Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@10:46:17 GMT

کلوپ: صلاح شاید بازی کند، مانه قطعا نه

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۳۲۹۸۴

کلوپ: صلاح شاید بازی کند، مانه قطعا نه

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول در مورد آخرین وضعیت ستاره های آفریقایی خود صحبت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، بالاخره رقابت های جام ملت های آفریقا به اتمام رسید و ستاره های لیورپول از جمله محمد صلاح و سادیو مانه به زودی می توانند در ترکیب این تیم به میدان بروند. در آستانه تقابل با لسترسیتی، یورگن کلوپ اعلام کرد ممکن است محمد صلاح در این دیدار بازی کند، اما سادیو مانه هنوز به اردوی تیم اضافه نشده و برای شرکت در جشن قهرمانی سنگال راهی کشور خود شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

یورگن کلوپ گفت: "محمد صلاح اکنون به اردوی لیورپول بازگشته استو من پیش از این با او صحبت کردم و البته صلاح بسیار ناامید است، اما او در انتظار اتفاقاتی است که در لیورپول رقم خواهد کرد. من با محمد صلاح حرف زدم و تقریبا اولین چیزی که او به من گفت این بود که آماده هستم. صلاح یک بازیکن باتجربه و یک هیولا از نظز فیزیکی است و باید ببینیم شرایط چگونه خواهد بود. او امروز یک جلسه ریکاوری خواهد داشت و فردا خواهیم دید که صلاح چه احساسی دارد.

 

 

اما شانسی برای حضور سادیو مانه در دیدار مقابل لسترسیتی وجود ندارد. او برای شرکت در جشن قهرمانی راهی سنگال شده و این جشن برای او، برای مردم این کشور و برای سنگال یک دنیا معنا دارد. ما به این جشن و خواسته سادیو مانه احترام زیادی می گذاریم و هرگز به این فکر نکردیم که از این بازیکن بخواهیم زود راهی اردوی لیورپول شود. او باید هر کاری را می خواهد انجام دهد، زیرا آنها سزاوار این جشن هستند.

 

در حقیقت از نظر احساسی تماشای بازی فینال جام ملت های آفریقا برای من عجیب بود. من همیشه برای بازیکنان بهترین ها را در همه چیز آرزو می کنم، اما در این بازی خوشحالم هر دو بازیکن امکان پذیر نبود."

محمد صلاح سادیو مانه لیورپول یورگن کلوپ (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: محمد صلاح سادیو مانه لیورپول یورگن کلوپ سرمربی یورگن کلوپ سادیو مانه محمد صلاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۲۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحبت های جیمی کرگر در مورد آینده محمد صلاح در دوران جدید لیورپول / فیلم

صحبت های جیمی کرگر در مورد آینده محمد صلاح در دوران جدید لیورپول را مشاهده می کنید.

دانلود (4.4MB)

دیگر خبرها

  • آیا ایده فروش محمد صلاح توسط لیورپول منطقی است؟
  • صحبت های جیمی کرگر در مورد آینده محمد صلاح در دوران جدید لیورپول / فیلم
  • افشای صحبت‌های محمد صلاح در درگیری با کلوپ
  • صلاح در فهرست فروش لیورپول
  • صلاح در لیورپول می ماند
  • محمد صلاح در فهرست فروش لیورپول قرار گرفت
  • پس از درگیری کلوپ و مهاجم مصری، صلاح در لیورپول می‌ماند
  • صلاح در لیورپول می‌‌ماند
  • لیورپول محمد صلاح را در لیست فروش گذاشت
  • با وجود اختلاف با کلوپ؛ محمد صلاح در لیورپول می‌ماند