Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/قم به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و ایام دهه فجر، مسابقه کتابخوانی سومین جشنواره ملی مهدویت از کتاب "شهدا بهترین الگو منتظران" با جوایز نقدی و غیر نقدی برگزار می‌شود.

 شرکت در این مسابقه رایگان بوده و علاقه مندان می‌توانند با مراجعه به سایت کتاب‌یار در این مسابقه شرکت نمایند و یکی از ۱۰ برنده جایزه نقدی این مسابقه باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است این مسابقه روز چهارشنبه ۲۰ بهمن ماه از ساعت ۹ تا ۲۰ از طریق سایت کتابیار به نشانی http://mahdaviatfest.yarketab.com برگزار خواهد شد.

یادآور می‌شود؛ علاقه‌مندان می‌توانند کتاب شهدا بهترین الگو منتظران را از سایت www.mahdaviatfest.ir  به رایگان دریافت کنند.

لازم به ذکر است سومین جشنواره ملی دانشجویی مهدویت با محوریت «گفتمان سازی مهدویت با تکیه بر موعود یاوری» در چهار بخش ادبی، هنری، ایده پردازی و نوآوری و کتابخوانی برگزار می‌شود و مهلت ارسال آثار تا ۲۲ بهمن خواهد بود و علاقه‌مندان برای شرکت در جشنواره، ارسال آثار و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت جشنواره ملی مهدویت به آدرس mahdaviatfest.ir مراجعه کنند از طریق ادمین تلگرام به آدرس Mahdaviyatfest_admin، یا ادمین ایتا به آدرس Mahdaviyatfest و شماره واتساپی ۰۹۲۲۲۱۲۰۳۱۳ ارتباط بگیرند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جهاد دانشگاهی مسابقه کتاب خوانی جشنواره ملی مهدویت جشنواره ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۳۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین یادواره ۳۵۷ شهید گتوند برگزار گردید

سردار احمد خادم سیدالشهدا فرمانده قرارگاه کربلا خوزستان گفت: در دوران دفاع مقدس رزمندگان شجاع و دلیری داشتیم، که نتیجه آن در محور مقاومت می‌شود، شخصیتی مانند شهید کجباف، شهید محمد تاج بخش، شهید مختاربند و محمدی

به گفته او ۷۷ شهید مدافع حرم خوزستان که بیشترین شهید مدافع در کشور می‌باشد، حاضر شدند که در سوریه و عراق در مقابل داعش بایستند و تا آخرین قطره خون خود جانفشانی کنند.

او می‌گوید: اولین کشوری که جرات کرد به اسرائیل موشک بزند جمهوری اسلامی بود، که آن را موشک باران کرد زمانی که موشک‌های ما به سمت اسرائیل شلیک شد، بیش از ۲۰ کشور به اسرائیل کمک کردند، در مرحله اول گنبد آهنین آنها آسیب دید و موشک‌های ما با اختلاف کمتر از نیم متر به هدف خورد.

به گفته سردار خادم سیدالشهدا این قدرت جمهوری اسلامی است قدرتی که دشمن به آن پی برده است، کشور ما امروز قدرت منطقه است 

فرمانده قرارگاه کربلا گفت: دشمنان ما بدنبال این هستند که ما در خانواده چیزی بنام مادر نداشته باشد، اما در همین فضا به جوانان و نوجوانان سفارش می‌کنم، که به مادرتان احترام بگذارید، پیامبر اسلام (ص) فرموده است اگر حاجتی داری اول برو سراغ مادرت و از او حاجت بگیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر منتشر شد
  • اهمیت توجه به «مخاطب مردمی» در تئاتر رضوی/ ماجرای علاقه به فوتبال
  • ورزشی‌های چهاردهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • فراخوان سومین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی در لرستان
  • برگزاری سومین جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی در استان
  • راهیابی دو اثر از رادیو کیش به مرحله نهایی سومین جشنواره ملی پژواک
  • سومین نشست هم‌اندیشی سخنرانان اعزامی به عتبات عالیات برگزار شد
  • سومین دور مسابقات کشتی با چوخه در شیروان برگزار شد
  • سومین یادواره ۳۵۷ شهید گتوند برگزار گردید
  • خردادماه، یادواره شهید مغفوری در کرمان برگزار می‌شود/ تجلیل از شهید شاخص سازمان بسیج رسانه کشور