامعه آینده را نیازمند زیرساخت‌های آموزشیاست و  با رشد فرزندان در فضای آموزشی مناسب جامعه به اعتلا می‌رسد.

فرماندار همدان همچنین در آیین افتتاحیه «مدرسه مشارکتی زنده یاد بهرام وطن خواه» گفت: این دبیرستان مشارکتی با ساختار بتونی، ۱۲ باب کلاس و ۱۵ اتاق، مجهز به سالن آمفی تئاتر و آزمایشگاه در سه طبقه و با رعایت تمام اصول ایمنی و زلزله به بهره برداری رسید.

به گفته محمدی این مدرسه مشارکتی با معماری ایرانی اسلامی و بهترین مصالح و هزار و ۶۳۵ متر مربع زیر بنا و ۶ میلیارد تومان اعتبار افتتاح شد.

او گفت: خیرین مدرسه ساز با گام‌های خداپسندانه‌ای که برمی دارند در واقع نورامید به آینده را در جامعه تقویت می‌کنند.

افتتاح مرکز اورژانس جاده‌ای با اعتبار ۲۴ میلیارد تومان

فرماندار همدان همچنین در آیین افتتاح مرکز اورژانس جاده‌ای جورقان گفت: پایگاه شهری شماره ۱۱ شهرستان همدان با اعتبار ۲۴ میلیارد تومان خدمت رسانی به شهر جورقان، پلیس راه همدان، امزاجرد و روستا‌های اطراف را به عهده دارد و و حوادث ترافیکی و جاده‌ای در این محدوده را پوشش دهی می‌کند.

محمدی گفت: این مرکز اورژانس با ۶ نفر پرسنل و یک دستگاه آمبولانس از اول بهمن شروع به کار کرده و در این مدت ۲۵ ماموریت انجام شده است.

افتتاح کارگاه مکانیزه چاپ گلدوزی روی پارچه

او در آیین افتتاح کارگاه مکانیزه چاپ گلدوزی روی پارچه گفت: این کارگاه با اعتبار ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان که ۲ میلیارد تومان آن از محل تسهیلات روستایی بانکی صندوق کارآفرینی امید شهرستان همدان تامین اعتبار شده برای ۱۵ نفر اشتغالزایی دارد.

فرماندار همدان گفت: عزم دولت انقلابی برای رفع محرومیت مناطق روستایی جدی است و شاهد تحولات چشمگیری در همدان خواهیم بود.

به گفته محمدی در حال حاضر همه ما وظیفه داریم با تعلق به نظام و انقلاب اسلامی و در این شرایط حساس و اوج گیری بیماری منحوس کرونا، به روش‌های متفاوت یکبار دیگر پایبندی خود را به نظام و انقلاب نشان دهیم.

آیین کلنگ زنی رادار هواشناسی همدان

فرماندار همدان همچنین در آیین کلنگ زنی رادار هواشناسی همدان و افتتاحیه ایستگاه اقلیم شناسی خودکار اشتران که در ارتباط زنده تصویری با ایستگاه بارابند انجام شد گفت: پیش بینی‌های نقطه‌ای با درصد بالا، پیش بینی‌ها تغییر اقلیم، مقدار و شدت بارش در کمترین مدت زمان و در نهایت حفاظت از جان و مال مردم با پیش بینی به موقع بارش‌های سیل آسا و حوادث مشابه، از کارکرد‌های این رادار هواشناسی است.

محمدی گفت:این رادار دهمین رادار کشور دربین استان‌ها است که همدان با افتتاح رادار مرجعی در پیش بینی هواشناسی برای استان‌های مجاور باشد و با این حرکت ارزشمند در جهت توسعه پایدار قدم‌هایی را در جهت پیشرفت استان که زیبنده مردم باشد برداریم.

او گفت: رادار رصد هواشناسی با ۳۵ میلیارد تومان تامین اعتبار شده است که ۳۲ میلیارد تومان آن اعتبارات ملی و سه میلیارد تومان آن از اعتبارات استانی است.

همزمان با ایام الله دهه فجر، بهره برداری و عملیات اجرایی ۱۰۷ طرح با اعتبار هزار و ۴۴ میلیارد تومان در شهرستان همدان آغاز می‌شود که افتتاح این طرح‌ها سهم بسزایی در اشتغالزایی شهرستان ایفا می‌کند.

منبع ایرنا

انتهای پیام/غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دهه فجر افتتاح طرح بهره برداری رسید رادار هواشناسی فرماندار همدان آیین افتتاح میلیارد تومان مرکز اورژانس پیش بینی جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۲۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مرکز مدیریت هوشمند انرژی (مها) در همدان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ است
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ای است
  • دو هزار و ۹۵۰ طرح آماده بهره برداری در بردسکن
  • افتتاح مرکز مدیریت هوشمند انرژی (مها) در همدان
  • آغاز عملیات اجرایی هشت مدرسه و بهره‌برداری از یک هنرستان در بوشهر
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ در چغاخور