Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@22:48:34 GMT

مربی تیم ملی فوتبال به جشنواره فیلم فجر آمد

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۳۳۸۸۷

مربی تیم ملی فوتبال به جشنواره فیلم فجر آمد

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، وحید هاشمیان مربی تیم ملی فوتبال بعد از ظهر سه شنبه - ۱۹ بهمن ۱۴۰۰- در فتوکال فیلم ۲۸۸۸ در خانه جشنواره فیلم فجر حاضر شد.

فیلم ۲۸۸۸ دومین همکاری مشترک کیوان علی‌محمدی و علی‌اکبر حیدری در مقام کارگردان و نویسنده است و تهیه‌کنندگی آن را هم کیوان علیمحمدی بر عهده داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این فیلم مدیر فیلمبرداری مرتضی پورصمدی، چهره‌پرداز: کامران خلج، طراح صحنه و لباس: آیدین ظریف، تدوین: سیاوش پورخلیلی، صدابردار: منصور شهبازی، مهراد ابوالقاسمی و موسیقی: سامان احتشامی همکاری داشتند.

در بین عوامل پشت صحنه این اثر، حضور مرتضی پورصمدی در مقام فیلمبردار دیده می‌شود که سابقه دریافت یک سیمرغ از جشنواره بیست و هفتم فجر برای فیلم شبانه‌روز را دارد،  علاوه بر آن همانطور که پیش از این هم اشاره شد، منصور شهبازی به عنوان صدابردار با دو فیلم علفزار و ۲۸۸۸ در جشنواره فجر شرکت کرده است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: بیژن افسر کنترل شکاری در اتاق تاریک عملیات، در انتظار بازگشت عباس دوران و محمود اسکندری دو خلبان هواپیماهای اف ۴ است که برای حمله و بمباران به بغداد حمله کرده‌اند. احتمال بازگشت هواپیماها پنج درصد پیش‌بینی شده و ...

برچسب‌ها وحید هاشمیان سیاوش پورخلیلی تیم ملی فوتبال جشنواره فیلم فجر پروندهٔ خبری چهلمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وحید هاشمیان سیاوش پورخلیلی تیم ملی فوتبال وحید هاشمیان سیاوش پورخلیلی تیم ملی فوتبال جشنواره فیلم فجر فیلم فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۳۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرینات روماریو برای بازگشت به فوتبال در 58 سالگی؛ هم تیمی شدن اسطوره برزیلی با پسرش! / فیلم

روماریو، اسطوره فوتبال برزیل و مهاجم سابق بارسلونا در 58 سالگی برای باشگاهی در برزیل به میدان خواهد رفت.

دانلود (5.6MB)

دیگر خبرها

  • اکبرپور در استقلال ملاثانی ماندنی شد
  • سرمربی مشهور، رئیس باشگاه پورتو شد
  • بازگشت سیاوش به استقلال ملاثانی
  • فیلمی از درگیری شدید ستاره فوتبال جهان با مربی‌اش وسط مسابقه
  • عکس| نیکبخت خوش تیپ ترین مربی ایران
  • بمب خبری فوتبال؛ آنتونیو کونته مربی ناپولی شد
  • بازگشت مربی جنجالی: توافق سه ساله با ناپولی
  • مورایس یک فصل دیگر قرارداد دارد/از شایعه تا واقعیت مذاکره با نویدکیا برای بازگشت به سپاهان
  • فوتبال اروپا مربی بزرگ کم آورده!
  • تمرینات روماریو برای بازگشت به فوتبال در 58 سالگی؛ هم تیمی شدن اسطوره برزیلی با پسرش! / فیلم