Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@17:12:13 GMT

کارت بازی صالح حردانی صادر نشد!

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۳۲۹۶۱

کارت بازی صالح حردانی صادر نشد!

با وجود حضور در اردوی استقلال، اما کارت بازی صالح حردانی صادر نشد و او دیدار امروز برابر پیکان را از دست داد.

به گزارش "ورزش سه"، صالح حردانی مدافع و هافبک راست سابق فولاد که یکی از پر سر و صدا ترین انتقالات زمستانی بود، سرانجام به استقلال پیوست و فرهاد مجیدی امید زیادی داشت تا از این بازیکن برای دیدار امروز برابر پیکان در ترکیب تیمش استفاده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

با وجود اینکه حردانی در دو جلسه تمرینی قبلی استقلال پیش از بازی با پیکان نیز شرکت کرد و حتی در اردوی شب گذشته آبی پوشان نیز حاضر شده بود، اما به دلیل عدم صدور کارت بازی این بازیکن، حردانی دیدار با پیکان را از دست داد.

ظاهرا به دلیل برخی مشکلات میان سازمان لیگ و استقلال، کارت بازی صالح حردانی برای این بازی صادر نشد و علی رغم اینکه کادرفنی روی این بازیکن حساب باز کرده بودند، اما او به همین دلیل قادر به همراهی تیمش در دیدار امروز نیست.

 

مشکل عدم صدور کارت بازی، روز گذشته نیز گریبان احمد گوهری و شهاب گردان دو سنگربان جدید پرسپولیس و فولاد را گرفته بود. گوهری به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس و گردان به دلیل برخی مشکلات دیگر موفق به همراهی تیمشان در دیدار روز گذشته سوپرجام نشده بودند.

 

استقلال تهران پیکان صالح حردانی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران پیکان صالح حردانی صالح حردانی کارت بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۲۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نریمان جهان به دنبال تکرار یک لحظه خاص (ویدئو)

به گزارش ورزش سه، سامان نریمان جهان بازیکن باتجربه پیکان در بازی رفت مقابل شمس‌آذر سوپرگل تماشایی با ضربه والی به ثمر رساند و یکی از زبیاترین گل‌های فصل را به نام خود ثبت کرد.

سامان نریمان جهان بعد از این مسابقه دیگر موفق به گلزنی برای پیکان نشد و 14 بازی متوالی به گلزنی نشد تا هفته‌های زیادی را برای چشیدن طعم گلزنی منتظر بماند و در بازی امروز می‌تواند مجدد گلزنی کند و ناکامی خود را پایان دهد.

نریمان جهان روی برگشت توپ ارسالی از روی نقطه کرنر با ضربه دقیق و محکم والی توپ را به زیباترین شکل وارد دروازه جعفرپور کرد و پس از آن خوشحالی جالبی انجام داد.

ویدئو: 316203

این بازیکن باتجربه امروز در کنار فرشید اسماعیلی هافبک‌های تاثیرگذار پیکان خواهند بود و باید دید مقابل بازیکنان دونده و سرعتی شمس‌آذر چه عملکردی خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • تساوی یک نیمه‌ای تراکتور و استقلال در بازی سرد
  • کارنامه جواد نکونام در تبریز صادر می‌شود
  • سرنوشت دیدار تراکتور و استقلال در دستان دو بازیکن
  • ۱۱ بازیکن نکونام برای فتح تبریز | امید آبی ها به یک بازیکن
  • اوج حساسیت در دیدار‌های امروز لیگ برتر فوتبال
  • پیکان جوانان در قزوین خاموش کرد!
  • نریمان جهان به دنبال تکرار یک لحظه خاص (ویدئو)
  • شش دانگ حواس حردانی به محمد نادری
  • اتوبان تهران-تبریز در کمپ استقلال افتتاح شد!
  • شش دانگ حواس حردانی به استقلالی سابق!