Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمدرضا میرحیدری، فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: اولویت اول در اجرای طرح‌های پایانی سال این فرماندهی برخورد مقتدرانه با افراد شرور و اراذل و اوباشی است که در جامعه نا‌امنی ایجاد می‌کنند، مأموران پلیس با اراده‌ای آهنین و ایمانی قوی در صحنه حاضر هستند و اجازه عرض اندام به افراد شرور و ناامن‌کنندگان جامعه را نخواهند داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مأموران انتظامی استان اصفهان در مقابل هر کسی که بخواهد باعث ناامنی و اختلال در زندگی مردم شود، مقتدارانه ایستاده و هماهنگی‌هایی خوبی نیز در این زمینه با دستگاه قضایی استان انجام شده و آن‌ها هم مصمم به برخورد شدید و قاطع با ناامن‌کنندگان جامعه هستند.

میرحیدری با هشدار به مجرمان و قانون‌شکنان و کسانی که با استفاده از سلاح سرد قدرت‌نمایی کرده و جامعه را ناامن می‌کنند، گفت: این افراد مطمئن باشند که در کمترین زمان ممکن سایه پلیس را بر سر خود احساس خواهند کرد و با برخورد سخت دستگاه قضایی به سزای اعمال مجرمانه خود می‌رسند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با تأکید بر اینکه هرگونه تمرد از دستور مأموران پلیس جرم است، تصریح کرد: به این گونه افراد هشدار می‌دهیم که بدانند زمانی که مأموران پلیس برای دستگیری آنان اقدام می‌کنند اگر از دستور مأموران تمرد کنند، قطعاً این گونه اقدام پرونده آن‌ها را سنگین‌تر کرده و با برخوردهای سخت دستگاه قضایی مواجه خواهند شد.

وی ادامه داد:  پلیس انقلابی و ولایی ایران در مقابل مردم خاضع و خاشع اما در برابر مجرمان و قانون‌شکنان مقتدر است و هرگز اجازه  نخواهد داد چنین افرادی در جامعه عرض اندام کنند.

میرحیدری با قدردانی از همکاری و همراهی همیشگی اقشار مختلف مردم در اجرای بهتر و مطلوب‌تر طرح‌های نظم و امنیت پلیس خاطرنشان کرد: بار دیگر از شهروندان می‌خواهم که هر گونه موارد مشکوک و تحرکات مجرمان و افراد سابقه‌دار و شرور را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت به موضوع رسیدگی و با این گونه افراد برخورد قاطع و قانونی انجام شود.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ج/

منبع: فارس

کلیدواژه: محمدرضا میرحیدری فرمانده انتظامی استان اصفهان اراذل و اوباش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۳۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | تصاویری از بازداشت اراذل و اوباش قمه به دست در بابلسر

264 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901680

دیگر خبرها

  • ببینید | تصاویری از بازداشت اراذل و اوباش قمه به دست در بابلسر
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر
  • پایان قدرت نمایی اوباش در رامسر با شلیک پلیس
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در تبریز
  • مخلان امنیت در مشهد دستگیر شدند
  • دستگیری ۵ مخل نظم و امنیت در مشهد
  • انهدام باند اراذل و اوباش در شهرستان بابلسر
  • اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر دستگیر شدند
  • برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر
  • عاملین رعب و وحشت در نقده دستگیر شدند