Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه‌شنبه دانشگاه علوم پزشکی مشهد، دکتر محمد پهلوان گفت: از این تعداد ۹ مرکز شامل مرکز سلامت آب و برق، مرکز سلامت شهرک لشکر، درمانگاه پنجتن و درمانگاه طبرسی، درمانگاه رضوان، مرکز سلامت احمدی، درمانگاه شریف، مرکز سلامت سیدی و درمانگاه آرین در نقاط مختلف شهر مشهد به صورت شبانه روزی فعالیت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: فعالیت سایر مراکز خدمات جامع سلامت و درمانگاه های منتخب از ساعت هفت و ۳۰ دقیقه تا ۱۹ و ۳۰ دقیقه و در برخی مراکز تا ۲۴ است و در حال حاضر ۳۲ مرکز و درمانگاه در شهر مشهد و ۱۸ مرکز منتخب نیز در شهرستان‌های زیر پوشش این دانشگاه، به بیماران سرپایی در سطح یک خدمات رسانی می‌کنند.

ریس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی کووید ۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد، افزود: روند مراجعه بیماران سرپایی در مناطق زیر پوشش دانشگاه افزایشی است و تمام سطوح بهداشتی و درمانی برای خدمات رسانی به بیماران مبتلا به کرونا در آمادگی کامل هستند.

پهلوان خاطرنشان کرد: برای خدمات رسانی به بیماران سرپایی از ظرفیت بخش خصوصی نیز استفاده شده و در این راستا ۱۵۰ درمانگاه در شهر مشهد در این زمینه فعال هستند که ۱۹ مرکز از این تعداد خدمات را در سطح ۲ و تخصصی به بیماران ارائه می‌دهند.

وی یادآور شد: شهروندان در صورت ابتلا به علائم بیماری در مرحله اول ضمن تماس با سامانه ۱۹۱ و دریافت اطلاعات لازم، به نزدیکترین مرکز خدمات جامع سلامت منتخب و یا درمانگاه مراجعه کنند.

دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در کلانشهر مشهد و ۱۵ شهرستان دیگر خراسان رضوی، ۸۰ درصد از جمعیت ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری این استان را زیر پوشش دارد.  
 

برچسب‌ها ویروس کرونا مشهد دانشگاه علوم پزشکی مشهد شهر مشهد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا مشهد دانشگاه علوم پزشکی مشهد ویروس کرونا مشهد دانشگاه علوم پزشکی مشهد شهر مشهد دانشگاه علوم پزشکی مشهد مرکز سلامت شهر مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۳۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب یک مرکز غیر مجاز خدمات زیبایی در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ مدیر نظارت و اعتباربخشی امور درمان دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت : با توجه به گزارش‌های ارسالی و تبلیغات در فضای مجازی در خصوص مداخله در امور پزشکی به صورت تزریق ژل لب و بوتاکس توسط افراد فاقد صلاحیت حرفه‌ای در مرکز زیبایی واقع در سمنان، کارشناسان نظارت بر امور درمان دانشگاه به همراه نماینده تعزیرات از این مرکز بازدید کردند.
سحر سعدالدین گفت: پس از بررسی و احراز صحت موضوع، این مرکز زیبایی غیر مجاز پلمب و پرونده به مراجع دیصلاح قانونی ارجاع داده شد.

شهروندان می‌توانند هر گونه تخلف مربوط به حوزه درمانی یا دخالت غیر مجاز افراد فاقد صلاحیت در امر درمان‌های پزشکی را به سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور یا اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با شماره ۰۲۳۳۱۰۵۲۲۲۶ و شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه گزارش کنند

دیگر خبرها

  • اردوی جهادی ۷۰ نفره دانشجویان بسیجی علوم پزشکی گلستان
  • مرکز جامع پیشگیری ، کنترل و بیماریهای غیر واگیر  در مرکز خدمات جامع سلامت گلها راه اندازی شد
  • اورژانس بانوان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • افتتاح ۲ طرح بهداشتی در جوین
  • گشایش کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • پلمب یک مرکز غیر مجاز خدمات زیبایی در سمنان
  • بازگشایی مجدد بیمارستان صحرایی در شهرک دانش و سلامت
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • بهره مندی ۱۰ هزار و ۵۰۰ سخت درمان از خدمات بیمه سلامت