Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

بنابراعلام دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، علیرضا زالی، گفت: یکی از این دستگاه‌ها، از جدیدترین وسایل برای انجام اکوکاردیوگرافی است که این امکان را فراهم می‌کند که بخشی از چالش‌های این حوزه به ویژه در ارزیابی بطن راست که یکی از معضلات حوزه اکوکاردیوگرافی است، مرتفع شود.

وی ادامه داد: با استفاده از دستگاه دیگر امکان مقابله و حذف کانون‌هایی که موجب بی‌نظمی‌های قلبی به ویژه بعد از سکته‌های قلبی می‌شود، میسر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زالی تاکید کرد: بیمارستان شهید مدرس یکی از ریشه دارترین بیمارستان‌های آموزشی دانشگاه است و جایگاه و قدمت این بیمارستان به عنوان یک بیمارستان آموزشی در دانشگاه بسیار حائز اهمیت است.

وی با تاکید بر ضرورت رفع خلاء خدمات آموزشی و درمانی در نظام خدمات دانشگاه، لزوم راه اندازی یک مرکز عالی کاردیولوژی و قلب و عروق را در دانشگاه با استفاده از ظرفیت‌های علمی بیمارستان شهید مدرس یادآور شد.

زالی در ادامه با اشاره به مدیریت راهبردی ریاست بیمارستان شهید مدرس نسبت به آمادگی دانشگاه برای عملیاتی کردن برنامه‌های مدیریتی این مرکز اعلام آمادگی کرد.

وی همچنین با اشاره به نقش پررنگ این مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی در روز‌های سخت مبارزه با کرونا، از تلاش‌های کادر این بیمارستان برای ارائه خدمات درمانی به ۶ هزار بیمار بستری و ۲۱ هزار بیمار سرپایی مبتلا به کووید ۱۹ قدردانی کرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره بر اهمیت ارائه خدمات درمانی به بیماران غیرکرونایی در دوران پاندمی، بر ضرورت توجه بیشتر به این موضوع تاکید کرد.

زالی در ادامه بر پتانسیل بیمارستان شهید مدرس در توسعه خدمات حوزه قلب و عروق به عنوان یک سانتر آموزشی مهم در دانشگاه اشاره کرد.

وی با اشاره به افت درآمد بیمارستان‌های دانشگاه در دوران مبارزه با کرونا، خواستار استفاده بیشتر از ظرفیت‌های خیرین در این مرکز شد.

منبع: خبرآنلاین

منبع: آفتاب

کلیدواژه: بیماری قلبی بیمارستان مدرس علیرضا زالی بیمارستان شهید مدرس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۳۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتخار دستگاه آموزشی آران و بیدگل ۳۶ شهید معلم است

فرماندار شهرستان آران و بیدگل ضمن گرامیداشت روز معلم، گفت: افتخار دستگاه آموزشی آران و بیدگل ۳۶ شهید معلم است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آران و بیدگل، علی اکبر رضایی ظهر امروز در دیدار با عوامل برگزاری یادواره شهدای کارگر و معلم، اظهار داشت: هدف از برگزاری یادواره شهدا معرفی شهیدان به عنوان الگویی ماندگار به جامعه به ویژه قشر جوان و نوجوان است.

وی با اشاره به اینکه برگزاری یادواره شهدای کارگر و معلم گامی در راستای نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است، تصریح کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برای نسل جوان که موتور محرکه انقلاب هستند، ضروری و بسیار با اهمیت است.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل ضمن اشاره به رشادت‌ها و دلاوری‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس گفت: شهدای هشت سال جنگ تحمیلی صحنه‌هایی ماندگار را آفریدند که تضمین کننده پیروزی‌‌های رزمندگان در آن دوره حساس بود.

رضایی با تاکید بر نقش‌ معلمان به عنوان سفیران فرهنگی در صحنه‌های انقلاب و دفاع مقدس تصریح: تقدیم 36 معلم شهید در شهرستان آران و بیدگل، سند افتخار دستگاه تعلیم و تربیت در نظام اسلامی به ویژه این شهرستان است.

فرماندار آران و بیدگل در ادامه تصریح کرد: جامعه کارگری در دوران دفاع مقدس علاوه بر حضور در جبهه‌های نبرد در سنگر تولید نیز مجاهدت کرده و تقدیم بیش از 365 شهید کارگر مهر تأییدی بر مجاهدت جامعه کارگری شهرستان آران و بیدگل در پاسداشت ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

وی با دعوت از اقشار مختلف مردم به ویژه خانواده معظم شهدا برای حضور در امراسم یادواره شهدای کارگر و معلم شهرستان آران و بیدگل گفت: امروز دشمن در تلاش است تا با بهترین امکانات به اسلام و مسلمین ضربه وارد کند، بنابراین مردم باید در تمامی عرصه‌ها هوشیار بوده و با همان روحیه هشت سال دفاع مقدس با مهارت تمام با یزیدیان زمانه مقابله کند.

انتهای پیام/803/

دیگر خبرها

  • ارائه بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی
  • افتخار دستگاه آموزشی آران و بیدگل ۳۶ شهید معلم است
  • راه اندازی دستگاه CT اسکن در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت
  • تقسیم عشق در زندگی زوج مبتلا به «ای‌ال‌اس»/بیماری جزیی از زندگیست
  • رشته دندانپزشکی کودکان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • راه‌اندازی دستگاه توموتراپی بیماران سرطانی در گلستان
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته دربیمارستان‌های کرمانشاه واسلام آباد غرب
  • مرکز جامع پیشگیری ، کنترل و بیماریهای غیر واگیر  در مرکز خدمات جامع سلامت گلها راه اندازی شد
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته در بیمارستان‌های امام رضا (ع)