Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-05@02:09:55 GMT

پیولی: زلاتان مثل یک شیر در قفس است

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۳۳۱۳۳

سرمربی میلان به شکلی جالب غیبت زلاتان ابراهیموویچ مقابل لاتزیو را اعلام کرد

زلاتان ابراهیموویچ با وجود انتشار ویدیویی از آمادگی بدنی‌اش، هنوز از مصدومیت تاندون آشیل اخیرش کاملا ریکاوری نکرده است و بازی با لاتزیو را از دست می‌دهد. 

طرفداری | در چارچوب یک چهارم نهایی کوپا ایتالیا، فردا شب ساعت 23:15 به وقت تهران، تیم‌های میلان و لاتزیو در سن سیرو به مصاف هم می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش فوتبال ایتالیا، استفانو پیولی سرمربی میلان در کنفرانس خبری پیش از این مسابقه، پاسخ‌گوی سوالات خبرنگاران شد. سرمربی روسونری ابتدا درباره شرایط آمادگی زلاتان و اولیویه ژیرو صحبت کرد:

زلاتان مثل یک شیر در قفس است. او انگیزه و جاه‌طلبی زیادی برای کمک کردن به تیم در زمین مسابقه دارد. از این رو، زلاتان امیدوار است به زودی بتواند تیم را همراهی کند. او در بازی فردا در دسترس نخواهد بود و امیدواریم به بازی‌های بعدی برسد. ژیرو ارزشش در زمین را به خوبی نشان داده و همان کاری که از او خواسته شده را انجام می‌دهد. ژیرو فوتبالیست و انسانی عالی است. اولیویه یک فوتبالیست قوی است که کمک‌هایی حیاتی به تیم ما انجام می‌دهد.

پیولی در خصوص پیروزی میلان در دربی دلامادونینا گفت:

راضی هستیم چون بازی مهمی را بردیم اما می‌دانیم که مسیرمان طولانی است. 45 امتیاز دیگر باقی‌مانده و 15 بازی دیگر داریم. این یعنی فصل طولانی است. در همان جایگاه فصل گذشته‌مان هستیم و می‌دانیم که هنوز باید کارهای زیادی انجام دهیم. الان فقط به بازی بعدی‌مان فکر می‌کنیم و می‌خواهیم با کنار زدن لاتزیو، تا پایان کوپا ایتالیا پیش برویم.  

سرمربی روسونری درباره ریکاوری فیکایو توموری و آنته ربیچ و احتمال بازی کردن آن‌ها مقابل لاتزیو گفت:

امروز خواهیم دید. فیکایو دیروز به خوبی تمرین کرده و احساس بهتری دارد. مشخصا او هر اندازه بیش‌تر تمرین کند، فرم بهتری برای بازی خواهد داشت. توموری برای بازی فردا در دسترس است و خواهیم دید از ابتدا بازی خواهد کرد یا خیر. ربیچ دیروز تمرین کرد و باید ببینیم کاملا آماده است یا نه.  

استفانو پیولی در خصوص انتظاراتش از بازی فردا هم صحبت کرد:

لاتزیو یک سرمربی بسیار خوب و بازیکنانی باکیفیت دارد. سازمان تهاجمی لاتزیو با وجود بازیکنانی چون لوئیس آلبرتو، میلینکوویچ ساویچ، زاکانی، فلیپه اندرسون، پدرو و ایموبیه، بسیار چشم‌گیر است. لاتزیو تیمی سطح بالاست و ما اگر می‌خواهیم برای آن‌ها مشکل‌ساز شویم، باید خوب دفاع کنیم و از فرصت‌هایی که خلق می‌کنیم، نهایت بهره را ببریم. باید نهایت تمرکز را داشته باشیم.  

اخبار داغ 

این زن روی تتلو را کم کرد! / سارا سبات کیست؟ + عکس واکنش علیرضا بیرانوند به بیانیه پرسپولیس: قرارداد بازیکنان تاجیکستانی باشگاه با اجازه من در فدراسیون ثبت شد کنعانی زادگان 100 میلیون جریمه و دو بازی ملی محروم شد دنی آلوز و احتمال محرومیت دو جلسه ای از همراهی بارسلونا فصل کابوس وار یان اوبلاک؛ آماری افتضاح برای فاتح زامورا 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۳۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسکتبال NBA | ما بازی هفتم می‌خواهیم!

بازی هفتم در راند اول پلی آف؟ ممکن است دو مورد داشته باشیم.

طرفداری | بامداد شنبه به وقت تهران، دو بازی در جریان پلی آف NBA برگزار شد. این مطلب پس از بازی اورلاندو مجیک و کلیولند کاوالیرز ایجاد شده و بعد از دیدار دالاس موریکس و لس آنجلس کلیپرز، به روز رسانی خواهد شد.

اورلاندو مجیک ۱۰۳-۹۶ کلیولند کاوالیرز (۳-۳ مساوی)

دالاس موریکس - لس آنجلس کلیپرز (۲-۳ به سود موریکس)

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • گلایه پیولی از خبرنگاران: نمی‌توانم شما را کنترل کنم!
  • اولین واکنش پیولی به توافق با ناپولی و اعتصاب هواداران افراطی میلان
  • ده‌روسی: از سری آ و لیگ اروپا دست نمی‌کشیم!
  • بسکتبال NBA | ما بازی هفتم می‌خواهیم!
  • زلاتان مربی بعدی میلان را انتخاب کرد
  • پایان تلخ ستاره وفادار؛ جدایی پس از ۱۲ سال!
  • ژاوی: جیرونا در سطح تیم‌های لیگ قهرمانان است
  • پس از 12 سال: جدایی کاپیتان محبوب از دورتموند
  • استفانو پیولی گزینه اصلی هدایت ناپولی
  • هوملس: با قلب خود بازی خواهیم کرد