Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، عکاس و کارگردان هنری، هنری پائولو پتیجیانی، با کوهنوردی و گردش در کوه‌های آلپ ایتالیا بزرگ شده است. او اکنون یک آژانس خلاق در تورین را اداره می‌کند، اما همچنان دوست دارد زاویه دید خود از طبیعت را به تصویر بکشد. 

پتیجیانی می‌گوید: «من فکر می‌کنم رنگ‌ها بیانگر روحیه آکادمیک من، و نمایش مناظر طبیعی در عکس‌ها نشان‌دهنده علاقه من به ورزش در فضای باز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

او با استفاده از دوربین مخصوصی که برای نمایش طیف کامل رنگی تنظیم شده است، مجموعه‌ای عکس از مناظر طبیعی ثبت کرده و نام آن را (Infraland) گذاشته است؛ مناظری که نورهای مادون قرمز در آن ثبت شده که از طیف قابل تشخیص برای چشم ما خارج است. 

این عکاس ایتالیایی می‌گوید: «مادون قرمز جهان نامرئی را به ما نشان می‌دهد. این نور خارج از طیفی است که چشم انسان تشخیص می‌دهد. با استفاده از آن، چیزی معمولی را به روشی جدید نشان می‌دهید. این نور، طبیعت را به قهرمان عکس‌های من بدل می‌کند.»

بولیوی کوهستان دولومیت - ایتالیا نیویورک کوهستان آلپ مالدیو دوبی کوهستان آلپ جزایر مالدیو

منبع: گاردین.

کد خبر 655835 برچسب‌ها هنرهای تجسمی سفر - طبیعت‌گردی عکس - عکاس هنر ایتالیا

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: هنرهای تجسمی سفر طبیعت گردی عکس عکاس هنر ایتالیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۳۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) وقتی حیوانات عاشق می‌شوند

عکاس هندی حیات وحش تصمیم گرفته است تا تعدادی از تصاویرش را با مضمون عشق در حیوانات به اشتراک بگذارد.

به گزارش عصرایران، عشق، عشق است! «دوست داشتن» همه‌جا با توجه و مهربانی و لمس کردن نشان داده می‌شود. اینگونه است که برای همه‌ی ما عشق در هر نوعی قابل درک است.

آراویند رام (Aravind Ram)، عکاس دلباخته‌ی حیات وحش است که مجموعه‌ای از تصاویر عاشقانه‌ی حیوانات را به‌اشتراک می‌گذارد. او باتوجه به درکی که از رابطه‌ی حیوانات دارد، تصاویر زوج‌های عاشق وحشی را در مجموعه‌ی «عشق در قلمرو حیات وحش» قرار داده است. از شما دعوت می‌کنیم تماشاگر این مجموعه‌ی رمانتیک باشید.

دیگر خبرها

  • (ویدیو) دستور پخت گوجه و بادمجون به سبک ایتالیایی‌ها
  • خاطره بازی با معلمان کوهستان
  • قدرت رسانه‌ای اسرائیل نتوانست مانع دریافت حقیقت در جهان شود
  • دانشجویان نشان دادند که نسبت به آنچه در جهان می گذرد، بی‌تفاوت نیستند
  • (تصاویر) وقتی حیوانات عاشق می‌شوند
  • انصراف «سینر» از حضور در مسابقات مسترز رُم
  • ببینید | رانندگی با تنها فراری پلاک ملی ایران چه حسی دارد؟
  • اولین موتور سیکلت CNG جهان رونمایی می‌شود
  • غول دوم در راه رویای غیرممکن ایران: قهرمان جهان!
  • نابغه والیبال جهان دیگر به ستاره ایرانی پاس نمی‌دهد!