Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@09:06:54 GMT

مانور مدیریت کرونا در تویسرکان برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۳۳۱۷۸

مانور مدیریت کرونا در تویسرکان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، حسین افشاری بعداز ظهر امروز در جلسه قرارگاه زیستی اولویت نخست امروز این شهرستان را در مدیریت بیماری کرونا تشویق، ترغیب و اقناع مردم به تزریق واکسن دانست و از انجام واکسیناسیون ۶ درصد دز اول، ۱۸ درصد دز دوم و ۶۸ درصد دز سوم در رده سنی کودکان بالای ۱۲ سال سخن به میان آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به کاهش چشمگیر فوتی‌ها از ۷۰۰ تا ۸۰۰ نفر با پیگیری‌ها دولت سیزدهم افزود: عمده فوتی‌های امروز که به بالای صد نفر رسیده، از افرادی هستند که واکسن دریافت نکرده‌اند، بنابراین هر چه می‌توانیم باید با استفاده از ظرفیت‌ها در راستای ترغیب پیکره جامعه به ویژه بین کودکان و نوجوانان در رده سنی ۹ تا ۱۸ بر انجام واکسیناسیون جریان سازی کنیم.

سرپرست فرمانداری شهرستان تویسرکان با اشاره به اینکه شهرستان تویسرکان در وضعیت زرد قرار دارد بر رعایت پروتکل‌ها، زدن ماسک و پرهیز از حضور در اجتماع تأکید کرد و گفت: تا حد ممکن ضمن رعایت پروتکل‌ها، اجتماعات را در شهرستان کاهش دادیم.

وی با اشاره به کاهش هفت برابری فوتی‌های کرونا در تویسرکان، از برگزاری مانوری طی روزهای آینده با هدف سنجش آمادگی شهرستان ویژه سویه کرونا در شرایط بحران خبر داد و تاکید کرد: مدیران آماده باشند، اگر مدیری در این زمان در دسترس نباشد کارت زرد دریافت خواهد کرد.

افشاری با اشاره به اینکه دانشجوی پرستاری و مامایی دانشگاه آزاد به تعداد حدود ۴۵۰ نفر در انحصار تویسرکان است،بر همکاری دانشگاه آزاد با بهداشت و درمان شهرستان در شرایط کرونایی تاکید کرد.

وی با اشاره به وجود روحیه جهادی در بین کادر درمان شهرستان به ویژه در مدیران این بخش، با تقدیر از زحمات این فعالان در هسته اصلی جبهه مبارزه با بیماری کرونا، گفت: پیگیری تامین دستگاه سی تی اسکن برای بیمارستان سردار سلیمانی را در دستور کار داریم.

فرمانده قرارگاه زیستی همدان نیز با اشاره به اینکه امروز شرایط سخت کرونا را داریم اظهار کرد: باید در این شرایط بستری فراهم شود تا مردم بیش از این اذیت نشوند چراکه آستانه تحمل مردم به دلایل اقتصادی پایین آمده است.

سردار مهدی فرجی با تاکید بر فرهنگسازی رعایت پروتکل‌ها و تزریق واکسن کرونا به ویژه دز سوم در بین مردم  تاکید کرد: به واسطه آسیبی که طی دو سال کرونا مردم از حیث اقتصادی دیدند امروز نمی‌توانیم تعطیلی بازار را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه برنامه ویژه ۲۲ بهمن امسال با توجه به وضعیت رنگی کرونا در هر شهرستان انجام می‌شود گفت: طرح شهید سلیمانی را در بحث کرونا تا گام ۶ پیش بردیم در این طرح استفاده گستردی از نیروهای مردمی را داشتیم.

فرمانده قرارگاه زیستی همدان از توزیع دو مرحله کمک‌ها مومنانه برای جامعه هدف تا ۱۱ اسفندماه امسال خبر داد تاکید کرد: اولویت امروز کشور سلامت مردم در بحث کروناست برهمین اساس موضوع سیاست‌گذاری و طبق برنامه پیش می‌رود.

وی با اشاره به درگیری کودکان در سویه جدید کرونا، از بستری ۹۵ کودک زیر ۱۰ سال در بیمارستان بعثت سخن به میان آورد و تاکید کرد: به خاطر صیانت از سلامت فرزندانمان بر زدن ماسک و واکسیناسیون همه همت کنیم.

سردار فرجی با اشاره به اینکه بیشترین درگیری با کرونا برای افرادی که واکسن نزدند است گفت: متاسفانه برخی ضمن اینکه خود واکسن نزدند، جلسه می‌گذارند و واکسن را زیر سوال می‌برند در حالی که واکسن داخل تایید شده است.

وی تصریح کرد: دشمن به دنبال سه هدف فروپاشی انقلاب از درون و برون، گسترش میدان نفوذ و ایجاد یاس و ناامید با ناکارآمد جلوه دادن انقلاب است بنابراین باید آگاهانه و با بصیرت عمل کنیم.

فرمانده قرارگاه زیستی همدان با تاکید بر اینکه امروز آمریکا اگر قدرت دارد به خاطر بهره‌ بردن از رسانه است گفت: آمریکا مدیریت افکار عمومی را در دست گرفته است اما ایران اسلامی کشور قدرتمندی است و با کمک نیروی مردمی در مقابل استکبار ایستادگی می‌کند.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان نیز با اشاره به فعالیت دو مرکز واکسیناسیون ثابت و ۲۷ مرکز سیار در شهرستان اظهار کرد: با مشارکت سپاه و بسیج تاکنون ۱۷۴ هزار و ۲۱۰ نفر دز اول، ۷۹ هزار و ۱۱۸ نفر دز دوم و ۲۵ هزار و ۸۷۷ نفر دز سوم واکسن کرونا را دریافت کردند.

کامران کریمی با اشاره به خدمات‌دهی مطلوب سپاه با همکاری خیران در حوزه معیشت و سلامت گفت: تاکنون ۳۵ هزار بسته معیشت به جامعه هدف از ابتدای شیوع کرونا تا کنون در سطح شهرستان توزیع شده است.

رئیس بهداشت و درمان شهرستان تویسرکان با اشاره به اینکه بخش‌های بیمارستان سردار شهید سلیمانی به بیماران کرونا اختصاص دادیم اظهار کرد: تعداد کمی افراد مثبت سویه جدید کرونا بستری در بیمارستان داریم؛ اما آمار مراجعه سرپایی‌ها زیاد است.

ابراهیم طواف زاده روند درگیری کرونا جدید در بین کادر درمان را رو به افزایش اعلام کرد و گفت: در خصوص پزشک عمومی به شدت شهرستان کمبود دارد.

وی با تاکید بر رعایت پروتکل‌ها و زدن ماسک و عدم حضور در اجتماع افزود: بهداشت و درمان تویسرکان با تمام توان در بحث کرونا با جدیت در حال خدمات‌دهی است و آنچه کادر درمان را یاری می‌کند دریافت واکسن و رعایت اصول بهداشت است.

 انتهای پیام/89010

منبع: فارس

کلیدواژه: فرماندار تویسرکان واکسیناسیون مانور مدیریت کرونا رعایت پروتکل ها قرارگاه زیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۳۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مازندران؛ مهد علم و دانش و نیروی انسانی کارآمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، یوسف نوری در این نشست نخبگان را محرک جامعه برای رسیدن به خودکفایی و قله دانایی توصیف کرد وگفت: برای حل نظام مسایل استان به صورت موضوعی با افراد قوی نخبگانی ورود پیدا می‌کنیم، 

وی افزود: مشکلات کشور در حوزه مدیریت است و این خطه طبق آمار و بررسی‌های تاریخی مهد علم و دانش و نیروی انسانی کارآمد است.

استاندار مازندران با بیان اینکه مازندران جزو اولین‌های کشور در کسب مدال‌های المپیاد ملی و بین المللی است، تصریح کرد: نخبگان افراد قوی هستند و باید موضوعی در حل نظام مسایل مازندران ورود پیدا کنیم.

وی با ذکر این نکته که امروز اسیر مدیریت‌های فرسایشی هستیم، توضیح داد: سازمان‌های بدون بودجه و رییس، انگاره امروز مدیریت در کشور‌های پیشرفته است که مورد اهتمام ویژه قرار گرفت، در حالی که مشکلات و چالش‌های بروکراسی اداری در بخش‌های خصوصی و دولتی کشور، قله شده است.

نوری با اظهار این که نخبگان و استعداد‌های دانش بنیان مازندران زنجیره توسعه مازندران هستند، ادامه داد: حمایت دستگاه‌های اجرایی از شرکت‌های دانش بنیان و پارک علم و فناوری مازندران مورد تاکید جدی است.

نماینده عالی دولت در مازندران با تاکید بر این که معیار ارزیابی مدیران مازندران استفاده از ظرفیت‌های اعضای نخبگان و پارک علم و فناوری است، گفت: ارزیابی‌های میدانی نیز در چگونگی استفاده و حمایت واقعی از سوی دستگاه‌های اجرایی با جدیت عملیاتی می‌شود.

استاندار مازندران با اشاره به این که معتقدم توسعه مازندران باید با عینک و نگاه نخبگان عملیاتی شود، گفت که تاکید می‌کنم دستگاه‌های اجرایی استان باید بکارگیری از نخبگان را عملیاتی کنند.

نوری ادامه داد: مشکلات کشاورزی مازندران با نگاه کارشناسی ارشد دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی استان حل و فصل شود.

وی با اظهار این که شرکت‌های دانش پژوهان جوان مازندران باید بیشتر تقویت و حمایت شود، تصریح کرد: رسیدن به بهره وری اقتصادی در سه بخش اقتصادی، خدمات و فرهنگی مازندران فقط با توجه واقعی و عملی به نخبگان است.

نوری با تاکید بر این که همه مدیون خون شهدا هستیم، گفت: اقتدار و امنیت امروز کشور را نیز نخبگان و دانش آموزان در المپیاد‌ها تضمین کردند.

دیگر خبرها

  • کشف و جمع آوری ۱۸ قلم دارو و واکسن تاریخ گذشته در شهرستان بیرجند
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • پیشنهاد وزارت ورزش برای تعیین مدیریت پرسپولیس و استقلال
  • حجاج ابهری و خدابنده‌ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • لزوم کاهش مصرف کیسه‌ها و ظروف یکبار مصرف پلاستیکی
  • حجاج ابهری و خدابنده ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • مازندران؛ مهد علم و دانش و نیروی انسانی کارآمد
  • برگزاری مانور آمادگی و پیشگیری از خطرات احتمالی وقوع حوادث غیرمترقبه طبیعی