Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر حمزه حیدریان بعد از ظهر امروز سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات اداره‌کل امور اقتصاد و دارایی استان کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: سرمایه‌گذاری در استان کرمانشاه تنها با منابع دولتی امکان پذیر نیست و نمی‌توان با اعتبارات دولتی پروژه‌های کلان را پیش برد.

وی افزود: برای پیشرفت نیازمند سرمایه‌گذاری بخش خصوصی هستیم که در کنار منابع مالی کارهای عمرانی را پیش برده و شاهد افتتاح و اجرای پروژه‌هایی از جمله بزرگراه‌ها، ورزشگاه، بیمارستان‌های مناسب و سدها باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه تصریح کرد: افتتاح یک پروژه، فناوری را وارد استان کرمانشاه کرده که ورود فناوری باعث اشتغال‌زایی و کاهش بیکاری می‌شود به گونه‌ای که با راه‌اندازی یک کارخانه نیروهای فنی و دیگر نیروهای مرتبط وارد عرصه کار می‌شوند.

حیدریان گفت: منابع دولتی هر ارگانی بر اساس اعتباراتی که هست داده می‌شود و استانی موفق خواهد بود که بتواند از بخش خصوصی استفاده کرده تا مسیر رشد و توسعه هموار شود.

وی خاطر نشان کرد: از دیگر عوامل تأثیر گذار در مسیر رشد و توسعه استفاده از سرمایه‌گذاری افراد خارج از کشور با تابعیت‌های مختلف است اگر بتوان از این فرصت‌ها استفاده کرد یک پشتیبانی خوب خواهیم داشت بزرگترین منبع قیر در گیلانغرب وجود دارد و نیازمند یک سرمایه‌گذار است.

حیدریان با اشاره به سرمایه‌گذاری خارجی در استان کرمانشاه، افزود: اولین سرمایه‌گذاری در حوزه کشاورزی و دومین سرمایه‌گذاری در حوزه صنعت و معدن بوده و دومین سرمایه‌گذاری که مربوط به یک فرد چینی است سبب اشتغال‌زایی مستقیم ۲۰ نفر و غیرمستقیم ۵۰۰ نفر شده و در فاز توسعه در سال جدید آمارها افزایش پیدا می‌کند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه گفت: فرو آلیاژ محصولی است که در کارخانه فولادسازی مورد استفاده قرار می‌گیرد و مقاومت فولاد را افزایش می‌دهد و کارخانه‌هایی که در این صنعت کار می‌کنند محصولات شرکت را خریداری کرده و استفاده می‌کنند که باعث توسعه و پیشرفت می‌شود.

وی بیان کرد: سرمایه‌گذاری در پروژه فرو آلیاژ ۱۰ میلیون یورو بوده که ظرفیت این کارخانه را به ۱۵ هزار تن در سال رسانده و ۱۰ درصد از نیاز به واردات محصول را کاهش داده و باعث صرفه جویی ارزی ۳۰ میلیون دلاری شده است‌.

حیدریان افزود: به منظور حمایت از اشتغال و تولید تسهیلاتی با نرخ هشت تا ۱۲ درصد داده می‌شود که استان کرمانشاه توانسته یک هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان مصوبه کار گروه استانی تبصره ۱۸ را دریافت کند و در رتبه استان‌های پیشرو باشد.

وی گفت: اگر استانی نتواند سهم خود را جذب کند این فرصت به استان‌های دیگر داده شده و کرمانشاه توانسته از این ظرفیت استفاده کرده و سهم خود را از یک‌هزار و ۵۰۰ میلیارد به یک هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان افزایش دهد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه افزود: وام‌های بدون ضامن تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان به تمامی افراد داده شده و تنها شرط این تسهیلات مستمری بگیر بودن، فرد است.

وی ادامه داد: ساختماهای متروکه و زمین‌های دولتی بدون استفاده‌ای مشاهده می‌شود که هیچ کاربری نداشته ولی می‌توان با داشتن مجوز قانونی آن‌ها را فروخته که پس از فروش ۱۰۰ درصد منابع به خود دستگاه برمی‌گردد و از این امتیاز تا به حال ۷۰ میلیارد فروش داشته‌ایم‌.

حیدریان خاطر نشان کرد: برای جلوگیری از آسیب‌های احتمالی تسهیلات ۳۰۰ میلیونی با ۹.۵ درصد ارزش افزوده در اختیار مالکان بافت‌های فرسوده قرار می‌گیرد و این سهم آزاد بوده و هیچ قید و شرطی برای افراد خاص وجود ندارد.

کد خبر 5420300

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه اداره کل امور اقتصاد و دارایی گیلانغرب جذب سرمایه گذاری سرمایه گذاری خارجی اشتغال زایی بافت فرسوده تسهیلات بانکی دهه فجر ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه انقلاب اسلامی ایران خطبه های نماز جمعه آمار کرونا جشنواره فیلم فجر گرگان شیوع کرونا افتتاح طرح عمرانی عکس استانها بارش برف ایلام دارایی استان کرمانشاه سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۳۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری و کارفرمایی چهارمحال و بختیاری با استاندار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: کارگران نقش بسزایی در تحقق شعار سال دارند و این افراد در رشد تولید در خط مقدم قرار دارند.
حیدری افزود: صنعت نقش مهمی در ایجاد اشتغال دارد و از همین‌رو دولت برنامه‌هایی برای توسعه صنعت و سرمایه‌گذاری در بخش خصوصی دارد.
وی با بیان اینکه در شورای گفت‌وگوی بخش خصوصی و دولت یکی ار محور‌های اصلی سرمایه‌گذاری است، ادامه داد: ما شاهد انگیزه بالا و تلاش فعالان در عرصه تولید هستیم و باید برای رفاه کارگران تلاش شود.
استاندار گفت: دولت رفع مشکلات کارگران را در دستور کار قرار داده و گام‌های خوبی در این زمینه برداشته شده است و امید است با این اقدامات انگیزه مضاعفی برای فعالان این عرصه ایجاد شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری و کارفرمایی چهارمحال و بختیاری با استاندار
  • چگونگی مردمی‌سازی توسعه بالادست صنعت نفت و گاز با توان بخش خصوصی و سرمایه‌های خرد مردمی
  • ‌ویزیت پزشکان‌ در کرمانشاه چند؟
  • اجرای ۳۱ پروژه با مشارکت سرمایه‌گذاران/ پیشرفت ۵۵ درصدی پروژه مشارکتی میخک
  • «خضری» در یک قدمی فرآوری ۵ ماده معدنی/جهش اقتصادی در حوزه معدن
  • ظرفیت های گردشگری روستای «طولاب» ایلام در انتظار سرمایه گذاری
  • کارخانه سیمان سفید در شهرستان دیرابجاد می شود
  • برگزاری مزایده بناهای تاریخی استان مرکزی در نیمه نخست سال جاری
  • اختصاص زمین به تعاونی‌ها برای رونق تولید در اولویت است
  • توسعه میادین نفت و گاز به سرمایه‌گذاری خارجی نیاز دارد