Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش عصر سه‌شنبه روابط عمومی دفتر امام‌جمعه یزد، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی در مراسمی که با عنوان «نقش آفرینی بانوان در باروری درخت انقلاب» برگزار شد، مهمترین رسالت بانوان را تربیت انسان‌های متعهد و متفکر عنوان کرد.

وی افزود: زیست ما باید بر اساس تشکیل خانواده و تربیت انسان به تمامی معنا برنامه ریزی شود و دغدغه بانوان در کنار تحصیل، شغل و حضور در اجتماع، تربیت نسلی متدین و متفکر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: وظیفه زن، مدیریت در خانواده است و با توجه به سخنان امام راحل که فرمودند بانوان باید در عرصه‌های مختلف انقلاب نقش آفرین باشند، می‌توانند در منازل خود نیز نسل انقلابی تربیت کنند.

به گفته امام جمعروه یزد بانوان باید به سمت فرزندآوری و تشکیل خانواده سوق داده شوند و سپس در زمینه تربیت نسل انقلابی و معتقد ترغیب کرد تا بتوانیم کادری انقلابی برای عرصه‌های مدیریت انقلاب در آینده بسازیم.

همچنین معاون فرهنگی جامعه بسیج زنان کشور گفت: بعد از ۱۵۰ سال حکومت بر دنیا انقلاب اسلامی و ملت ایران تنها مردمانی بودند که به شبکه‌های صهیونیستی «نه بزرگ» گفتند و  در برابر آنان قد علم کردند و این علت بی نظیر بودن انقلاب ماست.

معصومه حکیمیان افزود: در طول تاریخ بشریت، انبیای الهی در جنگ بین حق و باطل به دفاع مقدس پرداختند تا اینکه از ۲۰۰ سال قبل شبکه ای از طریق هجمه‌های نرم، طرح تسلط بر جهان را کلید زد.

معاون فرهنگی جامعه بسیج زنان با اشاره به نقش بانوان در جهانی سازی انقلاب اسلامی تصریح کرد: به فرموده امام عزیز، زنان در واقع معماران جامعه نوین اسلامی هستند، بنابراین نباید اجازه دهیم تربیت نسل ما در اختیار دشمن قرار بگیرد اگر در سایه کاستی‌ها چنین شود گناهی نابخشودنی مرتکب شدیم.

استان یزد یک میلیون و ۲۳۶ هزار نفر جمعیت دارد که ۸۷ درصد در ۲۴ شهر و بقیه در روستاها و سکونتگاه های عشایری زندگی می کنند که ۴۹ درصد جمعیت یزد را بانوان تشکیل میی دهند.

بر اساس آمارهای موجود تعداد کارکنان نهادهای وابسته به دولت در یزد تا پایان سال ۱۳۹۶ در نماگری که از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اعلام شد.

به گزارش ایرنا ، بر اساس این نماگر مجموع نیروهای استان به ‌استثنای دستگاه‌های انتظامی، نظامی ، امنیتی و قضایی ، ۴۳ هزار و ۳۹۴ نفر بود که از این تعداد ۲۶ هزار و ۲۶۶ نفر مرد و ۱۷ هزار و ۱۲۸ نفر زن هستند.
البته تعداد بانوان شاغل در سازمان ها و نهادهای وابسته به بخش خصوصی  تاکنون آماری رسما منتشر نشده است، شواهد نشان می دهد اشتغال بانوان در خارج از منزل  رو به افزایش است.. 

برچسب‌ها تغییر ساعت کاری ادارات فرزند آوری اشتغال زایی بانوان کارآمدی دولت سازمان بسیج مستضعفان آیت الله محمدرضا ناصری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تغییر ساعت کاری ادارات فرزند آوری اشتغال زایی تغییر ساعت کاری ادارات فرزند آوری اشتغال زایی بانوان کارآمدی دولت سازمان بسیج مستضعفان آیت الله محمدرضا ناصری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۳۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم سالگرد پدر ۴ شهید دفاع مقدس در مبارکه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ امام جمعه شهر مبارکه در این مراسم گفت: خانواده‌های معظم شهدا الگوی بی نظیری برای ملت هستند و توانستند ‏درس بزرگ صبر و فداکاری را برای همه ما به ارمغان بیاورند‎ و عزت امروز کشور مرهون ایثار و مجاهدت و فداکاری شهدا و ایثارگران و ‏خانواده‌های آنان است‎. ‎
حجت الاسلام سید مهدی موسوی افزود: پدران و مادران شهدا با تربیت فرزندانی شجاع و دلیر، در زمان ۸ سال دفاع مقدس، جان برکف در جبهه‌ها حاضر شدند و از آرمان‌های امام (ره) و انقلاب اسلامی دفاع کردند.
مرحوم ضیایی، ۱۸ اردیبهشت سال ۱۴۰۲ در سن ۸۴ سالگی به فرزندان شهیدش پیوست.
شهید مجید ضیائی درسن ۱۲ سالگی در تظاهرات پیش از انقلاب به دست نیرو‌های پهلوی همچنین اصغر ضیایی برادر این شهید بزرگوار ۱۲ شهریور سال ۶۰ در ۱۶ سالگی در جنوب کرخه، خدابخش ضیایی، نیمه آذر سال ۶۰ در ۱۸ سالگی در عملیات طریق القدس و محمدرضا ضیایی، ۱۱ آبان سال ۶۱ در عملیات محرم در محور عین خوش در ۱۴ سالگی به شهادت رسیدند.

دیگر خبرها

  • حفظ جایگاه اجتماعی حق شایسته معلم است
  • برگزاری مراسم سالگرد پدر ۴ شهید دفاع مقدس در مبارکه
  • راه حل مشکلات جامعه باید در نظام تعلیم و تربیت، آموزش داده شود
  • دستاوردهای عملیات وعده صادق روایت فتح می‌خواهد
  • بانوان ایرانی بر فرضیه‌های غربی خط بطلان کشیدند
  • معلم ستون فقرات دستگاه تعلیم و تربیت است
  • معلمان الگوی خوبی برای دانش آموزان باشند
  • امام جمعه اصفهان: گفتمان قرآنی باید در خانواده‌ها ایجاد شود
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها منجر به کاهش حقوق می شود؟+ جزئیات
  • کاهش ۹ درصدی نرخ بیکاری در جامعه ایثارگری کشور