Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-01@04:47:56 GMT

مهلت اتصال خودپردازها به سامانه تمدید می شود؟

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۳۲۸۹۶

‍‍‍‍‍‍

به گزارش اقتصادآنلاین؛ بانک مرکزی در راستای گسترش و سهولت دسترسی به خدمات سامانه صیاد برای انجام امور ثبت، تایید و انتقال چک‌های جدید صیادی، شبکه بانکی کشور را به ارایه این خدمات از طریق دستگاه‌های خودپرداز و کارتخوان ملزم کرده ‌است.

حسن شجاعی، رییس کمیسیون اصل۹۰ در ارتباط با الزام بانک‌ها به اتصال خودپرداز چنین می‌گوید: سیستم پیامکی و دستگاه‌های کارتخوان به سامانه صیاد بانک مرکزی جهت ثبت، تایید و انتقال چک یکی از اقداماتی است که قرار بود تا پایان شهریور ماه توسط تمامی بانک‌ها عملی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: البته طبق زمان بندی ارایه شده توسط آقای صالح آبادی در آخرین جلسه با کمیسیون اصل ۹۰ مجلس، قرار شد که امکان ثبت و تایید اطلاعات چک از طریق خودپردازها و پیامک تا پایان دی ماه ۱۴۰۰ توسط تمامی بانک‌ها فراهم شود. 

اکنون حدود یک ماه از مهلت تعیین شده برای اتصال خودپردازها به سامانه صیاد گذشته است، زیرساخت اتصال این خودپردازها زیر نظر بانک مرکزی فراهم شده و علاوه بر آن مهلت اتصال به سامانه دو بار تمدید شده است. 

تایید و انتقال چک‌های جدید همه بانک‌ها تنها از طریق دستگاه‌های خودپرداز سه بانک امکان پذیر است اما تعداد قابل توجهی از این خودپردازها هنوز به سامانه صیاد متصل نیستند. در صورتی که تا پایان بهمن ماه زمان زیادی باقی نمانده و پیوستن ۹ میلیون دستگاه خودپرداز به این سامانه بسیار بعید به نظر می‌رسد. 

قانون جدید چک کماکان با مسایل و مشکلاتی مواجه است؛ در کنار آن کندی اتصال خودپردازها به سامانه صیاد نیز مطرح است که توجه جدی قانون‌گذارن و مجریان این طرح را می‌طلبد تا هرچه سریع‌تر نسبت به ساماندهی آن اقدام کنند.

این مطلب برایم مفید است بلی ۲ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد دور جدید یا دور آخر مذاکرات وین / به روز رسانی لحظه ای بانک مرکزی کمیسیون اصل ۹۰ صالح آبادی خودپرداز حسن شجاعی انتقال چک سامانه صیاد بانک مرکزی بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر اخبار مرتبط روند استفاده از چک های جدید شتاب گرفت انتخاب ناظران شرعی برای بانک‌ ها + فیلم زیرساخت اتصال خودپرداز به سامانه صیاد فراهم است راه اندازی سامانه فروش ارز به خریداران خرد تا دو ماه آینده آیا بانک مرکزی روی رفع تحریم ها حساب باز کرده است؟ قیمت گذاری در سامانه نیما دستوری نیست / تامین ارز به ۴۰میلیارد دلار رسید ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ شرایط فروش خودرو ثبت نام ایران خودرو ثبت نام سایپا نمودار تغییرات قیمت طلا . ارز . شاخص بورس آخرین خبر ها مذاکرات به نتیجه می رسد این هفت کار را اول صبح انجام ندهید! لونا به ۵۰۰ دلار می رسد از سرگیری لای روبی اروند توسط ایران و عراق برترین تصاویر خبری ۲۴ ساعت گذشته مهلت اتصال خودپردازها به سامانه تمدید می شود؟ سنوات امسال کارگران چقدر شد؟ ترکیب استقلال مقابل پیکان بایدن تحریم ها را پله پله لغو می کند نحوه واکسیناسیون کودکان زیر ۱۲ سال تشریح شد شمخانی: بدون رفع موثر تحریم ها، برجام شبیه یک سراب است جنگ در اوکراین؛ آغاز جنگ سرد؟ عرضه های اولیه از فردا دوباره در بورس انجام می شود عدم ابتلای مجدد به سرطان با ایمنی‌ درمانی کمیسیون تلفیق بودجه رتبه بندی معلمان در سال ۱۴۰۱ را افزایش داد کارکنان سازمان ها بدون پرداخت کارمزد خرید اقساطی کنند تلویزیون ۷۱ میلیونی در بازار (جدول) حباب بورس ابتکار دژپسند بود؟ بیش از ۳۷۴ هزار دوز واکسن تزریق شد آنتی بیوتیک ها تأثیری در درمان کرونا ندارند آخرین نشست کمیسیون طرح صیانت بدون مصوبه امضای دو قرارداد تحقیقاتی ذوب آهن با صرفه جویی ۲.۲ میلیون یورویی جوابیه جلیلی در مورد نامه ۲۰۰ صفحه ای قیمت تخم مرغ برای عید و ماه رمضان بدون تغییر می ماند مبتلایان به فشارخون در مصرف این دارو احتیاط کنند! دستگاه های اجرایی پاسخ استعلام دادگاه کرسنت را نداده اند آنتی‌بادی علیه اومیکرون چه وقت تشکیل می شود؟ مبتلایان به اومیکرون تا ۲۵ روز ناقل هستند تایید یک صندوق قابل معامله بیت کوین در آمریکا چند نفر تا امروز از اومیکرون جان باخته اند؟! تحرکات روزانه صندوق‌ های قابل معامله / دارا یکم با رشد ۳.۴درصدی همراه شد امضای ١١ سند همکاری میان ایران و عمان درباره ملکه روغن ها بیشتر بدانید! آغاز روند استیضاح شهاب الدین عزیزی خادم چرا ایتالیا از میزبانی جام جهانی کناره گیری کرد؟ سرقت ترامپ از کاخ سفید صدرنشینی تجلی در معاملات برتر با معاملاتی به ارزش ۱۹۰ میلیارد تومان بازگشت به وین با جمع بندی نهایی توسط مراجع عالی کشور پرفروش ترین انواع چای ساز + قیمت برای تغییر نام در شناسنامه باید چه کرد؟ فردا آخرین مهلت ثبت نام کنکور ۱۴۰۱ برنج قهوه‌ای مصرف کنیم یا سفید؟! ​آغاز خرید الکترونیکی سفته از فردا چند مزیت سرکه سیب که نمی دانستید! کسانی که نمی‌خوابند ، بخوانند! تغییرات در صبا فولاد خلیج فارس؛ دشتیانه مدیرعامل صبا فولاد خلیج فارس شد آخرین آمار کرونا در ایران (۱۴۰۰/۱۱/۱۹) سامانه کسب و کار راه اندازی شد ۹۰ درصد بستری های اومیکرونی، واکسن نزده اند چقدر تایر خودرو تولید شد؟ DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بانک مرکزی کمیسیون اصل ۹۰ صالح آبادی خودپرداز حسن شجاعی انتقال چک سامانه صیاد بانک مرکزی اتصال خودپردازها به سامانه اتصال خودپرداز سامانه صیاد بانک مرکزی انتقال چک بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۲۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت انتخاب رشته دکتری برای بار سوم تمدید شد

به گزارش «تابناک»، سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد؛ پیرو انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته (دفترچه شماره ۲) آزمون ورودی مقطع دکتری (Ph.D.) نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ در تاریخ ۲۸ فروردین ماه جاری  و اطلاعیه‌های تاریخ‌ ۲ و ۵ و ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، ضمن اعلام رشته‌محل‌های جدید، تغییر ظرفیت و یا حذف برخی رشته‌محل‌ها به  مربوط به دفترچه راهنمای انتخاب رشته و اطلاعیه‌های اصلاحی آن، به اطلاع داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می‌رساند به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که تا این تاریخ دهم اردیبهشت ماه برای انتخاب رشته اقدام نکرده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده‌ است که بتوانند تا پایان روز چهارشنبه به‌تاریخ ۱۲ اردیبهشت ماه جاری  نسبت به ویرایش و ثبت رشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند. 

لذا داوطلبان، ضرورت دارد پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته، اطلاعیه‌های مذکور و این اطلاعیه، در صورت نیاز در مهلت در نظر گرفته شده مذکور به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به بروزرسانی فهرست رشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

در ضمن آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به انتخاب کدرشته‌محل‌های تحصیلی اقدام کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ ۱۲ اردیبهشت ماه جاری، نسبت به ویرایش فهرست رشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • پژمان‌فر: بانک مرکزی صدور چک را منوط به ثبت اطلاعات در سامانه املاک کند
  • مهلت انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد
  • مهلت ثبت نام بدون آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت
  • تمدید مهلت نام‌نویسی بدون آزمون در مقطع دکتری تخصصی
  • مهلت انتخاب رشته دکتری برای بار سوم تمدید شد
  • مهلت ۲ روزه برای اصلاح و تکمیل اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده زمستان ۱۴۰۲
  • مهلت انتخاب رشته در آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ برای بار سوم تمدید شد
  • تمدید مهلت ارسال اثر به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت
  • تمدید مهلت ثبت‌ نام در آزمون استخدامی معلمان ویژه بشاگرد و جزایر هرمزگان